Mario Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 właśnie testuję taką samoróbę od 300km i póki co nie widziałem checka. Oczywiście katalizator mam w garażu
hulek516 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 ile to kosztuje? do B6 pasuje? bo też mi wywala checka.
Mario Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 ile to kosztuje? do B6 pasuje? bo też mi wywala checka. Testuję to na B6, B5 chyba nie ma sondy za katem... Wersja bieda edyszyn jaką zrobiłem, to powiedzmy 15 zeta. Chcąc zrobić profi robotę na kostkach i pinach z ASO (montaż plug & play), to jak wczoraj liczyłem z Gajosem wyjdzie około 80 zeta. Póki co na VAGu jest błąd braku aktywności 2 sondy co nie wywołuje checka.
szczur_84 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Mario w b5 też jest sonda za katem np. w 1.8t ANB
fahur Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jak by się sprawdziło, to jest sporo chętnych ALT'owców na takie rozwiązanie
darkle Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Jak by się sprawdziło, to jest sporo chętnych ALT'owców na takie rozwiązanie Patent z diodką?
Łukasz13 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 ile to kosztuje? do B6 pasuje? bo też mi wywala checka. Testuję to na B6, B5 chyba nie ma sondy za katem... Wersja bieda edyszyn jaką zrobiłem, to powiedzmy 15 zeta. Chcąc zrobić profi robotę na kostkach i pinach z ASO (montaż plug & play), to jak wczoraj liczyłem z Gajosem wyjdzie około 80 zeta. Póki co na VAGu jest błąd braku aktywności 2 sondy co nie wywołuje checka. Napisz o co chodzi bo to nie jest rozwiązanie, rownie dobrze można tulejke wstawić i zamiast jednego błedu mozna mieć dwa inne i też checka nie bedzie.
mlody67 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Bardzo ciekawe rozwiązanie, pewnie będzie duży popyt jak się sprawdzi.
Mario Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Bardzo ciekawe rozwiązanie, pewnie będzie duży popyt jak się sprawdzi. Dlatego najpierw testuję to na własnym organizmie, żeby nie było kichy ---------- Post dopisany at 13:18 ---------- Poprzedni post napisany at 13:02 ---------- Napisz o co chodzi bo to nie jest rozwiązanie, rownie dobrze można tulejke wstawić i zamiast jednego błedu mozna mieć dwa inne i też checka nie bedzie. To jest układ elektroniczny, tulejkę to ja już 2 lata temu testowałem z zerowym efektem
mlody67 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 mario o jaki przewidywany czas testów?
Mario Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 mario o jaki przewidywany czas testów? Chciałbym dobić do 1000km i nie potrwa to pół roku
Onkel Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 I to wpina się zamiast drugiej sondy?
mlody67 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 W tydzień 1000 km zrobisz:P mario o jaki przewidywany czas testów? Chciałbym dobić do 1000km i nie potrwa to pół roku
Mario Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 I to wpina się zamiast drugiej sondy? To się wpina pomiędzy sondę a wiązkę silnika ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:22 ---------- W tydzień 1000 km zrobisz:P Nie chce mi się Zostało jeszcze 500
mlody67 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 No to cóż poczekamy, z góry dzięki.
darkle Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 U mnie przy tulejce wyskoczyły prawie od razu 4 błędy ale check wyskoczył po 3000km czyli półtora miesiąca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się