Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompowtryski A4 B6


tucholm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

problem mój wygląda następująco

Tylko rano mam problem z odpalaniem auta muszę go dłużej jakby kręcić (ok 3 sekundy) po odpaleniu raz, później odpala na dotyk, wymieniłem świece, filtr paliwa, autem na biegu jałowym lekko trzęsie, nie brak mu mocy, mój mechanik stwierdził że to wtryski i naprawa około 2-3 tyś, czy ktoś z kolegów z forum może to mi sprawdzić z okolic Szczecina i poźniej naprawić bądź zna kogoś kto sie tym zajmuję w miare profesjonalnie (nie ASO)?

w kompie jak podłączyłem vaga niema żadnych błędów.

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzic korekcje wtrysków

jezeli sa poza skalą trzeba je wysłac do regeneracji

polecam ten zakład:

Disel System Podkowiński Bogdan opinie komentarze / Nadarzyn, ul. Pruszkowska 32 G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz na najblizszy szczecinski spot

Koledzy beda mieli VAG-a to powiedza Ci co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wysyłaniem do regeneracji to bym się tak nie spieszył, wartości korekcji w grupie 13-tej mówią tylko o tym jak sterownik silnika koryguje dawki paliwa wtryskiwane do cylindrów w celu wyrównania jego biegu.

Czy duże wartości korekcji są wynikiem zużycia pompowtrysku, czy układu korbowo-tłokowego i zaworowego, dowiesz się dopiero jak zamienisz miejscami pompki z cylindrów o najbardziej rozbieżnych korekcjach.

Jeżeli wysokie korekcje pójdą za pompowtryskiwaczem to pompka z dużym plusem jest padnięta , jeżeli duży plus pozostanie przy cylindrze, to tam nalezy szukać przyczyny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log 13-tki i wklej, oblukamy, jak będą duże różnicę to trzeba będzie zrobić roszadę żeby być pewnym że to wina pompek.

Jak jej nie zrobisz to może się okazać że zregenerujesz(wymienisz) pompki a problem korekcji pozostanie nierozwiązany :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje masz w normie, bipy trochę wysokie.

Zmień na próbę stacje na której tankujesz paliwo( polecam Orlen, tylko oryginalny, broń Cię panie boże nie jakiś franczyzowy :decayed: ) i zrób 23 jeszcze raz.

Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrsob1 gdzie to sprawdzić na vag'u:

"Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku."

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrsob1 gdzie to sprawdzić na vag'u:

"Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku."

??

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dziś rano trochę podziałałem wyniki:

1.Temperatury na dolocie i cieczy były takie same na fisie o 2 stopnie różnicy

2. Tankuje na BP i to droższego Disla

3. Sprawdziłem Aku (ponoć mechanik sprawdzał) i wydaje mi sie że to jego wina

rano jak przyszedłem miał napięcie 11,8V podczas odpalania spadł do 9,8V i po odpaleniu na 14,4V

zamieszczam wykres z opisem (przepraszam za jakość ale robione w paint)

aku2.jpg

proszę o opinię.

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrsob1 gdzie to sprawdzić na vag'u:

"Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku."

??

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

kurcze genialny link ! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni naładowany, sprawny aku bez obciążenia powinien mieć napięcie powyżej 12,5V- 12.8V.

Jeżeli ten wykres jest zrobiony na włączonej stacyjce z grzejącymi świecami żarowymi to z aku raczej wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod obciążeniem rozrusznika , który kręci zimnym silnikiem, takie napięcie nie jest złym wynikiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...