Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompowtryski A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To gdzie szukac dalej ze zle odpala

odpalać na wciśniętym sprzęgle ! w toyotach od dawna jest już takie rozwiązanie że nie odpalisz jak nie wciśniesz sprzęgła. Dużo lepiej wtedy rozruch wygląda

Opublikowano

Jak długo jeździsz autem?

Po rozgrzaniu nie kopci ?

Zaczął bym od sprawdzenia kompresjii, przy takich korekcjach jakie wkleiłeś, to raczej dużych różnic między cylindrami nie będzie, ale nie jest wykluczone że wszyskie są róno słabe :whistling:

Kwestia paliwa też jest dosyć skomplikowana, to że tankujesz na stacji z logo BP wcale nie gwaranuje Ci dobrej jakości, jeżeli jest to stacja franczyzowa to masz duże prawdopodobieństwo że właściciel chce na tym interesie coś zarobić.

Handlowanie oryginalnym paliwem w dzisiejszych czasach wcale zyskownosci nie gwarantuje , natomiast wlanie "lewizny" do dołu znacznie tą zyskowność poprawia :decayed:

Opublikowano

Nagraj może jak odpala po nocce i wżóć na YT.

W BLB i nie tylko, bodajże dla ochrony koła dwumasowego dawka rozruchowa jest stopniowo zwiększana , żeby silnik miękko startował, co przy lekkim ogólnym zużyciu silnika i osprzętu może się przekładać na te trzy sekundy kręcenia :eusathink:

Opublikowano
Nagraj może jak odpala po nocce i wżóć na YT.

W BLB i nie tylko, bodajże dla ochrony koła dwumasowego dawka rozruchowa jest stopniowo zwiększana , żeby silnik miękko startował, co przy lekkim ogólnym zużyciu silnika i osprzętu może się przekładać na te trzy sekundy kręcenia :eusathink:

tankować Shell V-power Diesel i zobaczycie jaka różnica , i mocy przybywa :P ja tylko shell

Opublikowano

Sprawdź pompę tandemową. Patrząc po logach to pompki nie są jeszcze złe. Jeżeli bym je w ogóle chciał dotykać to tylko po to żeby wymienić gumki- zestawy naprawcze.

Opublikowano
Witam,

problem mój wygląda następująco

Tylko rano mam problem z odpalaniem auta muszę go dłużej jakby kręcić (ok 3 sekundy) po odpaleniu raz, później odpala na dotyk, wymieniłem świece, filtr paliwa, autem na biegu jałowym lekko trzęsie, nie brak mu mocy, mój mechanik stwierdził że to wtryski i naprawa około 2-3 tyś, czy ktoś z kolegów z forum może to mi sprawdzić z okolic Szczecina i poźniej naprawić bądź zna kogoś kto sie tym zajmuję w miare profesjonalnie (nie ASO)?

w kompie jak podłączyłem vaga niema żadnych błędów.

Pozdrawiam Marcin

Zanim wydasz kasę na wtryski powiem Ci, że mam podobny problem, a jestem po regeneracji pompek i teraz odpala o niebo lepiej lecz wciąż mam wrażenie, że powinno być lepiej.

Opublikowano

Mi goscie od aku mowili, ze jak napecie spada ponizej 10V to juz aku powoli zmierza ku koncowi. Zdrowy aku nie powinien spasc ponizej 10 V.

Opublikowano
Mi goscie od aku mowili, ze jak napecie spada ponizej 10V to juz aku powoli zmierza ku koncowi. Zdrowy aku nie powinien spasc ponizej 10 V.

ale kolega miał nieznacznie poniżej a przecież zima i mróz to i tak wynik nienajgorszy , jak sie podniósł to chyba jeszcze pożyje :) zobaczymy jak po podładowaniu się zachowa :)

Opublikowano

Ja tylko pisze co mi powiedzieli :) moj padl i po podladowainiu nie mial nawet 9 V dlatego tez kupilem nowy :)

Opublikowano

Dzis od 20 bede ladowal juz sie przygotowalwm

---------- Post dopisany 30-01-2013 at 07:29 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2013 at 17:55 ----------

No to naładowałem aku i odpalił o niebo lepiej

Naładował sie do 12,1V więc po wypłacie kupuję nowy i dam znać co z odpalaniem ale jestem dobrej myśli

aku3.jpg

Pozdrawiam Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...