darekw84 0 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 WitamWybaczcie jeśli już to gdzieś było, ale ja nie mogłem znaleźć. Mianowicie musze zainstalować w swoim aucie hak holowniczy. W niektórych warsztatach trudniących się tym powiedziano, że będzie dodatkowo potrzebny moduł sterujący. Podobno mój model posiada "Check Control" tzn. gdy przepali się żarówka jest to sygnalizowane na desce rozdzielczej. Czy faktycznie w moim aucie jest on konieczny czy nie??Różnica w cenie ok 300zł wiec warto myśle wiedzieć, aby profilaktycznie go nie założyli ;-)z góry dziękuje za odpowiedzipozdrdarekw84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin6 1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Masz pełny FIS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja mam pełny fis z tą funkcją przepalonych żarówek i kupiłem zwykły hak bez żadnych modułów i wszystko ok. Może tylko nie wychwycić przepalonej 1 żarówki jak przyczepka podłączona bo zastąpi sobie spaloną zarowke w aucie zarowka z przyczepki i to jedyny minus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekw84 0 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Kupiłem hak oryginalny Wesfalia Typ:305 168 z modułem sterującym. Dwie wtyczki do tylnich lamp założyłem Mam podobny moduł do tego. Czerwony, ucięty kabel połączyłem z + akumulatora a biało-czerwony z masą auta(karoserią).Kierunki migają tak, jak przy przepalonej żarówce. Wszystkie są sprawne. Przyczepy jeszcze nie podłączałem, ponieważ chce się uporać najpierw z tym. Proszę Szanowne grono o pomoc. Czytałem że w większości przypadków problemem jest przerywacz. Tylko że jak podłącze na "starych" kablach, bez haka to problem ustępuje. Co to może być??? Poniżej przedstawiam dokładny moduł jaki posiadam. Moje auto A4 B5 11` 2000 rok avant 1,9 TDI ---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ---------- UP!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekw84 0 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Jak dodam że w avancie i westfalli i tak trzeba delikatnie podcinać było zderzak. Na marginesie trochę to dziwne, żeby w serwisach nowe auta kroili do kuli A poza tym nikt nie wie dlaczego kierunki migają jak przy przepalonej żarówce po podłączeniu wiązki haka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Mam tak samo jak poluzuje mi sie kabel we wtyce do tego modulu, czyli jak on nie czuje obciazenia dodatkowymi zarowkami to miga jak ten w srodku jak spali sie zarowka bo obciazenie spada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 a ja tak przy okazji zapytam, jaki hak polecacie do sedana bez cięcia dokładki zderzaka ( oprócz Wesfalii)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 a ja tak przy okazji zapytam, jaki hak polecacie do sedana bez cięcia dokładki zderzaka ( oprócz Wesfalii)? a są takie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 dokładka to niejako element zderzaka:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 ale jakby nie patrzec musiales ciąć wiec nie rozumiem co tu chcesz udowadniac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 nic nie udowadniam tylko napisałem że można, bo bez problemu wszedł hak, ciąć nie trzeba było ale w ostateczności naciąłem by dokładka miała większy luz. Pytałem czy są takie oprócz oryginalnych, nikt praktycznie się nie wypowiedział, więc teraz gdy wiem to napisałem że są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Jednak chyba nie ma bo jak sam napisałeś " ale w ostateczności naciąłem" - w przeciwnym razie zamontowany zderzak byłby stale naprężony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil 0 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Kupiłem hak oryginalny Wesfalia Typ:305 168 z modułem sterującym. Dwie wtyczki do tylnich lamp założyłemhttp://s8.postimage.org/wwhr1bgap/DSC_0003.jpg Mam podobny moduł do tego. Czerwony, ucięty kabel połączyłem z + akumulatora a biało-czerwony z masą auta(karoserią).Kierunki migają tak, jak przy przepalonej żarówce. Wszystkie są sprawne. Przyczepy jeszcze nie podłączałem, ponieważ chce się uporać najpierw z tym. Proszę Szanowne grono o pomoc. Czytałem że w większości przypadków problemem jest przerywacz. Tylko że jak podłącze na "starych" kablach, bez haka to problem ustępuje. Co to może być??? Poniżej przedstawiam dokładny moduł jaki posiadam. Moje auto A4 B5 11` 2000 rok avant 1,9 TDI http://s4.postimage.org/sqtnsfzex/3135256900_1344775954.jpg ---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ---------- UP!! Trochę odgrzeje kotleta. Miałem tak samo. wszystko spoko aż nagle choinka. Prawdopodobnie ten przekaźnik jest padnięty. Ja musiałem odłączyć cały jak i dopiero zaczęło działać. Orientuje się ktoś jak podłączyć hak bez tego ustrojstwa albo jak zmasować przewody by to ominąć? To jest kontrola świateł i jest wymagana przez niemieckie przepisy dlatego to montują. W PL można bez tego cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwek 0 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 jak nie masz kontroli przepalonych żarówek to możesz wpiąć się bezpośrednio pod lampy bez tego modułu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horny devil 0 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Nie będzie słabiej świecić albo jakiś spadków napięcia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwek 0 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 coś słabiej może świecić ale czy zauważalnie gołym okiem? ja u ojca robie instalacje na przekaźnikach i bezpiecznikach ale nie dla tego że jest wymagany moduł, tylko ogólnie dla zabezpieczenia instalacji samochodu (rozne przyczepy się ciąga z instalacjami w roznym stanie), przepięcia światła przeciwmgielnego z auta na koniec zestawu i dezaktywacji parkotronika. modul spelniajacy te zadania kosztuje okolo 150-200. ja zmieszcze się w 100. wiadomo w samochodzie instalacja jest zabezpieczona i nic nie powinno sie dziac (nie wolno zwiekszac bezpiecznikow jak to niektorzy robia), ale ze wiem jak to zrobic i lubie takie mody to robie swoją instalkę. takze mozesz odposcic sobie ten modul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 siemanko. Odgrzewam kotleta. Jestem na etapie montażu takiego haka do swojego auta. Chciałbym podłączyć wiązke razem z kontrolą spalonych żarówek tak jak to powinno wyglądać w orginale. 2 przelotki wpiąłem w kostki lamp, zasilanie do pokazanego wyżej modułu i zostały mi dwie wtyczki które sądząc po długości przewodów powinny być podpięte gdzieś w lewym boczku ale pojęcia nie mam co z nimi zrobić. Ma ktoś jakiś schemat albo cuś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatboyA4 2 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Panowie mam pytanko mam fabryczny wypinany hak z Avanta wpasuje go do sedana oba to polifty:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza88 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 A fabryczny wypinany hak do avanta ze zderzakiem s line pasuje p&p ? czy tez trzeba coś ciąć bo zależy mi na tym aby go nie było widać jak wypięty a czasami potrzebny jest do przyczepki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się