Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co Wy na to ? Top 10 najbardziej awaryjnych silników.


Tabasko

Rekomendowane odpowiedzi

wirtualna polska.pl

i wszytsko jasne, dziennikarze jeśli tak można nazwać ludzi którzy pisują dla tego portalu piszą takie głupoty że czasem sie zastanawiam skad oni biorą takie informacje

dla mnie procenty w liście nic nie znaczą ponieważ na jakiej podstawie powstała ta wspaniała lista

była Najbardziej psujące się silniki wg. wp.pl

teraz lista Najbardziej psujące się silniki wg. Kazika

1. Nysa 522-54%

2. Syrena 104 - 48%

3. Skoda 105- 43%

itd.

jedna i druga lista jest wg mnie gów.... warta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI wiadomo modernizacje dostal komory glowicy powiekszyly sie, co z tego ida awarie glowicy pekania, przegrzewanie sie.

Silnik 1.9TDI jest lepszy wiadomo ale moc modernizacji i udogodnien idzie na przod.

Wiec wiadomo.

Jako silnik 1.9TDI jest najlepszy moim zdaniem.

Tutaj artykul

10 najbardziej awaryjnych silników - Magazynauto - testy i opinie o samochodach nowych i używanych

W sumie w gazecie auto moto to samo podaja wiec nie chcialem recznie przepisywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złą sława zaczeła się od v6 2,5tdi , pękające 2.0tdi , DPFy , problemy z rozrządem i układem wtryskowym w 3,0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artykuł w stylu, najładniejsze cycki w Polsce :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artykuł w stylu, najładniejsze cycki w Polsce :grin:

:grin::thumbup1: racja i na swe 2,5 TDI złego słowa nie powiem za inne nie ręczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW i AUDI uzyskały różne noty... a oferta tych dwóch marek ( jesli chodzi o silniki ) w 90% sie pokrywa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marki z najbardziej wytrzymałymi silnikami - Moto - WP.PL

tak dla uzupełnienia :decayed:

Koleś ma naukę jazdy same yarisy wszystkie były przynajmniej raz unieruchomione z powodu awarii silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli te dane sa rzeczywiscie prawdziwe?

Moze jednak producentom i to kazdego sprzetu, nie oplaca sie robic idealnych i perfekcyjnych rozwiazan? Moze to nie przypadek ze wiekszosc rzeczy sie psuje zaraz po skonczeniu gwarancji? A wiadomo, w czasach kryzysu gdy nikt nie kupuje samochodow z salonu, trzeba z czegos zyc, np z ciaglych napraw i serwisowania, sprzedazy czesci. Tylko jedynie konkurencja ktora chce sie wybic i dostac sie do czolowki dba o klienta oraz o jakosc swoich produktow. A gdy juz to sie stanie i beda wiadaca marka na rynku, to i beda mogli dyktowac warunki bo i tak wszyscy/wiekszosc kupi ich produkt. I tym samym zeszmaca sie jak pozostali liderzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes najmniej awaryjny z marek premium :grin: sąsiada nowy GL co miesiąc stoi w serwisie bo albo coś z elektroniką albo rewelacyjny silnik 320CDI nawala :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli Audi robi tak słabe silniki to co my tutaj robimy

i ja sie was pytam dlaczego mój braciak sprzedał Peugota 307 hdi i kupił dużo droższe A6 2.4

z jednego powodu Peugot wpadał co jakiś czas wpadał w tryb awaryjny, żarówki kupował na wiadra i kupe kasy władował w elektryke

A6 ma 3 lata przebieg prawie 200 tys. i jedynie koszta eksploatacyjne

z tego samego powodu jego teściu sprzedał Opla Vectre 2.2 dti i kupił Passata

osobiście uważam że temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli Audi robi tak słabe silniki to co my tutaj robimy

i ja sie was pytam dlaczego mój braciak sprzedał Peugota 307 hdi i kupił dużo droższe A6 2.4

z jednego powodu Peugot wpadał co jakiś czas wpadał w tryb awaryjny, żarówki kupował na wiadra i kupe kasy władował w elektryke

A6 ma 3 lata przebieg prawie 200 tys. i jedynie koszta eksploatacyjne

z tego samego powodu jego teściu sprzedał Opla Vectre 2.2 dti i kupił Passata

osobiście uważam że temat do zamknięcia

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes najmniej awaryjny z marek premium :grin: sąsiada nowy GL co miesiąc stoi w serwisie bo albo coś z elektroniką albo rewelacyjny silnik 320CDI nawala :whistling:

To nic, byłem świadkiem jak Mercedes, zjeżdżający z lawety w salonie, szlag skrzynię biegów trafił :E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Każdy chwali to co ma (no chyba że ma padline wtedy masakra )

W rodzinie mam cytrynę xsara - autko od pierwszego właściciela, prod. 2001r i do dziś żadnej awarii

A niby france taki badziew

Więc jak kupisz audi i będziesz miał pecha to już więcej audi nie kupisz.

Możesz kupić cytrynę czy coś innego i możesz jeździć bezusterkowo (czyli kasa zostaje w portfelu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większość starszych aut było mniej awaryjnych

kto pamięta Mercedesa W123 lub W124 były to auta nie do zdarcia

a dzisiejsza E klasa, mój klient kupił w DE Mercedesa jako jahreswagen

cały czas ma problemy z elektryką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...