Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 na VAG-u nie znajdziesz cisnienia oleju poniewaz nie ma tam takiego czujnika który podawał by własciwe wartosci w układzie masz tylko czujnik o niedostatecznym cisnieniu oleju, to wszystko jedyne co to mozna zamontowac wskaznik zegarowy
krzysiekml Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Błędu o niskim ciśnieniu oleju nie będzie w zakładce engine tylko w zakładce wskaźniki/licznik a tam rzadko kto zagląda w poszukiwaniu błędów, jeśłi pompa paliwa padnie to też tam wywali błąd. a co konkretnie tam będzie o pompie paliwa jak padnie bo jestem bardzo ciekawy
Binek45 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Ja na Vagu mam wyraźnie napisane ciśnienie oleju i wartość na odpalonym jest podana co prawda słownie np. u mnie jest podpis "OK". ---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- Błędu o niskim ciśnieniu oleju nie będzie w zakładce engine tylko w zakładce wskaźniki/licznik a tam rzadko kto zagląda w poszukiwaniu błędów, jeśłi pompa paliwa padnie to też tam wywali błąd. a co konkretnie tam będzie o pompie paliwa jak padnie bo jestem bardzo ciekawy "zwarcie do plusa"
krzysiekml Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 ale o pompie paliwa w zegarach ?
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 OK ????? co to znaczy ???? jakie podaje wartosci ?
Binek45 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Tak w zegarach, możesz ten sprawdzić ile jest litrów w zbiorniku więc powiązanie jest. Ciśnienia oleju w wartościach niema, jest tylko słownie tak jak napisałem wcześniej przy odpalonym silniku mam podpis OK przy kiepskim ciśnieniu pewnie będzie coś innego jednak jeszcze pompa oleju mi nie padła więc nie wiem jaki podpis dokładnie.
krzysiekml Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 o ciśnieniu paliwa nic nie znajdziesz w zegarach b6 i tym bardziej w b5 ciśnienie oleju tylko wartość min. i nic więcej a co do reszty to nie ten temat.
Binek45 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 o ciśnieniu paliwa nic nie znajdziesz w zegarach b6 i tym bardziej w b5ciśnienie oleju tylko wartość min. i nic więcej a co do reszty to nie ten temat. ja piszę o ciśnienie oleju a nie benzyny więc się z Tobą zgodzę.
colak Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 panowie a dziś po 9h w pracy temp ok -2st. C i wszystko gra obroty ok i równiutkie obroty rano po nocy przy - 10 kulał ale już mniej ??? Jaki wpływ może mieć temp na obroty na i trzesieenie silnikiem ?jakiesz tezy ?
Blondi89 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Hmm ja też mam takie objawy jak u Ciebie- czyli po odpaleniu nagle wskakuje mi na 2 tys (a czasem nawet na 2,2 tys. obrotów), nie pokazuje mi żadnych błędów, wymieniłam mimo wszystko czujnik temp. cieczy, skrzeczy mi pompa paliwa a na dodatek: jak ostatnio po przejechaniu 1,5 km zgasiłam silnik (był jescze na tych obrotach powyżej 2 tys) to nie mogłam jej odpalić i trzeba było pchać 1
colak Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 Witam koledzy:) A wiec jak już za na mową niektórych wymieniony jest silnik itd. ( oczywiscie zartuje ) :)auto działa poprawnie . a tak na powaznie okazał sie banal wystarczyło otworzyć maskę i widać otóż róznie na to mówią ezektor czy jakoś tak taka mała puszkana lewo od zbiornika płynu chłodzącego poprostu sie rozpieła z kolektora wychodzi przewod i idzie do niej a następnie rozdziela sie na na 2 przewody do odmy a drugi serwa hamulca prawdopodobnie, jak zaczołem grzebać okazło sie ze i kolano od odmy i trójnik do wymiany na razie jest ok Jak coś to proszę pisać Pozdrawiam colak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się