sebo747 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Witam, od zakupu audi mam pewien problem. Samochod trzesie mi przy 1000-1900 obr/min turbina po regeneracji pasrk rozrzadu nowy, pompa wymieniona(ale to nie wyklucza przyczyny) zawieszenie sprawne, kola nowki nic nie bije nie stuka. Moze mial ktos z was podobny problem??? Pomocy bo juz nie mam pomyslu co zrobic, wydalem kupe kasy na naprawy a zaden mechanik nie moze mi pomoc, co jeden to lepsza teoria
sebo747 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Silnik AFN. Najbardziej trzesienie czuc na 3,4,5 biegu na postoju nic nie czuc silnik rowno pracuje a zimą odpala od strzala. Biegi wchodza jak w maselko wiec raczej 2-masa chyba raczej nie, ale sie zbytnio nie znam wiec ma ktos jeszcze jakies pomysly
Jay_Z Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Najprawdopodobniej dwumas. Przy gaszeniu samochodu są jakieś objawy? Trzęsie?
sebo747 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Przy gaszeniu nic nie trzesie, poduszki nowe(gorsze niz poprzednie bo wibracje silnika na kierownice przechodza) a logow nie mam jak zrobic bo PC'ta jeszcze na akumulator nie zrobilem a laptop zakończył żywot a filtr paliwa nowka 3 mies temu zmieniany ale trzeslo przed i po wymianie
sebo747 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Poduszek nie bede wymienial bo juz mi sie nie chce, to na pewno nie jest przyczyna tego trzesienie wiec znowu darmowejrboty nie bede wykonywal
polny Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Koleko SPECKOM gdzie szukać ori uzywek poduszek ??
sebo747 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jakby to byly poduszki to bym czul jakas chociaz mala roznice a nie bylo zadnej. A i jeszcze jest coa takiego ze jak mu da aie dobrze po gazie na redukcji z 5 na 4 to potrafi zgasnac i ciezko go pozniej odpalic moze to ma cos wspolnego. I standartowo problem z immo, czasami nie lapie i trzeba sie pomeczyc...
JulianSR Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 jak dla mnie przyczyna jest z ukladem paliwowym. Sprawdz filtr paliwa i zobacz czy jest wogle w nim ON, odkrec srobke na gorze i zobacz czy jest paliwo. Byc moze ci sie cofa paliwo i nie zalewa do konca filtra i bedzie szarpalo.
sebo747 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Sprawdze ale jak to naprawic???
chopin Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 to poproś kogoś żeby CI pomógł zrobić logi , przecież tak najłatwiej sprawdzić (co za leniuchy )
sebo747 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 Jak bede mogl to zrobie narazie chcialbym sie dowiedziec jak naprawic, co wymienic jesli paliwo sie moze cofac ---------- Post dopisany 05-02-2013 at 08:47 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2013 at 19:35 ---------- Bak wyczyszczony, przewody paliwowe przedmuchane a ja dalej nie wiem co jest moze ktos mi napisze jak to wszystko odpowietrzyc zeby dzialalo???
miron123 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 witam kolegow dolacze do tematu mialem podobnu problem z drganiam isilnika poduszki byly ok wymienilem dwie gumy stylu kture tzymaja tlumik troszke ustalo ale dalej drgania byly odczuwalne,zrobilismy login okazalo zie ze padl 1 i 4 wtrysl,wymienilem na nowe uzywki i jak reka odiol. Tylko znowu powrucil podobny problem drgania powrucily duzo mniej wyczuwalne,tylko podczas przyspieszania przy rozgrzanum silniku szarpie silnikiem po puszczeniu pedalu gazu szarpanie ustaje i autko jedzie normalnie,poduchy sprawdzal mechanik mowil ze sa ok.Dodam ze motor jest po czipowaniu
miron123 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 nie sprawdzalem bylu z rozbitka z malym przebiegiem wlozylem i bylo ok zrobilem nanich okolo 4tysiecy bede musial dac ich do sprawdzenia czy to faktycznie ich wina czy cos innego albo poduszki sam jusz niewiem Jechalem dzisiaj i przy zmianie biegow czulem lekkie pukanie tak jakby na poduszkach a poduszki niby sa dobre i tak bledne kolo czego sie czepiac Pozdrawiam Po czipie mial kopa
wojthass Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Ma ktoś ogarnać nowe poduchy ori pod silnik ?
wojthass Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Ciekawe czy takie by podeszly czy musze szukac typowo do AWX-a, bez czujnika Poduszki silnika Audi S4 B6/B7 4.2 V8 Komplet (2999699741) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
kristek1900 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Przy gaszeniu nic nie trzesie, poduszki nowe(gorsze niz poprzednie bo wibracje silnika na kierownice przechodza) a logow nie mam jak zrobic bo PC'ta jeszcze na akumulator nie zrobilem a laptop zakończył żywot a filtr paliwa nowka 3 mies temu zmieniany ale trzeslo przed i po wymianie nowe te poduszki ,jakiej firmy ? jak jakies za 50-70zł to od razu bym je wywalił bo są ze zwykłej gumy a nie z hydropodstawą jak to jest w ori poduszkach,szukaj dobrych używek np AVON ,BOGE ,ja takie mam i jest super ,nic sie nie trzepie. sprawdz tez przednią poduszke,tam jest regulacja. Kolego , gdzie na przedniej poduszce jest regulacja???
sebo747 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 W tym tygodniu mam opcje zrobic logi tylko napiszcie na jakich kanalach i czy statyczne tez???
ADAM12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 tak dla pewności sprawdziłbym VAGiem czy nie ma błędów, wtedy będzie wiadomo czy to na pewno poduszki
tomek 1880 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam, podczepię się po temat, ponieważ jest podobny, a nie chcę zakładać nowego. Pacjent to audi a4 b7 1,9tdi 116KM. Przy obrotach pomiędzy 1600-2100obr/min pojawiają się delikatne wibracje. Te wibracje, pojawiają się na rozgrzanym silniku na 4tym, 5tym biegu, jednak nie zawsze. Chcieliśmy zrobić logi w momencie występowania wibracji, jednak one się nie pojawiły. Jakiś tam mechanik stwierdził, że może to być wina turbiny???? Oto logi Grupy: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodam, że wyświetla się również błąd 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent. Jednak ten błąd występował już dawno, a te wibracje zaczęły się w tym tygodniu. Proszę o ocenę logów. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się