tomekhxc Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 pytanie jak wam sie nagrzewaja autka ? bo w mojej b6 zanim bedzie cieplo to musze przejechac z 12 km a w b5 to przejade ok 4 km i jest juz cieplo znowu kolega ma b7 i tez zaraz mu sie nagrzewa:hi:
ja74687 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 u mnie w b5 1,8 ADR po przejechaniu ok 4-5 km mam już 90 stopni na blacie Może termostat ci padł
rafal9119 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 u mnie po 3 km 90 C. wymien termostat
grzes1150 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Moje 1.8t też się do 90 przez 10km nagrzewa... są spore mrozy i to klimatronik tak zabiera ciepło. Daj klime OFF to zobaczysz jak wskarówka szybko idzie. Obmacaj też dolny wąż czy nie jest ciepły przy temp. na blacie 70-80st.
tomekhxc Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 waz jest ok juz sprrawdzalem, tylko bylem ciekawy bo dzisiaj wyciagnolem b5 z garazu zeby sie przejechac i tam zaraz mi sie nagrzalo a tu ta dyche trzeba zrobic ale jak u ciebie jest podobnie to nie mam sie czym martwic:wink:
Mitshi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 U mnie nagrzewa się strasznie dłuuuuugo... I muszę go mocniej butować, żeby wskazówka utrzymała się na 90st.C, jeżeli stoi dłużej na jałowych obrotach temperatura momentalnie spada, nie wiele ale jednak...
hornet Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 U mnie nagrzewa się strasznie dłuuuuugo... I muszę go mocniej butować, żeby wskazówka utrzymała się na 90st.C, jeżeli stoi dłużej na jałowych obrotach temperatura momentalnie spada, nie wiele ale jednak... To Ty na 90% masz termo do wymiany.
tomekhxc Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 U mnie nagrzewa się strasznie dłuuuuugo... I muszę go mocniej butować, żeby wskazówka utrzymała się na 90st.C, jeżeli stoi dłużej na jałowych obrotach temperatura momentalnie spada, nie wiele ale jednak... o qrde to mi sie nic takiego nie dzieje trzyma normalnie
grzes1150 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 U mnie nagrzewa się strasznie dłuuuuugo... I muszę go mocniej butować, żeby wskazówka utrzymała się na 90st.C, jeżeli stoi dłużej na jałowych obrotach temperatura momentalnie spada, nie wiele ale jednak... o qrde to mi sie nic takiego nie dzieje trzyma normalnie Tomek masz wszystko ok.
Mitshi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 U mnie nagrzewa się strasznie dłuuuuugo... I muszę go mocniej butować, żeby wskazówka utrzymała się na 90st.C, jeżeli stoi dłużej na jałowych obrotach temperatura momentalnie spada, nie wiele ale jednak... o qrde to mi sie nic takiego nie dzieje trzyma normalnie Tomek masz wszystko ok. A jak myślicie co może być w moim? Termostat?
tomekhxc Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 U mnie nagrzewa się strasznie dłuuuuugo... I muszę go mocniej butować, żeby wskazówka utrzymała się na 90st.C, jeżeli stoi dłużej na jałowych obrotach temperatura momentalnie spada, nie wiele ale jednak... o qrde to mi sie nic takiego nie dzieje trzyma normalnie Tomek masz wszystko ok. uf uf poprostu ostatnio b5 jezdzilem w lecie dzisiaj sie przejechalem i troche bylem w szoku do pracy mam ok 5 km i juz bylo cieplutko
madozzi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Podłącze się do tematu. Tez mam problem ze wskazaniem temperatury. W ogóle nie wzrasta pokazuje mi 60C nawet po długim dystansie gdy wyłączę silnik i odpalę po ok 5 min temperatura wzrasta na 70-80 i zaraz szybko spada.
ja74687 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 termostat do wymiany i zobacz czy VAG nie pokazuje błędu czujnika temp.
Mitshi Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Sprawdzałem komputerem i błędu nie wywalało odnośnie czujnika.
Maxx1979 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 nie chce cię martwić ale miałem podobny problem z ogrzewaniem Wirnik pompy jest oryginalnie plastikowy a zgrzany jest z metalową ośką, plastikowy wirnik odkleja się od ośki i kręci się wolniej niż ośka go napędzająca ale pompa nadal działał , ogrzewanie było kiepskie, nie było całkowitego obiegu płynu w układzie, temperatura silnika była przez cały czas 90stopni dopiero jak wirnik się rozpadł na kilka części to auto zaczęło się przegrzewać, a z taką na wpół uszkodzoną pompą wody jeździłem z rok.
KYZIOR Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Kolego Maxx 1979 mam pytanko. Mam niedługo wymianę rozrządu i pompy , według twojej teorii wychodzi że to nie termostat tylko pompa/
grzesiek1186 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 A co może byc przyczyną tego, że gdy silnik pracuje na wolnych obrotach to z nawiewów leci chłodniejsze powietrze? ale jeśli dodam gazu to po chwili leci gorące.
Marc!n Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Kolego Maxx 1979 mam pytanko. Mam niedługo wymianę rozrządu i pompy , według twojej teorii wychodzi że to nie termostat tylko pompa/ U jednego może być termostat u innego pompa na to nie ma reguły. Jak wymienisz rozrząd+pompa i nadal będzie problem to termostat do wymiany (a sprawdzałeś błędy vagiem - może czujnik do wymiany?) A może przyczyna tkwi w nagrzewnicy?
Fr0styyy. Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Po ciut ponad 1km jest już ponad 50*C.
Maxx1979 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Kolego Maxx 1979 mam pytanko. Mam niedługo wymianę rozrządu i pompy , według twojej teorii wychodzi że to nie termostat tylko pompa/ Może być uszkodzona pompa jak w moim przypadku albo jak koledzy piszą termostat który jest cały czas otwarty przez co auto długo się nagrzewa, lepiej zacząć od wymiany termostatu ale tylko na oryginał z aso
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się