artur23232323 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam potrzebuje jasnej i klarownej odpowiedzi od braci klubowej w tym temacie. Skonczyl sie silnik i niestety nie mam czasu na czytanie podobnych watkow zakladam wlasny i prosze o wypoweidzenie sie osob ktore zrobily swap z 115 konnego silnika na 110 czy pasuje plug and play czy wszysko pasi i tylko wkladac w rame. Pozdrawiam i czekam niecierpliwie
wojtek26 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jeżeli chodzi o cały kpl. silnik to nie podejdzie napewno ( 110 sa na pompie VP a 115 na pompkach). Jeżeli chodzi o dół silnika to nie jestem pewniem ale chyba tez nie podejdzie. W razie czego mam AJM kpl bez pompek.
DeeJay_Kill Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 inny komputer i wiązka - reszta podpasuje.
wojtek26 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 W 110 KM jest zwykła głowica a AJM ma już pompki i dodatkowy wałek od pompek więc cały silnik nie podejdzie. ewentualnie szukaj silnika 105KM i wsadź tylko swoje pompki i bedzie latał.
artur23232323 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dzieki za pomocne wypowiedzi mam nadzieje ze bedzie wiecej wiem ze 110 to vp a 115 pd. Wolalbym teraz vp i i czy jesli caly kpl silnik z ecu i wiazka kupie to wsadze podlacze i zapomne ze cos jeszcze trzeba. Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ładuj jakiegoś swieżego 130 PD:whistling:
artur23232323 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Uwazam ze temat do zamkniecia bo juz sie zaczynaja propozycje a jasno okreslilem czego oczekuje po tym poscie . Niestety natura Polaka. Smutne i znowu malo merytoryki.
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nikt na forum nie opisał takiego swapu w ta strone, przewaznie wymienia sie na mocniejsze, a w Twoim przypadku niewiele potrzeba by przeskoczyć na nowszy dobry silnik:whistling: Niestety natura Polaka. Smutne i znowu malo merytoryki. Nie chce sie poszukac to sie zadaje pytanie...
artur23232323 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Napisalem ze nie mam czasu na czytanie poniewaz bardzo szybko ta kwestie musze rozwiazac napisalem rowniez ze chce 110 z czym problem ze wzrokiem czy ze zrozumieniem. A pytanie czyt. nowy watek zrobilem bo nie ma tego na forum wiec po co zaczynasz z mocniejszym. Za momet za to ze chce slabszy silnik to moze bana dostane bo i to jest mozliwe.
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Stary bo sie trzęsiesz z tym pytaniem, kup kompletny silnik z wiązką + komp i jedź na warsztat na 100% podpasuje, jak masz budować z resztek Twojego silnika kolejny tyle ze na VP to ja Ci powiem daruj sobie wydasz wiecej kasy, jak byś kupił komplet ny silnik z instalacją a co jest takie same zawsze mozesz sprawdzić po numerach w etce:whistling:
artur23232323 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 O cos sensownego wreszczie az milo czytac. Ale ja nie napisalem ze na starym bede budowal. Ale dzieki za pomoc. Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 napewno kolektory - wydechowy i ssący podejdą, turbina, gdzies tam można było przeczytac ze dół silnika jest taki sam, ale ile w tym prawdy to nie wiem, ja bym szukał i tak kompletnego silnika aby nie mieć potem jaj ze zabrakło jednego elementu bo rozstaw śrób sie nie zgadza:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się