kuba.goller Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Ja się zastanawiam czy profilaktycznie nie powinno się wymienić poduszek pod silnikiem, w końcu ta guma przynajmniej u mnie ma 10 lat i 270 tyś, może też się wyrobiła, straciła trochę na jędrności... Jestem już po wymianie wszystkich poduszek, nic nie puka, nie stuka. Okazało się przy wymianie, że lewa poduszka sinika miała naderwane mocowanie, pewnie nie do znalezienia gdyby nie demontaż. Silnik jakby bardziej miękko pracuje, nie przenoszą się tak jak wcześniej wibracje.
nimskrk Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) ja z kolei rozmawiałem z kilkoma mechanikami i każdy stawiał na sprzęgło za 2 tygodnia oddaje samochód i będą grzebać Edytowane 27 Lutego 2017 przez nimskrk
kuba.goller Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Mi o sprzęgle mówią od 4 lat, że już na pewno się skończyło a koło dwu masowe się rozleciało. O dziwo dalej jeżdżę i jest ok mimo wirusa, wiec uważaj żeby Ci nie zmienili dobre sprzęgła na dobre
nimskrk Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) czyli mówisz że po wymianie poduszek wszystko juz ok ?? ja wymieniałem obie poduszki jakieś 2 lata temu na ori bez tego odboju także chyba w dwa lata się nie rozleciało a swoją drogą strasznie liche robią te części teraz tyle co jest reklamacji na luka czy sachsa to głowa boli :/ Edytowane 28 Lutego 2017 przez nimskrk
Ralen Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Ja u siebie zrobiłem zawieszenie - powymieniałem wahacze, jeden był nawet urwany i jest znaczna poprawa, ale to jeszcze nie to. Dziś przy okazji wymiany oleju i filtra auto było na podnośniku i obadane zostały półośki. Na obu stronach wewnętrzne przeguby mają trochę za duże luzy. Będę wymieniał i dam znać czy odpuściło. =)
Ralen Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 poki co nie moge sie dostukac do mechanika ;x Wiecie jaki orientacyjny koszt może być samego przegubu i jakiej ewentualnie firmy ?
lechit27 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Wczoraj jak wyjeżdżałem z z wawy i stałem godzine w korku tez miałem delikatne drgania przy ruszaniu, zastanawiam się czy czasami może być to przez luźny kruciec pompy vacum...dodatkowo zauważyłem ze leci spod uszczelki delikatnie bo mam dziadowskiego luka z końcówka A....
kubabkb Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Ralen lepiej wymienc cale polosie na uzywane ori w dobrym stanie. lobro wewnetrzny kosztuje cos kolo 300zl
Ralen Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 (edytowane) Dnia 11.03.2017 o 18:41, kubabkb napisał: Ralen lepiej wymienc cale polosie na uzywane ori w dobrym stanie. lobro wewnetrzny kosztuje cos kolo 300zl Wymieniałem już całe półosie na używane w dobrym stanie z B7 2.0TFSI, te z końcówką AT(podobno montowane w RS4 B7). Pojeździły 9 miesięcy i jest luz na wewnętrznych przegubach.... Fakt, jeżdżę dość dynamicznie i z prędkościami do 160km/h ale wątpię żeby akurat prędkość je zabiła. Edytowane 12 Marca 2017 przez Ralen
kubabkb Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Ralen jz jaka koncowka miales u siebie polosie w Twojej B6 oryginalnie? moze to poprostu przypadek ze znow posypal sie przegub wewnetrzny.
Ralen Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 A nie pamiętam, niestety nie mam ich już ale mniemam że były ORI
lowmen Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Chyba dołączam do grona osób które mają z tym problem narazie pierwszy raz mi się pojawił się ten objaw, czyli standard rozgrzany silnik, na jedynce szarpie podczas ruszania jakby sie dusił, przy szybkim ruszaniu brak tego efektu oraz zimnym silniku.
nimskrk Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 no więc ja już po wizycie u znajomego mechanika przeglądnięte całe zawieszenie jedynie do czego mógł się doczepić była trochę naderwana poduszka pod skrzynią która została wymieniona na lemfordera i jak narazie brak szarpięc przy ruszaniu mam nadzieje że już tak zostanie
nimskrk Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Dnia 19.03.2017 o 09:10, nimskrk napisał: no więc ja już po wizycie u znajomego mechanika przeglądnięte całe zawieszenie jedynie do czego mógł się doczepić była trochę naderwana poduszka pod skrzynią która została wymieniona na lemfordera i jak narazie brak szarpięc przy ruszaniu mam nadzieje że już tak zostanie dzisiaj po zrobieniu większej ilości km znowu to samo myślałem ze juz wszystko ok ale dalej czuc szarpiecie moze nie jest to juz tak uciążliwe ale jednak wiec.... poszukiwania ciag dalszy
troudyl Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Witam, wracam do was z kilkoma Informacjami. Na dniach zmieniłem rozrząd na nowy i poprosiłem chłopaków by sprawdzili mi luz na turbinie. Po wymianie rozrządu i ponownym przykręceniu tej samej turbiny auto ma jakby więcej mocy i nie zaobserwowałem by szarpało mi auto przy ruszaniu, a trochę we wrocku już w korkach stałem, cięzko stwierdzić by to było to, bo rozrzad mam nowy od 3 dni. Jak natrzaskam więcej kilometrów to dam znać czy u mnie ustąpiło.
lechit27 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Witam Panowie. Odgrzeję kotleta. Czy ktoś rozwiązał problem u siebie, odnośnie tego szarpania? Wczoraj jak wracałem do domu po 15 minutach stania w korku drży/szarpie u mnie przód przy ruszaniu. Gdy trochę dodam więcej gazu i przytrzymam go na sprzęgle troszkę mniej drży/szarpie, ale jednak. Bardzo proszę informację, jeżeli komuś udało się to rozwiązać.... Pozdrawiam
Mavver Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 (edytowane) Część, odgrzeje temat bo problem nadal nie rozwiazany. U mnie jakieś 15tys temu nowy komplet dwumasa sprzęgło LUKa, do tego wymiana poduszek silnika na używki w dobrym stanie i dalej szarpie. Wtryski w normie, bawiłem się w podmianki przepływki też bez zmian. Obstawiam przeguby wew albo poduchę skrzyni - ale koledzy wcześniej pisali że wymienili i nie pomogło. Dodam że nie zawsze szarpie, ale bardziej po rozgrzaniu i też nie zawsze. Czytałem też na forum golfa 5 że niby ten typ tak ma. To jak to jednak z tym wszystkim jest? Jakieś pomysły? Dodam że po wymianie rozrządu miałem kat synchronizacji wtrysku na +4 ale auto wydawało mi się ciutke przymulone więc zmieniłem na 0.0 Motże o mieć jakiś wpływ? Jest książkowo ale może mechanik tak ustawił rozrząd że mu być na tych +? Edytowane 22 Września 2018 przez Mavver
kufel26 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Również mam podobny problem. Szarpie raz na jakiś czas. czasem na zimnym, czasem na ciepłym. Zrobione: -dwumas ze sprzęgłem LUK -ori nowe poduchy silnika -skrzynia biegów z b7 -poducha skrzyni lema -półosie z exeo plus nowe przeguby wewnętrzne SKF Ponoć jedna osoba po wymianie uszczelniaczy pd rozwiązała ten problem, więc można to zrobić. Inna opcja to może rozwalone dolne wahacze 1
Mavver Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Dzięki za odpowiedź zatem szukamy dalej. Wahacze mam dobre, bo pewnie na szarpakach by wyszło że są uwalone. Myślisz, że kat synchronizacji wtrysku może powodować szarpanie przy ruszaniu? Po wymianie rozrządu miałem około 3.0, ale poprawiłem sobie na 0,0 czasem -0,6. Może to mieć jakikolwiek wpływ? Uszczelniacze PD - masz na myśli zestaw naprawczy? Jakie to są koszty? Zestaw 50zł X4, a robocizna?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się