Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpanie przy ruszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja się zastanawiam czy profilaktycznie nie powinno się wymienić poduszek pod silnikiem, w końcu ta guma przynajmniej u mnie ma 10 lat i 270 tyś, może też się wyrobiła, straciła trochę na jędrności...

 

 

Jestem już po wymianie wszystkich poduszek, nic nie puka, nie stuka. Okazało się przy wymianie, że lewa poduszka sinika miała naderwane mocowanie, pewnie nie do znalezienia gdyby  nie demontaż. Silnik jakby bardziej miękko pracuje, nie przenoszą się tak jak wcześniej wibracje.

Opublikowano (edytowane)

ja z kolei rozmawiałem  z kilkoma mechanikami i każdy stawiał na sprzęgło  :eusathink: za 2 tygodnia oddaje samochód i będą grzebać  

Edytowane przez nimskrk
Opublikowano

Mi o sprzęgle mówią od 4 lat, że już na pewno się skończyło a koło dwu masowe się rozleciało. O dziwo dalej jeżdżę i jest ok mimo wirusa, wiec uważaj żeby Ci nie zmienili dobre sprzęgła na dobre :)

Opublikowano (edytowane)

czyli mówisz że po wymianie poduszek wszystko juz ok ?? ja wymieniałem  obie poduszki jakieś 2 lata temu na ori bez tego  odboju także chyba w dwa lata się nie rozleciało

 :eusathink: 

a swoją drogą strasznie liche robią te części teraz tyle co jest reklamacji na luka czy sachsa to głowa boli :/ 

Edytowane przez nimskrk
Opublikowano

Ja u siebie zrobiłem zawieszenie - powymieniałem wahacze, jeden był nawet urwany i jest znaczna poprawa, ale to jeszcze nie to.
Dziś przy okazji wymiany oleju i filtra auto było na podnośniku i obadane zostały półośki. Na obu stronach wewnętrzne przeguby mają trochę za duże luzy. Będę wymieniał i dam znać czy odpuściło. =) 

Opublikowano

ralen jak wymienisz przeguby daj znac.

Opublikowano

poki co nie moge sie dostukac do mechanika ;x
Wiecie jaki orientacyjny koszt może być samego przegubu i jakiej ewentualnie firmy ?

Opublikowano

Wczoraj jak wyjeżdżałem z z wawy i stałem godzine w korku tez miałem delikatne drgania przy ruszaniu, zastanawiam się czy czasami może być to przez luźny kruciec pompy vacum...dodatkowo zauważyłem ze leci spod uszczelki delikatnie bo mam dziadowskiego luka z końcówka A....

Opublikowano

Ralen lepiej wymienc cale polosie na uzywane ori w dobrym stanie.

lobro wewnetrzny kosztuje cos kolo 300zl 

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 11.03.2017 o 18:41, kubabkb napisał:

Ralen lepiej wymienc cale polosie na uzywane ori w dobrym stanie.

lobro wewnetrzny kosztuje cos kolo 300zl 

 

Wymieniałem już całe półosie na używane w dobrym stanie z B7 2.0TFSI, te z końcówką AT(podobno montowane w RS4 B7).
Pojeździły 9 miesięcy i jest luz na wewnętrznych przegubach....
Fakt, jeżdżę dość dynamicznie i z prędkościami do 160km/h ale wątpię żeby akurat prędkość je zabiła.

Edytowane przez Ralen
Opublikowano

Ralen jz jaka koncowka miales u siebie polosie w Twojej B6 oryginalnie?

moze to poprostu przypadek ze znow posypal sie przegub wewnetrzny.

 

 

Opublikowano

A nie pamiętam, niestety nie mam ich już ale mniemam że były ORI

Opublikowano

Chyba dołączam do grona osób które mają z tym problem narazie pierwszy raz mi się pojawił się ten objaw, czyli standard rozgrzany silnik, na jedynce szarpie podczas ruszania jakby sie dusił, przy szybkim ruszaniu brak tego efektu oraz zimnym silniku.

Opublikowano

no więc ja już po wizycie u znajomego mechanika  przeglądnięte całe zawieszenie jedynie do czego mógł się doczepić była trochę naderwana poduszka pod skrzynią która została wymieniona na lemfordera i jak narazie brak szarpięc przy ruszaniu mam nadzieje że już tak zostanie 

Opublikowano
Dnia 19.03.2017 o 09:10, nimskrk napisał:

no więc ja już po wizycie u znajomego mechanika  przeglądnięte całe zawieszenie jedynie do czego mógł się doczepić była trochę naderwana poduszka pod skrzynią która została wymieniona na lemfordera i jak narazie brak szarpięc przy ruszaniu mam nadzieje że już tak zostanie 

 dzisiaj po zrobieniu większej ilości km  znowu to samo :facepalm: myślałem ze juz wszystko ok ale  dalej czuc szarpiecie moze nie jest to juz tak uciążliwe ale jednak wiec.... poszukiwania ciag dalszy 

Opublikowano

Witam, wracam do was z kilkoma Informacjami. Na dniach zmieniłem rozrząd na nowy i poprosiłem chłopaków by sprawdzili mi luz na turbinie. Po wymianie rozrządu i ponownym przykręceniu tej samej turbiny auto ma jakby więcej mocy i nie zaobserwowałem by szarpało mi auto przy ruszaniu, a trochę we wrocku już w korkach stałem, cięzko stwierdzić by to było to, bo rozrzad mam nowy od 3 dni.  Jak natrzaskam więcej kilometrów to dam znać czy u mnie ustąpiło.

Opublikowano

Witam Panowie. Odgrzeję kotleta. Czy ktoś rozwiązał problem u siebie, odnośnie tego szarpania? Wczoraj jak wracałem do domu po 15 minutach stania w korku drży/szarpie u mnie przód przy ruszaniu. Gdy trochę dodam więcej gazu i przytrzymam go na sprzęgle troszkę mniej drży/szarpie, ale jednak. Bardzo proszę informację, jeżeli komuś udało się to rozwiązać.... Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Część, odgrzeje temat bo problem nadal nie rozwiazany.

U mnie jakieś 15tys temu nowy komplet dwumasa sprzęgło LUKa, do tego wymiana poduszek silnika na używki w dobrym stanie i dalej szarpie.

Wtryski w normie, bawiłem się w podmianki przepływki też bez zmian.

Obstawiam przeguby wew albo poduchę skrzyni - ale koledzy wcześniej pisali że wymienili i nie pomogło.

Dodam że nie zawsze szarpie, ale bardziej po rozgrzaniu i też nie zawsze.

Czytałem też na forum golfa 5 że niby ten typ tak ma.

To jak to jednak z tym wszystkim jest? Jakieś pomysły?

 

Dodam że po wymianie rozrządu miałem kat synchronizacji wtrysku na +4 ale auto wydawało mi się ciutke przymulone więc zmieniłem na 0.0

Motże o mieć jakiś wpływ? Jest książkowo ale może mechanik tak ustawił rozrząd że mu być na tych +?

Edytowane przez Mavver
Opublikowano

Również mam podobny problem. Szarpie raz na jakiś czas. czasem na zimnym, czasem na ciepłym.

Zrobione:

-dwumas ze sprzęgłem LUK

-ori nowe poduchy silnika

-skrzynia biegów z b7

-poducha skrzyni lema

-półosie z exeo plus nowe przeguby wewnętrzne SKF

Ponoć jedna osoba po wymianie uszczelniaczy pd rozwiązała ten problem, więc można to zrobić. Inna opcja to może rozwalone dolne wahacze

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź zatem szukamy dalej.

Wahacze mam dobre, bo pewnie na szarpakach by wyszło że są uwalone.

Myślisz, że kat synchronizacji wtrysku może powodować szarpanie przy ruszaniu? Po wymianie rozrządu miałem około 3.0, ale poprawiłem sobie na 0,0 czasem -0,6. Może to mieć jakikolwiek wpływ?

Uszczelniacze PD - masz na myśli zestaw naprawczy? Jakie to są koszty? Zestaw 50zł X4, a robocizna?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...