jedker71 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, slawomir273 napisał: Masz namiar https://www.olx.pl/oferta/membrana-gruszki-podcisnienia-audi-vw-2-0-alt-1-8-adr-agr-avv-CID5-IDnBuxg.html Pisałem do kolegi, niestety wszystkie membrany zostały sprzedane. Nigdzie indziej nie znalazłem. Jakieś pomysły? Edytowane 6 Sierpnia 2018 przez jedker71 brak cytatu
Kary Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 szukaj na alledrogo i olx - podpowiem szukaj kolektorów bo często sprzedają w komplecie, może za 100-150 wyrwiesz cały kolektor z gruszkę (pewnie z urwaną dźwignią ale będzie z czego rezać)
jedker71 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 2 minuty temu, Kary napisał: szukaj na alledrogo i olx - podpowiem szukaj kolektorów bo często sprzedają w komplecie, może za 100-150 wyrwiesz cały kolektor z gruszkę (pewnie z urwaną dźwignią ale będzie z czego rezać) Tak właśnie przed chwilą zrobiłem, zamówiłem cały kolektor z uszkodzoną dzwignią, ale sprzedawca zapewnia, że membrana jest cała. To dość częsty problem i aż dziwne jest to, że nie da się kupić nowej membrany do tego auta. Dzięki za pomoc i miłego dnia.
dudi2000 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 mi leży w garażu gruszka z ułamaną dźwignią - pisałek kiedyś ale bez oddzewu
Rosomak91 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Dzięki Dudi2000! Zapewniłeś mi dzisiaj zajebistą zabawę Przeżyłem już trzy fazy gruszki: popsuta nieruszona - muł na niskich i fajnie idzie do odcinki - fis pokazywał dobre spalanie, średnio 7.5 litra - pokrywało się to z moim dziennikiem! popsuta z zablokowanymi klapami - super na niskich praktycznie niemożliwe dojść do odcinki już na 3cim biegu - fis pokazywał złe spalanie - 7 litrów, a rzeczywistość była nieco inna... o litr inna... w górę... sprawna gruszka - od dołu do góry jest bosko (jak na 130km), fis pokazuje bardzo niskie spalanie, poniżej 7 litrów, sprawdzę to. Udało mi się rozpędzić brykę do 200 km/h wg wskazań licznika (opony 195/65 R15), czyli około 180 km/h w rzeczywistości. Poszedłby więcej, ale to już lekka katorga by była. Oczywiście sadzy z tłumika poszło więcej niż z niejednego 30letniego zajechanego diesla, oleju ubyło około 2 mm na bagnecie po 3 takich wojażach (0-200), w sumie około 15 km szaleństw Normalnie gorzej jak dziecko i murzyn z bateryjką razem wzięci 1
dudi2000 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 czyli operacja się udała miłej jazdy... Ja miałem ułamane cięgno i kupiłem całą sprawną gruszkę i też odczułem różnice w jeździe bez i z gruchą
Kary Opublikowano 27 Września 2018 Opublikowano 27 Września 2018 mnie znów padła i do 160 katorga i dalej już dno...
sonadores Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 Mam taki mały problem co do łopatek, a mianowicie wymieniłem mębrane i jestem w fazie testów. Cięgno pracuje z tego co patrzyłem, tylko martwi mnie fakt że gdy wcisne je manualnie do końca to wraca lekko przycinając. Wydaje mi sie że jest lekko sucho tam gdzie są łopatki, pytanie czy tam w jakiś sposób dociera olej ? mam na myśli czy chlapie z odmy itp. ? czy po prostu jakoś tam przesmarować bądź po odkręceniu torksów lekko wyciągnąc bez demontażu i psiknąć czymś tam ?
Rosomak91 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Powinno chodzić gładko, bardziej zamiast smarowania obstawiałbym jakąś usterkę. Ale możesz psiknąć. Mój dolot jest cały zapocony olejem, więc wszystkie ruchome części są za***iście naoliwione xDD
kawas11 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Znajomy powiedział mi ostatnio, że moje Audi coś za słabo jedzie więc sprawdziłem kierownice powietrza. Działa jak należy, przy dodaniu gazu jeden z tych plastikowych części idzie do dołu ale niestety u góry jest ułamana przez co nie ciągnie ze sobą tej części powyżej. Nie zamierzam kupować nowego ori tylko na stałe przestawić tę "dźwignie" czyli górną część na dół tak, żeby klapki w kolektorze cały czas były otwarte. Pytanie czy wiąże się to z jakimiś negatywnymi skutkami? Czy jest coś jeszcze co powinienem sprawdzić jeśli silnik ma za mało mocy?
Rosomak91 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Nie rób tego, w temacie pokazane są sposoby jak można połączyć ramię z klapami. Zrób tak żeby działało, chwila myślenia i nawet trytytkami/ziperkami można to ogarnąć. Testowałem to o czym piszesz i nie warto.
pit116 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Witam panowie pilnie potrzebuje ta membrane jakby ktos mial na zbyciu z gory dziekuje.
pit116 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) niech ktos powie czy dziala poprawnie .Bo wydaje mi sie ze kierownica powinna.byc bardziej czula na gaz, membrana nowka zalozona. VID_20190415_164052.mp4 Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez pit116
Rosomak91 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Działa podobnie jak u mnie, ale wydaje mi się, że powinno być bardziej czułe. Ja się swojego zbytnio nie czepiam i jeżdżę, ciągnie w miarę spoko. Jeśli masz dobre odczucia z jazdy to nie ma co drążyć. BTW Silnik pracuje identyko jak mój, nie podejrzewasz wariatora? Tak specyficznie coś rzęzi.
pit116 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 trudno powiedziec pali od strzala zadnych dziwnych odglosow podczas odpalania narazie nie kombinuje.
pit116 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 W dniu 15.04.2019 o 20:01, pit116 napisał: niech ktos powie czy dziala poprawnie .Bo wydaje mi sie ze kierownica powinna.byc bardziej czula na gaz, membrana nowka zalozona. VID_20190415_164052.mp4 44 MB · 0 pobrań ???
Kary Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Moim zdaniem ok. U mnie było auto zamulone i zwalałem winę na to ustrojstwo, a okazało się, że winny był katalizator. Po wymianie kata audi pięknie się zbiera i v-max ładny
szymonq Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Panowie u mnie też, jakby to powiedzieć, strzeliła guma ? Rozebrałem, dla testu skleiłem (i tak wymienię na nową), poskładałem no i ciągnie ale problem jest taki że zostaje wciągnięte, jakby cały czas podciśnienie trzymało, nawet po zgaszeniu. Dopiero po ściągnięciu tego krótkiego wężyka który wchodzi w gruszkę ciśnienie spada i cięgno wraca na normalną pozycję. Co może być powodem?
Rosomak91 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Elektrozawor, tak by to wyglądało.
Karolex96_PL Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Siema. Mam pytanie na moim filmiku widać pracę tej kierownicy po naprawie. U mnie winą był zaworek. Membrana jak i drążek wporządku. Jak zdjąłem przewód podcisnienia dolny doprowadzający to był świst upust powietrza. Mam jednak pytanie czy kierownica pracuje prawidłowo tzn. czy nie za wolno się otwiera?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się