Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chipowanie silnika AHU B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najlepszy chiptuner z lubelskiego ;)

na audi80.pl wiekszośc ma od neigo programy u siebie z udokumentowanym wzrostem mocy do a4 będzie mi robil program ^^ pisalem do niego 350 i wysyla swojego kompa z programem a za 280 czy 250 wgra jak do niego przyjedziesz jak dobrze pamietam

Opublikowano
kostrz z parczewa robi program za 280 zł

i ma do sprzedania wtryski 0.216 sprawdzone z nowymi podkladkami za 280 tez

wiec nieco ponad 500 zł i uzyskasz tym sposobem jak on mi pisal okolo 125 koni i 290 momentu

hahahah dooobre te ceny, biore wszystkie wtryski jakie ma na stanie za tą kase:polew::polew::polew: jeśli to kompletne wyregulowane 216ki:decayed: cena nie realna:hi:

8537504 jego nr gg

kompletne wtryski 0.216 sprawdzone cisnieniowo z nowymi podkladkami febi :) 280 zl komplet

Takie rzeczy to tylko w Erze, płacisz 500zł za gotowca i wykres z paint-a a 216 dostajesz w gratisie :).

Panowie taki mod to ok 1200-2000zł

Opublikowano

sam program to okolice 110 moze 115 PS i 260-280 Nm , ale to auto musi miec zdrowy uklad wtryskowy ... niestety prawda jest taka ze auta maja już x*100kkm przejechane i uklad wtryskowy jest w stanie agonalnym , co niestety wplywa na wynii koncowy podniesienia mocy ...

Opublikowano

Pany ja najlepiej pojade do tego gościa i popytam..jak bedą duże koszty to pozostanę przy 90KM,a jeśli powie ze jak chce więcej to zmiana turbiny itp to podziękuje i odkładam kasę na B6 130KM :wink:

Opublikowano
ja same wtryski 216-stki wsadzilem i nie powiem przybylo duzo mocy i bez żadnych chipów auto sie zbiera 3x lepiej.koszt 700zł za wtryski od siebie :naughty:

tak i 3 miechy później każde VNT zasyfione ze trzeba na stół turbo wykładać:whistling:

Opublikowano

speckom ma zeciora takze nie ma sie co zapiekac :wink: A moje zdanie jest takie, ze jak chesz isc tylko w sam program, to sie nie oplaca grzebac. Odkladaj lepiej kase na B6 i bedziesz zadowolony :grin:

Opublikowano

mojego kumpla audi b4 1z(zrobione) robi passata b5 fl 130km bez problemu

kwestia kondycji silnika i jak ktos ma pojecie do diesla to cuda zrobi z 90km...

Opublikowano
speckom ma zeciora takze nie ma sie co zapiekac :wink: A moje zdanie jest takie, ze jak chesz isc tylko w sam program, to sie nie oplaca grzebac. Odkladaj lepiej kase na B6 i bedziesz zadowolony :grin:

no i chyba bedzie tak najlepiej ze odlorze kase na b6,ale zapytac sie tego goscia moge.

Opublikowano
mojego kumpla audi b4 1z(zrobione) robi passata b5 fl 130km bez problemu

kwestia kondycji silnika i jak ktos ma pojecie do diesla to cuda zrobi z 90km...

te cuda to napewno nie samym softem:wink:
Opublikowano

te cuda to dobrych kilka tys. wpakowanych w silnik i osprzęt :wink: ale da się :decayed:

Opublikowano

z tego co wiem wtryski ma zmienione program wgrany i porobil co sie dalo :) ale efekt mega bmw 2.0 150km siada przy nim ^^

Opublikowano
z tego co wiem wtryski ma zmienione program wgrany i porobil co sie dalo :) ale efekt mega bmw 2.0 150km siada przy nim ^^

to jakaś padlina to bmw:wink: bez ingerencji w paliwo diesel nie pociagnie, a 1Z+soft w 80 moze osiagnie te 110km, takze o czym mowa:naughty: z powietrza mocy nie ma tymbardziej w tym silniku

Opublikowano
no i szroto pompo wtryskach. Mi sie wszystko podoba w b6 oprucz tego pd.bo w 1z to i na hydrolu ludzie jezdza pol na pol z on i jezdza dalej. Jak chcesz napisz do kogos kumatego co ci zrobi kompa plus wtryski z afn i moze pyknie 130km .a wtedy ori pd 130km omijasz spokojnie a spalanie podobne.no i nie martwisz sie co lejesz i gdzie a jak by co to wtryski sa za grosze. Z porownianiu do pd.

Jeśli chodzi o PD, to akurat AWX i AVF należa do jednych z najlepszych ( czyt. najmniej awaryjnych ) silników na pompkach. Nie wiem czemu ludzie tak sie tego boja. No chyba ze ktos chce lac "siki Weroniki" do zbiornika albo jezdzi na frytkach to juz inna sprawa :whistling: Ale tu kłania sie tez tzw. kultura techniczna. Jak ktos jezdzil cale zycie "dziadkiem" i przenosi nawyki i podejscie do nowszych konstrukcji, to nie ma sie co dziwic, ze dzieja sie rozne nieprzewidziane rzeczy. Co do pytania autora wątku, to nadal utrzymuje zdanie, ze lepiej dolozyc kilka zlotowek i ciesczyc sie nowszym modelem, niz ozenic sie na cale zycie z dziadkiem. Poza tym ,jak Ci sie znudzi te 130KM, to mozesz zrobic chipsa i znow cieszczyc sie pedalem gazu :wink: P

Opublikowano

No i chyba juz postanowiłem ze pozostaje przu AHU 90KM i zbieram kase na nowsze B6 130KM i może Quattro jak sie uda :wink:

Opublikowano

na czipie na 113km 265Nm można liczyć i to już odjedzie afn i b6 130km w combi, a quattro tym bardziej, jeżeli w ahu już kasy wpakowałeś i wiesz co masz sens zmiany na pd w którym jak trafisz tak sobie też trzeba będzie wpakować może skrobnąć po kieszenie, b6 wygląd, wyciszenie, komfort jazdy i siedzenia spoko a reszta nie koniecznie, 0,5L spali więcej, 130km przy tej masie d... nie urywa, jak z auta jesteś zadowolony i czujesz że jeszcze nie jest na wykończeniu dobry czip styknie, a jak ktoś uważa że dobry czip musi kosztować dużo no cóż.., ja też tak uważam w dziedzinach w którym nie mam wiedzy a chce coś kupić i być zadowolonym, wtedy wole przepłacić czy zapłacić podwójnie by mieć satysfakcje że będzie ok, ale czy jest tak na prawdę nigdy się nie dowiem lub wychodzi po fakcie, dobry czip to jest wiele prób i korekt a nie dużo kasy i chwila roboty

Opublikowano

Witam ja do tego samego silnika noszę się z podniesieniem mocy, jednak ja planuje przeznaczyć pare dobrych złotówek na zrobienie tego bo jestem zdania że raczej dobrze będzie mi się jeździć na nim mimo tego że wszędzie opisują że jest najdroższym silnikiem w tuningu :smutas:.

zastanawiam się ile można wyciągnąć tylko z takiego zestawu:

-Większe turbo (słyszałem o tym że podobno pasuje z jakiejś BMWicy 150KM to sie jeszcze trochę podłubie, ale chętnie usłyszę wasze propozycje)

-Intercooler FMIC

-wtryski 216-tki (słyszałem że najlepsze bosh-a)

-Wywalę kata

-w razie potrzeby lepsza pompa (nie wiem jaka:whistling:)

I na koniec wisienka na torcie:

-wizyta ECU Project Wrocław :)

Myślicie że będzie coś z tego ?:naughty:

Opublikowano
Witam ja do tego samego silnika noszę się z podniesieniem mocy, jednak ja planuje przeznaczyć pare dobrych złotówek na zrobienie tego bo jestem zdania że raczej dobrze będzie mi się jeździć na nim mimo tego że wszędzie opisują że jest najdroższym silnikiem w tuningu :smutas:.

zastanawiam się ile można wyciągnąć tylko z takiego zestawu:

-Większe turbo (słyszałem o tym że podobno pasuje z jakiejś BMWicy 150KM to sie jeszcze trochę podłubie, ale chętnie usłyszę wasze propozycje)

-Intercooler FMIC

-wtryski 216-tki (słyszałem że najlepsze bosh-a)

-Wywalę kata

-w razie potrzeby lepsza pompa (nie wiem jaka:whistling:)

I na koniec wisienka na torcie:

-wizyta ECU Project Wrocław :)

Myślicie że będzie coś z tego ?:naughty:

Myslimy że poczytaj

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/

to jest tak samo jak w 110tce, tylko turbo musisz przerobić na VNT

Opublikowano

wsadź wtryski i program i będziesz zadowolony,jeśli ja miał bym wydać 2000 czy więcej i zaraz silnik miał by mi się wysrać wolał bym AWX wsadzić i spokojnie jeździć bez ręki na sercu że zaraz coś strzeli,nie mówię że nie można...jeździłem nie jednym mocnym TDI ale po co jak u mnie w mieście dziura na dziurze i ja nie wykorzystuje tego co mam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...