ARAS920 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam mam pewien problem z licznikiem a dokładnie z prędkościomierzem i obrotomierzem czasem niedziałają dobra nawet dośc często niedziałają a wtedy wskazówka od predkościomierza tylko delikatnie drży. czasem wsiadam odpalam silnik i wszystko jest ok na ogół jak jest zimno na zewnątrz albo deszczowo i wilgotno mysle ze to mogą być zimne luty ale nie jestem pewny reszta wskażników działa. dodam że błędów na liczniku niema. pomóżcie z góry dzięki.
ARAS920 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 czyli nic nie da się zrobić? a w a4 immobiliser jest w liczniku? Trzeba coś przeprogramować czy wystarczy założyć i wszystko ok? nie wiem nie znam się tak na elektryce
Szarik Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 czyli nic nie da się zrobić? a w a4 immobiliser jest w liczniku? Trzeba coś przeprogramować czy wystarczy założyć i wszystko ok? nie wiem nie znam się tak na elektryce Jak kupisz przedlifta benzyne i tej samej produkcji czyli UK-NSI lub VDO w zaleznosci jaki posiadasz to bedzie pasowal bez problemu.
ARAS920 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 ok dzięki bardzo choć myślałem że da się coś z tym zrobić ale teraz choć wiem że nie ma co kombinować
sarka 92 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 można. możesz kostki czyścić luty sprawdzić ale tak naprawdę na długo to nie pomoże i za kilka miesięcy znów będziesz miał to samo... jak wyżej koledzy pisali proponuję zmienić... ja osobiście jestem też w trakcie wymieniania licznika w moim audi