GroM1990 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Mam taki problem. Mianowicie startuję z pierwszego biegu gaz do podłogi wrzucam 2 bieg max obrotów i puszczam gaz nagle samochód gaśnie. Muszę się troche nakręcić żeby odpalił. Jakby pompa za mało paliwa podawała. W normalnej jeździe jest wszystko w pożądku. Filtry wszystkie wymienione. Co może być nie tak?. Nie bardzo mogę dać logi bo nie mam garażu. Z góry dziekuję.
GroM1990 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Chodziło mi o vag-a. czy może wiesz w czym tkwi problem?
GroM1990 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 nietety ale wszystko jest ok. Tam jest czysto.
wsciekly692 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 a jak jeździsz powoli to jest ok?? ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- przewody mogą być gdzieś pęknięte przy pompie bo kiedyś miałem taką sytuację i prześwietlałem wszystko, odkręciłem przewód główny od pompy i okazało się że opaska przecięła go od spodu
Hatek Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Miałem to samo w silniku ajm - szukalem z mechanikiem na wszystkie sposoby wszystko bylo niby ok - objaw ustapił po wlaniu motor doctor - moze to zbieg okolicznosci albo ten doctor faktycznie uzdrowil moja furmanke
SotoM Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 pojedź gdzieś na komputer(KTS,VAG...obojetnie) aby zobaczyc czy w ogole beda jakies błedy zapisane... ten silnik gasnie całkowicie jakby go z gluczyka wyłaczył czy zaczyna jakby nierówno pracowac i gasnie...??
adamspeed01 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 coś mi sie wydaje, ze wieszają sie popychacze zaworów przy ostrym bucie.
GroM1990 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 Tak jak jeżdzę powoli to wszystko jest ok. No wlasnie gasnie calkowicie i jest problem z odpaleniem. Musze trzymac gaz na max żeby go odpalić tak jakby nie dostawał ropki. Dzisiaj albo jutro podłączę pod komputer.
piotrsob1 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Wygląda na problem z wydajnością zasilania w paliwo, kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa ? Może przytkany smok w zbiorniku ?
Lukasz_N Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Podlacz go na krotko i zobacz, czy bedzie taki sam objaw. No i przede wszystkim popraw temat tego watku, bo tu wiekszosc ma problem ze swoja A4
GroM1990 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 Ok. Wszystko posprawdzam na dniach. Filtr Paliwa nowy. Zrobiłem przeszczep z golfa 3 bo od audi główka nie ma czesto szczelności. A jak mam temat nazwac bo nie mam pomysłów.
Lukasz_N Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 A jak mam temat nazwac bo nie mam pomysłów. Przeczytaj regulamin forum, to bedziesz juz wiedzial 19. Pytania i wypowiedzi formujemy w ten sposób, aby temat oddał poprawnie zawartość Twojej wiadomości oraz sens tego, co chcesz przekazać. Napisz tak żeby inny użytkownicy nie tracili czasu na zastanawianie się o co Tobie chodzi. Pamiętaj, że pomoże to w przyszłości innym użytkownikom na szybkie znalezienie informacji ich interesujących. Nie zadajemy pytań typu: „Mam problem", „Czy wiecie ?" itd. UWAGA!!! Posty z tematami typu: „Mam problem", „Czy wiecie ?" itd. mogą być natychmiast usuwane lub przenoszone w odpowiednie miejsce przez Zarząd Klubu. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzała, użytkownik może otrzymać OSTRZEŻENIE.
GroM1990 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 Błędy: 00625 - Vehicle Speed Signal 27-00 - Implausible Signal 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent - turbina była czyszczona 2 msc temu i było wszystko w pożądku. 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+
GroM1990 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 No wlasnie wszystkie rurki są nowe. Wymieniałem jak czyściłem turbinę. W tym tyg. sprobuję podłączyc na krótko. Może cos sie przytkało. Tylko dlaczego przy normalnej jeździe wszystko jest w pożądku.;/
GroM1990 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 No na spokojnie tak jak sie jeździ na codzień. Delikatnie i oszczędnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się