Flyer Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Flyer skąd ten krzyżak nowy?? Od Nosba
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Funfel mi mówił że jest to część wymienna. Dzisiaj u siebie dopiero zauważyłem, że na postoju, auto odpalone, ruszam mocno kierownicą w lewo i prawo i wtedy słychać stuk. ---------- Post dopisany 08-01-2014 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 22:40 ---------- Pany, czy ktoś się już podejmował usunięcia systemu EVAP w swoim aucie? Tu link: DIY: Gas tank problems Evap Canister Leak Detection pump Ja pamiętam w swojej A4 1.8 T USA usunąłem sam karnisterek i dałem trójnik, bez problemu śmigało. ---------- Post dopisany at 01:14 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ---------- I czy europejskie wersje auta mają tą LEAK DETECTION PUMP w tylnim nadkolu? ---------- Post dopisany 11-01-2014 at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany 08-01-2014 at 01:14 ---------- Dzisiaj wywaliłem ten karnister w nadkolu i dałem trójnik, nic nie pomogło. Idąc wzdłuż rurek, koło filtra paliwa, jedna z nich się kończy, to chyba tędy mają opary wychodzić i jest to normalne?? Gdzie jest ta leak detection pump w s4? Bo tylko ten błąd cały czas mam: ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:12 ---------- Zdjąłem osłone na tylnim prawym nadkolu. Od wlewu idzie krótka rurka. Czy to normalne czy nie powinna się gdzieś łączyć? Może właśnie z tą jedną od drugiej strony która jest też jakby ucięta?
slo Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 co do rurki - mam to samo, pewnie jakieś odpowietrzenie.. ?
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dobra, biała od wlewu to przelewowa, ale nadal nie wiem czy od tego filterka w nadkolu ta jedna powinna się tak kończyć przy filtrze. Jak daję test w vagu na kolejne elementy, to przy tej EVAP DETECTION PUMP nic się nie dzieje. Dziwne bo jak zadzwoniłem do TPS to powiedzieli że ponoć europejskie auta nie mają tej pompki tylko w USA?
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 A ECU masz teraz z Europy czy może USA ?
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 No angielskie oczywiście ;-P ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:26 ---------- Waskivw, może coś masz rację, wrzucony jest program ori audi ale jaki nie wiem i włączona jest w ECU ta pompa, której fizycznie nie ma? Bo patrzyłem teraz na Twój filmik który podsyłałeś z testami, to Ty nie masz wogóle tej opcji w testach.
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 A no widzisz , spr. jaki masz kod ECU ( soft ) i wszystko będzie jasne .
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Mój ma ster 8E0910560 i soft0011711 czyli to samo co u Ciebie , ty masz sterownik z literką G szukałeś tej pompy może w innych nadkolach , może szwaby daly ją po drugiej stronie ?
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Tak, czy oprogramowanie się zgadza, tylko czemu u Ciebie nie ma tego testu na tą pompę? A ecu mam z UK auta tylko był to avant, ale to pewnie bez różnicy.
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Tak tzn. sprawdzałeś we wszystkich nadkolach ? twoje ECU jest z literką G może z nowszego modelu gdzie ta pompa występowała ( tak sobie gdybam:eusathink:)
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Nie sprawdzałem nadkoli wszystkich, tylko przód prawy i tył :-/ Może być że tak jest. Engine check wywala mi po przejechaniu jakiegoś odcinka. Obroty chyba nadal świrują. Jakby ktoś miał chwilę i u siebie sprawdził te cztey przewody przy filtrze paliwa. Czy jeden z nich też się tak kończy i nigdzie nie leci.
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Chodzi o przewód od filtra z węglem tak ?
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Tak. Tam lecą koło siebie cztery w sumie przewody. Dwa od paliwa, do silnika i powrót chyba plus dwa te na opary. I jeden z nich idzie gdzieś do góry do zbiornika paliwa a drugi jest jakby ucięty, tak jak na tym zdjęciu co wrzuciłem.
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ten wężyk na zdjęciu tak ma być , to jest przelew w razie rozlania paliwa przy tankowaniu , ma się wylać pod auto
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ja nie piszę o tym wężyku od wlewu, on idzie od gumy dokładnie przy wlewie. Jest przelewowy, odbiera też wodę by nie stała czy cokolwiek. Piszę o czterech czarnych przewodach. Przy filtrze paliwa, od spodu auta, jeden z tych co idzie do karnisterka w nadkolu jest jakby ucięty.
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dobra spoko, coś mnie przymuliło nie to zdjęcie luknąłem Faktycznie wygląda jakby był odcięty i jeszcze w kierunku jazdy , szkoda tylko że trzeba osłonę podłogi rozebrać , nie obiecuje ale jak będę jutro w garażu to zerknę.
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Nie trzeba sciągać osłony. Przy kole, tam gdzie filtr odkręcić te plastikowe śrubko-nakrętki które trzymają osłonę. Jak nagniesz to powinieneś widzieć jak u Ciebie to wygląda, czy masz jeden z nich też ucięty, zakończony czy leci dalej w stronę zbiornika paliwa.
Ksiadz Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dobra namówiłeś mnie Hahahaha... mnie już powoli szlag trafia z tym wszystkim. Jeszcze ta zawiecha, będę chyba musiał kupić te wahacze i sprawdzić czy będzie zmiana... ale ta cena
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się