Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Będzie na pewno min. 300+

Opublikowano

Zauwaz ze problem z lancuchem zacza Ci sie bezposrednio po ubewaniu oleju przez uszczelki. Oznacza to ze trzeba dbac o oliwe w tym aucie bardzo uwaznie. Dzisiaj sprawdze u siebie. Ciekawe ile wyniesie Cie wymiana napinaczy i slizgow? Moja ma 199700 km i narazie jest ok. Ale olej to motul wymieniany co 10 tys. Uszczelki rowniez zmienialem jakies 5 tys km temu.

Opublikowano

Uwierz mi, że co jak co to o olej dbam jak mało kto. Najwięcej 8 tyś. mil i wymiana.

Ten co mam, najechane może 3 tyś. mil.

A o kosztach nawet nie chcę myśleć, hahaha

Opublikowano

Dobrze, że popatrzyłem na swój stan oleju bo dziś jak nigdy po dłuższym postoju zauważyłem na zimnym silniku niski stan oleju, dolałem jakieś 0,5 l i odpaliłem auto. Po chwili sprawdzam a tam niski stan oleju. Nie rozumiem kiedy należy sprawdzać stan oleju. Sprawdziłem uszczelki i założone jakieś 8000 temu uszczelki przepuszczają oliwę. Dzisiaj zamawiam olej i muszę dolać, zastanawiam się nad tymi uszczelkami, czemu tak krótko wytrzymały bo zaledwie 8000 km.

Ksiądz bierz auto na lawetę i do warsztatu bo koszty po awarii będą wiele większe. Sam zastanawiam się kiedy zaplanować wymianę?

Opublikowano

No to ladnie. 8 tyś. i już się wysrały? Dlatego też pytałem o te uszczelki. Tam temperatura jest ogromna, więc od tego padaczkę zaliczają chyba, ale żeby w takim tempie?

Opublikowano

No sprawdzalem i od rozrzadu strony jest mokry silnik pod uszczelka. Tym razem kupuje orginalne w aso za kw 90 zl jedna. Jak z tym dzwiekiem u Ciebie? Podjales decyzje?

Opublikowano

Przy wymianie uszczelek trzeba spr. i ew. wymienić eżektor :wink:

Opublikowano

Ja póki co nie zabieram się za rozrząd, jeździ to jeździ a dzwięk wydaje jak wiele innych z tego co na necie poszukać.

Eżektor? A co to takiego?

Opublikowano

To taki zaworek , który jak się zapcha to rzyga z pod uszczelek :decayed: wpisz w google jest o tym sporo .

Opublikowano

Masz numer części?

Opublikowano

058133753b

Opublikowano

Dzięki wielkie. Sprawdzę sobie. Jutro powinienem mieć uszczelki ;-)

Opublikowano

Dzisiaj kupiłem w ASO orginalne uszczelki 199 PLN. Wymieniał będę w następnym tygodniu. Zastanawiam się tylko czy powinienem zastosowac jeszcze jakąs pastę aby dodatkow uszczelnić pokrywy. Same uszczelki to mało tak mi się wydaje, przynajmniej przy tych temp.

Przy okazji zapytałem w ASO ile kosztują części do wymiany kompletnej rozrządu i ku mojemu zdziwieniu wyszło 2147,63 PLN - 11% rabatu jak wezmę wszystko. Ponadto gość od części dał mi namiar na mechanika z ASO który poza serwisem mi to wymieni. :) Serwisant ten powiedział, że łańcuch wymienia się wyłącznie kiedy widać że jest naciągnięty, pozostały zestaw napinaczy i prowadnic w załączniku:

IMG_20140411_112453.jpg

IMG_20140411_112442.jpg

Zastanawiam się więc poważnie nad wymianą choć nie słychać jeszcze nic a silnik chodzi jak żyleta, tyko te uszczelki muszę zmienić.

Co do tego zaworu 058133753b.

Czy to ten:

B6-B7_S4_058133753b_Purge_Valve.jpg

B6-B7_S4_Purge_valve_location.jpg

Do czego to służy i jak sprawdzić czy działa jak trzeba? Po raz pierwszy o nim usłyszałem. :)

Opublikowano

Trzeba go wyjąć i zobaczyć czy przepływa w nim powietrze według obrazka z linku - [a6 c4, ACK] - ezektor/suction pump, wymiana - fotostory • .: AUDI KLUB POLSKA :. •

U mnie był zatkany. Nie pomagało żadne czyszczenie, płukanie w benzynie itp itd.

Ja go wymieniałem bo podczas próby szczelności dolotu puszczał powietrze na łączeniu w obudowie.

Zapłaciłem w ASO 123 PLN i bodajże obecnie zamienia się na numer części z końcówką D czyli 058133753D

Opublikowano

kurcze czytając wszsytkie tematy o s4 b6 także i ten, doszedłem do wniosku że jednak zwalili ten rozrząd niesamowicie i szkoda się pchac w to, a to auto miało być moim kolejnym krokiem :kwasny:

Opublikowano

Wez pod uwage ze wszyscy co posiadaja S4 to szurnieci faceci na punkcie swoich aut. Silnik nie jest tani i jak sie sypnie to bedzie drogo, dlatego ci faceci robia wszystko aby auto chodzilo idealnie. Osobiscie uwazam ze to swietne auto i z gornej polki. Kazde takie auto potrzebuje duzo uwagi i pieniedzy. Mozna jezdzic nim i nie zwazac na drobne problemy, ale za jakis czas takie auto bedzie trzeba tylko sprzedac. Ja chce nim jezdzic jak najdluzej bo nie widze lepszego auta dla siebie. Dlatego dbam o wszystko co tylko zauwaze w aucie.

Opublikowano

lester do tego dolicz w/z silnika , olej , filtry i ew. 2x fazator który lubi się zużywać , a widać to dopiero jak się go rozbierze i zrobi się ok. 8k . Szkoda będzie wkładać ze zużytymi , poszperaj trochę po zagranicznych forach i jest opisane co dokładnie się w nich psuje , Ja przygotowując się do rozrządu szykowałem ok. 10k z moją robotą :wink:, nie wspominam o przeglądzie głowic i ew. wymianie uszczelniaczy i może pierścieni .

Opublikowano

Napiszę tak, ja się zastanawiam na zajrzeniem w środek i wymianie ślizgów i napinaczy. Tym bardziej że większość mam.

Ale nie będę się bawił w fazatory i inne rzeczy bo u mnie auto ma najechane dopiero 50 tyś. mil, więc wydaje się to kompletnie bez sensu.

Opublikowano

[quote=lester;4197251

Do czego to służy i jak sprawdzić czy działa jak trzeba? Po raz pierwszy o nim usłyszałem. :)

z tego co mi wiadomo, to jest to główne podciśnienie. Ale jak to dziala to mi nikt nie potrafi powiedziec...

Opublikowano

U mnie ten zaworek to koszt 25 F z ASO.

Czy jeśli będzie on uwalony to mogą wystąpić problemy z obrotami, jakie występują u mnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...