Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie na ssaniu i jeździe bez gazu,falujące obroty, duże spalanie !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam pewien problem gdy z rana jadę na ssaniu jedyneczką powoli po dołach szarpie niemiłosiernie, dodam gazu i jedzie normalnie. Na rozgrzanym też bywa że jade 2 bez gazu również szarpie :kwasny: Kolejny objaw jadę na biegu wrzucam luz obroty zafalują raz i już jest spoko:facepalm: W czym problem co niedomaga? Przewody, świece zmieniane jakoś w leci...

Opublikowano

Mam identyczny problem jak u Ciebie możesz zobaczyć co wymieniłem i problem nadal występuje: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/spada-nisko-obrotow-poszarpuje-259627/

We wtorek odprowadzam auto do mechanika. Mam nadzieję że coś zdziała.

Opublikowano

Kiedyś coś mi się obiło o uszy na forum że palec od świec czy coś takiego temu winne :kwasny: Ale chce sie upewnić i jak to wyglada?

Opublikowano

w ADR nie masz kupułki i palca tylko moduł, wyczyść przepustnicę i zaadoptuj ją, sprawdź szczelność dolotu, masz LPG ??, podłącz VAG, wymień filtr powietrza i paliwa. To na początek, zobacz co VAG pokaże.

Opublikowano
w ADR nie masz kupułki i palca tylko moduł, wyczyść przepustnicę i zaadoptuj ją, sprawdź szczelność dolotu, masz LPG ??, podłącz VAG, wymień filtr powietrza i paliwa. To na początek, zobacz co VAG pokaże.

samochód dziś został podpięty po kompa, wyszły 3 błędy: "Rozmieszczenie elementów składowych układu sterowania silnikiem Bosch Motronic M3.2 w silniku" cos w tym sensie było napisane :kwasny:

Dodam że spalanie podskoczyło :facepalm: 100zł = 150 km :facepalm: Jakieś porady?

---------- Post dopisany 07-03-2013 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 02-03-2013 at 00:37 ----------

Po tygodniu od podłączenia vaga dziś wykazało zero błędów, szarpanie dalej jest, spalanie się okaże jak wyjeżdżę 200zł :grin: Jakieś porady co może być winą szarpania? szykuje się wymiana oliwy więc zmienię wszystkie filtry i zobaczymy. Mechanik mówił żeby spróbować zmienić staje paliw, a tankuje na orlenie, odziwo zawsze na nim jest najtańsza benzyna ze wszystkich, spróbuje na innej :facepalm:

Opublikowano

a może jakieś lewe powietrze

Opublikowano
a może jakieś lewe powietrze

Muszę właśnie przejrzeć dolot,a którym miejscom się dogłębnie przyjrzeć?:wink:

Opublikowano

nie znam ADR-a, ale mam 1,8 w A3 i też objawy były podobne, dodatkowo ciężko palił w zimie.

okazało się że uszczelki pod kolektorem ssącym.

Wymienione - inny samochód

Opublikowano
nie znam ADR-a, ale mam 1,8 w A3 i też objawy były podobne, dodatkowo ciężko palił w zimie.

okazało się że uszczelki pod kolektorem ssącym.

Wymienione - inny samochód

Miałeś podwyższone spalanie? Z powietrzem na vagu wszystko w porządku...

Opublikowano

Spalanie było większe.Jak na vagu można sprawdzić powietrze?

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Spalanie było większe.Jak na vagu można sprawdzić powietrze?

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 za pomocą Tapatalk

Mogę się mylić ale nie ma tam dawki zasysanego powietrza czy coś w ten desen? :facepalm:

Opublikowano
Spalanie było większe.Jak na vagu można sprawdzić powietrze?

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 za pomocą Tapatalk

Mogę się mylić ale nie ma tam dawki zasysanego powietrza czy coś w ten desen? :facepalm:

Może chodzi ci o odczyt z przepływki, ale to jest co innego

Jak łapie lewe powietrze za przepływką to tego vag nie pokaże

Opublikowano
Spalanie było większe.Jak na vagu można sprawdzić powietrze?

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 za pomocą Tapatalk

Mogę się mylić ale nie ma tam dawki zasysanego powietrza czy coś w ten desen? :facepalm:

Może chodzi ci o odczyt z przepływki, ale to jest co innego

Jak łapie lewe powietrze za przepływką to tego vag nie pokaże

Być może, odezwę się do mechanika z tą uszczelka :wink: a Ty jakie objawy miałeś dokładnie ?

Opublikowano

szarpanie na zimnym, po odpaleniu nie dało się jechać

problemy z odpaleniem jak chłodno

obroty podwyższone przeważnie na ssaniu (nawet 1600obr)

sprawdzałem wszystkie wężyki odmy itp, wszystko szczelne.

uszczelki były już stare i twarde (one są gumowe)

Opublikowano
szarpanie na zimnym, po odpaleniu nie dało się jechać

problemy z odpaleniem jak chłodno

obroty podwyższone przeważnie na ssaniu (nawet 1600obr)

sprawdzałem wszystkie wężyki odmy itp, wszystko szczelne.

uszczelki były już stare i twarde (one są gumowe)

Wczoraj była kolejna oznaka, leciałem ok 100km/h zgasilem auto, wsiadam chce odpalić kręcę raz, drugi, trzeci aż w końcu zapalił :facepalm: Czasami tak ma jeszcze że jak odpalę to obrotu są nierówne i po chwili się unormuje, miałeś tak kolego edekxp ? :wink:

Opublikowano

Jak był zagrzany to już było lepiej.

Silnik w A3 AGN jest trochę wybredny, w A4 jest trochę inaczej.

Posprawdzaj szczelności, najlepiej sprężarką ale pogoda nie dopisuje na naprawy

Opublikowano

Mam też podobny problem dzieje się to tylko na zimnym silniku auto odpala bardzo dobrze za pierwszym razem ale wskakuje na prawie 2 tys obrotów i spada do 1200 na ssaniu ale pod koniec ssania coś głośniej zaczyna silnik chodzić i strasznie nierówno pracować rzuca nim :/ ale po 30 sekundach wszystko sie uspokaja obroty spadają do 800 i jest gitara. Ale jeszcze jedno gdy jadę na ssaniu to obroty po wciśnięciu sprzęgła nie chcą zejść :/ wręcz troszkie rosną :/

Opublikowano

Po niedzieli się okaże czy to przez uszczelkę :facepalm:

Opublikowano

no ja jutro oddaje do mechanika :) zobaczymy co znajdą ci fachowcy :)

Opublikowano
no ja jutro oddaje do mechanika :) zobaczymy co znajdą ci fachowcy :)

Dawaj info jakieś jak coś wyjdzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...