slo Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam, Mam problem a raczej mój ojciec, posiadający Vectrę C Z19DTH. Vectra mojego taty wolno wkręca się na obroty, bardzo słabo przyśpiesza w okolicach 1200-3000 obrotów. Powiecie, że tak powinno być ? Tak powinno, ale nie w takim stopniu jak tu. Audi A4 B6 130konne które jest sto razy szybsze od Vectry ojca. Jeszcze kiedyś to vectra zjadała audi więc mam porównanie. Żeby zaczęła jechać (np na 2 biegu) trzeba poczekać kilka sekund z pedałem w podłogę aż załapie i dopiero jedzie.. Pamiętam jak kiedyś trzeba było walczyć o trakcje przy zmianie biegu z 1 na 2, Teraz jest całkowicie inaczej.. Nie robiłem logów, bo nie mam do interfejsu, na fisie nic nie wyskakuje niedobrego. Przeczyściłem mu EGR ale to nic nie dało.. Wie ktoś co to może być ? Pozdrowienia
SowaBezOka Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 wiec kup interfejs, podlacz pod komputer i na pewno cos wyskoczy...
Banan Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam,Mam problem a raczej mój ojciec, posiadający Vectrę C Z19DTH. Vectra mojego taty wolno wkręca się na obroty, bardzo słabo przyśpiesza w okolicach 1200-3000 obrotów. Powiecie, że tak powinno być ? Tak powinno, ale nie w takim stopniu jak tu. Audi A4 B6 130konne które jest sto razy szybsze od Vectry ojca. Jeszcze kiedyś to vectra zjadała audi więc mam porównanie. Żeby zaczęła jechać (np na 2 biegu) trzeba poczekać kilka sekund z pedałem w podłogę aż załapie i dopiero jedzie.. Pamiętam jak kiedyś trzeba było walczyć o trakcje przy zmianie biegu z 1 na 2, Teraz jest całkowicie inaczej.. Nie robiłem logów, bo nie mam do interfejsu, na fisie nic nie wyskakuje niedobrego. Przeczyściłem mu EGR ale to nic nie dało.. Wie ktoś co to może być ? Pozdrowienia Slo no to tarfiłeś bo mój ojciec ma dokłanie taką samą Vectrę , interfejsu nie mam ale mogę załatwić jak trzeba będzie. Czyli rozumiem że żadne błędy nie wyskakują tzn kontrolka auta z kluczem? Pierwsze co pomyślałem to że to EGR właśnie ale on powodował by szarpanie ale mam pytane w jaki sposób czyściłeś EGR , zdemontowałeś z kolektora? A jak wyglądają klapki od zawirowań w kolektorze?
slo Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 CHECK nie wyskakuje, kiedyś chyba wyskakiwała ale już jest czysto. Nic nie szarpie, dwumas ze sprzęgłem ma przejechane z 30-40k km.. Nie pamiętam w jaki sposób bo dałem to mechanikowi do zrobienia.
Banan Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 CHECK nie wyskakuje, kiedyś chyba wyskakiwała ale już jest czysto. Nic nie szarpie, dwumas ze sprzęgłem ma przejechane z 30-40k km.. Nie pamiętam w jaki sposób bo dałem to mechanikowi do zrobienia. Widzę że na VKP już temat wrzucony Jakby co OP-COM-a będę mógł mieć w piątek.
slo Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 pewnie, Copy -> paste tam widzę że jest mniejsze zainteresowanie niż tutaj ;D No założyłem temat, w końcu chcę mu zrobić ten samochód bo jak mam gdzieś nim jechać to grrr, nie jedzie..
przemek4net Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 oczywiscie watek troche jak z forum o gotowaniu (bez sprawdzenia fejsem jakies sa bledy, czy przeplywka moze nie tnie... a moze ic jest dziurawy itp) ale udzielajac sie zwroce uwage, ze silniki 1.9 tdi 16v maja takie przepustnice (zwanie klapami wirowymi czy wirujacymi) w kolektorze dolotowym co po czasie przestaja dzialac ... generalnie identyczny problem jak w 2,7/3.0tdi w vwgrupie....(to mozna naocznie zweryfikowac - na forach oplowskich beda cala watki o tym problemie Pozdrawiam, Przemek
tomekkarauda Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 U mojej znajomej w Astrze GTC silnik 1,9 cdti błędy sprawdzam wciskając hamulec i gaz do oporu i włączamy zapłon ,jak są błędy będą pokoleji wyskakiwać na wyświetlaczu....tak zwane wypedałowanie błędów ...Sprawdz czy nie spadł łącznik klap wirowych ....
slo Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 hmm przypuszczenia z Vectra KP DPF Czujnik doładowania EGR Przepustnica Listwa na kolektorze Klapy wirowe
SotoM Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 a moze przepływomierz... koles teraz walczył z barakami mocy z tym ze w E46 320d wywalił"DPF" wymienił zawór sterowania turbo,filtr powietrza,wymontował i wylizał EGR, przepływomierz był nieszczelny-lewe powietrze szło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się