Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozmiar hamulców


fanthomas18

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem sobie hamulce tylne z S4 wentylowane i mam cały kpl oprócz osłon. Czy osłony podejdą standardowe z quattro pod te większe tarcze z S4 ??

bez obaw, podchodzą, na styk

A są jakieś ale które przemawiają za tym żeby jednak założyć blachy typowe pod te hamulce ?? Czy po prostu jak się mieszczą na styk to nie zawracać sobie głowy i w poniedziałek mieć hebel wentylowany założony na aucie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic za tym nie przemawia :decayed:

zakładaj i nie pytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem sobie hamulce tylne z S4 wentylowane i mam cały kpl oprócz osłon. Czy osłony podejdą standardowe z quattro pod te większe tarcze z S4 ??

bez obaw, podchodzą, na styk

A są jakieś ale które przemawiają za tym żeby jednak założyć blachy typowe pod te hamulce ?? Czy po prostu jak się mieszczą na styk to nie zawracać sobie głowy i w poniedziałek mieć hebel wentylowany założony na aucie ??

tak mam założone i śmigam już 2'gi rok ....zakładaj bez obaw :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chcac zmienic caly komplet hamulców na 321mm musze zmieniac zwrotnice? czy tylko zaciski i tarcze z klockami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwrotnice, dolny prosty wahacz, przeguby z półosiami

zabawy jest w ...uj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

efekty lepsze na 321 ......:wink::decayed:....zmiana z 288->312 też kosztuje ,a efekt minimalnie tylko lepszy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

efekty lepsze na 321 ......:wink::decayed:....zmiana z 288->312 też kosztuje ,a efekt minimalnie tylko lepszy ...
Efekt minimalny...czyli co, nie warto się bawić w zamianę 288->312?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, od razu wrzucaj 320/288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

efekty lepsze na 321 ......:wink::decayed:....zmiana z 288->312 też kosztuje ,a efekt minimalnie tylko lepszy ...
Efekt minimalny...czyli co, nie warto się bawić w zamianę 288->312?

z dobrym klockiem tak....ja dałem ciała i niestety to był błąd :facepalm: ....a devastation tłumaczył jak krowie na rowie :whistling:

---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ----------

ale w przypadku mojego ciężkiego hebla :whistling: lepiej się spisują moim zdaniem hebelki 321/256 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktycznie każde, ale unikaj tarcz Ate i tanich klocków

zwykle marki podzespołów sa zależne od głębokosci kieszeni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpytam doświadczonych userów.

Jakie są rozmiary tarcz w B5 sedan 2,8 30V quattro?

Oraz jakie są w S4 B5 sedan?

Bo mógłbym mieć komplet hamulców z takiej S4 właśnie i nie wiem czy opłacalna byłaby tak zamiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musialbys zmienic do tego kompletne zwrotnice z lozyskami zeby zaadaptowac heble z S4 do V6 B5

w A4 B5 max to byly tarcze 288x25 przod, i 245x10 (w ośce) tył, w Q byly i takie i 256x22mm

w S4 byly 321x30 i tył j.w.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...