kozak_patryk Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Sytuacja wygląda następująca ..Przy uruchamianiu zimnego silnika obroty wskakują na 1750 po 40 sek bodajże wskakują na 1300 przy temperaturze około 70 wskakuję na 1000 a przy temperaturze 90 jest na 850 cz praca silnika na saniach początkujących jest prawidłowa ...Czekam na po pomoc...
Magicbattle Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 nie jest prawidlowa ssanie powinno byc gora 1200. ja tam w vag bledy jakies
kozak_patryk Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 nie jest prawidlowa ssanie powinno byc gora 1200. ja tam w vag bledy jakies na vagu brak błędów co byś na moim miejscu dalej robił w tej sprawie ....
ja74687 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 sprawdź czujnik temperatury w blokach co pokazuje, wyczyść przepustnicę i adaptacja. Masz LPG ??
Kasjan Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Mam taki sam silnik i też czasami mam problem z obrotami na zimnym silniku ale u mnie zaraz to przechodzi. Nie tak długo jak u Ciebie. Wstępna diagnoza mechanika to przepustnica.
kozak_patryk Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 Pierwsze co dziękuje wszystkim za radę ..jeśli chodzi o gaz to nie mam wstawione i nigdy nie będzie .silniczek krokowy był wymieniony z rok temu na nowy można by go wyczyścić gdzie znajdę patenty na czyszczenie silniczka krokowego ...a przepustnice pewnie też by było warto wyczyścić lub wymienić jakie koszty....Co dalej jeśli chodzi o obroty to jeszcze jedna rzecz mi zaskakuje samochód bardziej do dłubania zimom praktycznie w weekend wyjeżdżam latem więcej pojeżdżę miałem i mam taki problem ostatnio rozładował się aku po naładowaniu wskoczył na wysokie obroty i falował na obrotach kumpel chciał się połączyć vagiem i nic nie dało się połączyć po naładowaniu aku do pełna drugiego dnia po pracy było wszystko oki .....po stracie napięcia silnik wariuje coś mi się wydaje że coś tam w silniku nie gra ...jeśli chodzi o silniczek krokowy to raczej ma coś wspólnego że silnik na zimnych tak wysoko pracuje czy czasami komputer nie ma winy ...
bania Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Przy takich objawach jest to naprawdę dziwne że nie masz żadnych błędów na kompie ... Podmień ecu jak masz taką możliwość i spróbuj też odpalić na odłączonym przepływomierzu
kozak_patryk Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 Powiem ci tak sanie tylko 40 sek chodzą tak wysoko falujące obroty wskakują jak aku się rozładuje ogólnie nie jest to jakiś duży problem ale nie chciałbym być kiedyś w takiej sytuacji że gdzieś w trasie się spierd daleko od domu ... mnie bardziej ciekawi co ma winę ..stawiam na komp .i na przepustnice ... ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- jeśli chodzi o pod miane musi mieć te same numery .czy morze być od innej 2.6 wyposażenie nie gra roli a 2.8 podejdzie ..
waskivw Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Kolego za każdym razem jak ci pada aku to sterownik gubi adaptację , odpalasz i próbuje się zaadoptować i dlatego tak faluje, jak będziesz tak robił często to skończy się wyciąganiem głowic , przepustnica musi być z tym samym nr. bo było kilka rodzai , główna różnica to kanał od krokowego , są różnej śr , nawet do automata jest inna od 2.8 nie pasuje, choć wygląda identycznie. ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ---------- Przy takich objawach jest to naprawdę dziwne że nie masz żadnych błędów na kompie ... Podmień ecu jak masz taką możliwość i spróbuj też odpalić na odłączonym przepływomierzu w 2.6 nie ma przepływomierza:wink:
kozak_patryk Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Kolego za każdym razem jak ci pada aku to sterownik gubi adaptację , odpalasz i próbuje się zaadoptować i dlatego tak faluje, jak będziesz tak robił często to skończy się wyciąganiem głowic , przepustnica musi być z tym samym nr. bo było kilka rodzai , główna różnica to kanał od krokowego , są różnej śr , nawet do automata jest inna od 2.8 nie pasuje, choć wygląda identycznie.---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ---------- Przy takich objawach jest to naprawdę dziwne że nie masz żadnych błędów na kompie ... Podmień ecu jak masz taką możliwość i spróbuj też odpalić na odłączonym przepływomierzu w 2.6 nie ma przepływomierza:wink: Aha tak to wygląda czyli wychodzi żeby sprawdzić inne ecu jeśli chodzi ecu to jak to wygląda wystarczy mieć obojętnie jakie od 2.6...aa tak ogólnie spróbuje najpierw ..... kupie nowe aku i vaga i jak będzie później problem to vagiem powinno się ustawisz oczywiście jeśli da się podłączyć ....a jeśli chodzi o obroty na saniu to kurde nie wiem co zrobić jeśli zmienię przepustnice to coś powinno sie zmienić kurde ciekawe bo szkoda na marne pieniądze marnować...
waskivw Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zacznij od aku , załóż i pojeździj trochę , jak się zaadoptuje przepustnica i dalej będą dziwnie skakały obroty to wtedy się pomyśli:wink:
kozak_patryk Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Zacznij od aku , załóż i pojeździj trochę , jak się zaadoptuje przepustnica i dalej będą dziwnie skakały obroty to wtedy się pomyśli:wink: obroty skaczą jak się aku rozładuje a co z saniami ...... aku tak kupuje przed Bukowiną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się