bakuś Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Jak rozpoznać uszkodzony DV? Czy czasem nie powinno być tak, że jak się zaciąga powietrze przez kruciec podciśnienia to tłoczek powinien stawiać opór ?
gregory Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił
diman Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 pucek to pewnie przez ten j**any snieg w marcu taka handra ja co wstaje rano i patrze za okno a tam bialo to szlak mnie trafia
Bulik Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 ja co wstaje rano i patrze za okno a tam bialo to szlak mnie trafia diman ale wychodzic nie musisz :gwizdanie: :gwizdanie:
Patrikos28 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Jak rozpoznać uszkodzony DV? Czy czasem nie powinno być tak, że jak się zaciąga powietrze przez kruciec podciśnienia to tłoczek powinien stawiać opór ? Mi się wydaje że na odwrót Dv otwiera się przy zbyt małym ciśnieniu i upuszcza ciśnienie zanim turbo je załaduje :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj
diman Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 ja co wstaje rano i patrze za okno a tam bialo to szlak mnie trafia diman ale wychodzic nie musisz :gwizdanie: :gwizdanie: no teoretycznie nie musze ale kasa do mnie sama nie przyjdzie
gregory Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 pucek to pewnie przez ten j**any snieg w marcu taka handra ja co wstaje rano i patrze za okno a tam bialo to szlak mnie trafia No wyobraź sobie, że ja dziś rano miałem podobnie odsłaniam okno a tam kurna biało, myślę o w mordę zaś. Nawet auta nie odśnieżyłem(dobrze że nie przymarzło na szybach ) no i do roboty się trochę spóźniłem przez to białe gówno. A co do Pucka to wątpię aby to z powodu śniegu, jeszcze jakiś czas temu miał opisy na gg "Znów biało- Quattro time!! " :>
Patrikos28 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj no tak w koncu masz tytul rezaca roku
Pucek Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj no tak w koncu masz tytul rezaca roku nie, wymieniłem olej i filtr ostatnio, a i 4 wahacze [br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 19:54_________________________________________________Łukasz, przecież Ty jesteś "R E Z A C Z E M"
diman Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj no tak w koncu masz tytul rezaca roku nie, wymieniłem olej i filtr ostatnio, a i 4 wahacze [br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 19:54_________________________________________________Łukasz, przecież Ty jesteś "R E Z A C Z E M" :nabijasie:
gregory Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 no teoretycznie nie musze ale kasa do mnie sama nie przyjdzie Nie Do mnie sama przychodzi na konto, nie muszę po nią nigdzie jechać
diman Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 no teoretycznie nie musze ale kasa do mnie sama nie przyjdzie Nie Do mnie sama przychodzi na konto, nie muszę po nią nigdzie jechać jechac nie musisz ale do roboty idziesz a ja nie :gwizdanie:
Patrikos28 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj no tak w koncu masz tytul rezaca roku nie, wymieniłem olej i filtr ostatnio, a i 4 wahacze aż tak dużo miałeś wyjebanych wahaczy (czytaj 4) :gwizdanie: ja też ostatnio kilka rzeczy zrobiłem
diman Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj no tak w koncu masz tytul rezaca roku nie, wymieniłem olej i filtr ostatnio, a i 4 wahacze aż tak dużo miałeś wyjebanych wahaczy (czytaj 4) :gwizdanie: ja też ostatnio kilka rzeczy zrobiłem umył na BP :nabijasie:
Bulik Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 umył na BP :nabijasie: ..on w piątki myje na BP :gwizdanie:
gregory Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Panowie, aby was wprowadzić w dobre nastawienie, bo rezanie i moto hobby nie oznacza tylko samych sukcesów i miodu, a czasem i wymaga większego zaangażowania i poświęcenia. Filmik fajny jest po prostu:
Patrikos28 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj no tak w koncu masz tytul rezaca roku Łukasz, przecież Ty jesteś "R E Z A C Z E M" prawda taka ,że to określenie nawet mi się nie podoba ,a nawet mi nie pasi [br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:00_________________________________________________ Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :> No i to jest stary pucek Stary pucek do nas wrócił nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa Patrikos, Ty mnie nie pouczaj no tak w koncu masz tytul rezaca roku nie, wymieniłem olej i filtr ostatnio, a i 4 wahacze aż tak dużo miałeś wyjebanych wahaczy (czytaj 4) :gwizdanie: ja też ostatnio kilka rzeczy zrobiłem umył na BP :nabijasie: :polew: a TY co w ciągu 3 misięcy zrobiłeś , nawet auta nie umyłeś
bakuś Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Ale ze mnie debil... Jeździłem tydzień na niesprawnym DV. Nie chcę widzieć jakie luzy ma turbo przez tą atrakcję. KURW... :doh1:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:02_________________________________________________Ku przestrodze: "W momencie, gdy np. poprzez dokonanie chip tuningu, zwiększymy ciśnienie w układzie dolotowym o 0.4 Bar, z 0.6 do 1 Bar, a DV przez producenta posiadał margines bezpieczeństwa 0,2 Bar, czyli był w stanie pracować efektywnie do ciśnienia 0.8 Bar, to w efekcie DV zacznie działać jak zawór bezpieczeństwa. Każde przekroczenie poziomu ciśnienia powyżej 0.8 Bar będzie powodowało uchylanie się DV, w momencie, gdy DV będzie próbował ograniczyć dalszy wzrost ciśnienia, to w tym samym czasie turbosprężarka będzie starał się zniwelować braki w ustalonym ciśnieniu doładowania, i będzie starała się pompować więcej powietrza by zniwelować straty w kolektorze dolotowym, co za sobą pociąga wzrost wartości prędkości obrotowej wirnika turbosprężarki a w dalszej części doprowadzi do uszkodzenie łożysk wałka turbosprężarki (nastąpi tzw. przekręcenie turbiny). Po wydawanym dźwięku łatwo jest zdiagnozować działanie DV. Jeśli wyraźnie jest słyszalny przerywany (szarpany) dźwięk po każdym zamknięciu przepustnicy, to oznacza, że powietrze podczas zamknięcia przepustnicy odbija się od niej i wraca w stronę turbosprężarki, znajdując swoje ujście przez filtr powietrza. Taka sytuacja oznacza, że DV nie jest sprawny."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się