stanley Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 dzień dobry rezacze Witaj...z tego co czytałem ostatnio to też obniżysz swoje Beeee 7 hmmm czytasz dobrze ale zanim ja obniżę te b7 to ty już będziesz dostojnym staruszkiem takie mam podejście do rezania na razie muszę opanować swapa pompy oleju sam więc wyzwanie jest jak co to dzwoń po poradę do ASO Ja nawet w swoim sam oleju nie wymieniam
diman Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 dzień dobry rezacze Witaj...z tego co czytałem ostatnio to też obniżysz swoje Beeee 7 hmmm czytasz dobrze ale zanim ja obniżę te b7 to ty już będziesz dostojnym staruszkiem takie mam podejście do rezania na razie muszę opanować swapa pompy oleju sam więc wyzwanie jest jak co to dzwoń po poradę do ASO Ja nawet w swoim sam oleju nie wymieniam będę pamiętał jak mi coś nie pójdzie nie tak
Arturoo Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Skoro nie pójdzie nie tak to....znaczy ,że pójdzie dobrze.....hehe
A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tomaszstn poszukałem apropo tego błędu i wychodzi na to że mam problem z alternatorem 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 Implausible Signal - Intermittent Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF z forum Passata: 01117 - sygnał obciążenia zacisku alternatora - niezrozumiały sygnał. - uszkodzony alternator - uszkodzony regulator napięcia (Tu bym obstawiał raczej regulator) ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- Przypomnij mi na jakim kanale znalazłeś to że na czwartym cylindrze nie pokazywało parametru i dokładnie co to był za parametr to poszukam czegoś na temat
danielom Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tomaszstn poszukałem apropo tego błędu i wychodzi na to że mam problem z alternatorem 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 Implausible Signal - Intermittent Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF z forum Passata: 01117 - sygnał obciążenia zacisku alternatora - niezrozumiały sygnał. - uszkodzony alternator - uszkodzony regulator napięcia (Tu bym obstawiał raczej regulator) ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- Przypomnij mi na jakim kanale znalazłeś to że na czwartym cylindrze nie pokazywało parametru i dokładnie co to był za parametr to poszukam czegoś na temat Obstawiam, ze chodzilo o korekcje wtryskow
A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tomaszstn poszukałem apropo tego błędu i wychodzi na to że mam problem z alternatorem 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 Implausible Signal - Intermittent Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF z forum Passata: 01117 - sygnał obciążenia zacisku alternatora - niezrozumiały sygnał. - uszkodzony alternator - uszkodzony regulator napięcia (Tu bym obstawiał raczej regulator) ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- Przypomnij mi na jakim kanale znalazłeś to że na czwartym cylindrze nie pokazywało parametru i dokładnie co to był za parametr to poszukam czegoś na temat Obstawiam, ze chodzilo o korekcje wtryskow No do wiesz dopuszczalny zakres był +2 do -2 dwa cylindry pokazywały podajrze 0.16 jeden -0.6 a czwarty cylinder nic nie pokazywał
danielom Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Bo nigdy nie pokazuje Korekcje masz ok ---------- Post dopisany at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Grupa 13
A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Bo nigdy nie pokazuje Korekcje masz ok ---------- Post dopisany at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Grupa 13 aha chyba że tak czyli wtryski mogę skreślić z listy podeśle Ci linka na PW do mojego problemu z autem
danielom Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tak czy inaczej, na 3 garze masz wtrysk sterujacy i reszta dziala w odniesieniu do niego, VAg to troche zle pokazuje, ale glownie chodzi o to, zeby nie byly rzedu +1,5 bo wtedy jest podejrzenie ze leja, albo cylinder juz jest slaby i wtryski musza podlewac zeby nadgonic za resztą
A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tak czy inaczej, na 3 garze masz wtrysk sterujacy i reszta dziala w odniesieniu do niego, VAg to troche zle pokazuje, ale glownie chodzi o to, zeby nie byly rzedu +1,5 bo wtedy jest podejrzenie ze leja, albo cylinder juz jest slaby i wtryski musza podlewac zeby nadgonic za resztą dzięki za objaśnienie
H4mm3R Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tomasz a już myślałem że corse tak porezasz
A4-Tomek Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tomasz a już myślałem że corse tak porezasz http://www.tyresmoke.net/attachments/1271431-audi_corsa_1.jpg :polew::polew:
danielom Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Bo nigdy nie pokazuje Korekcje masz ok ---------- Post dopisany at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- Grupa 13 aha chyba że tak czyli wtryski mogę skreślić z listy podeśle Ci linka na PW do mojego problemu z autem Odpisalem, jak potrzebujesz popatrzeć tam to wpadnij
SebaMC Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 dobry Aaa, Artur no to fajnie to musi jeździć, drugi raz jakbym kupował zawiehe to zrobiłbym chyba tak samo, te wszystkie gwinty srinty za 1k zł są gówno warte
Polko_V Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 dobryAaa, Artur no to fajnie to musi jeździć, drugi raz jakbym kupował zawiehe to zrobiłbym chyba tak samo, te wszystkie gwinty srinty za 1k zł są gówno warte tee...synek...ja jeżdzę 2.5 roku na TA-technix'ie (nówka) i nie narzekam. Choć może przodek jest troszku za miękki, bo czasem dobije, lecz to być może wina -90 lub po prostu wyrobionych fedr (pokonane około 50tkm). Wrażenia z jazdy...gokart. Amory po tych czasie przodek 71-72 % a tył 74-75 %....No oczywiście nie jest to gwint z wyższej półki, ale zwykłego przemieszczania się i szybkiego pokonywania zakrętów wystarczy.
Arturoo Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 dobryAaa, Artur no to fajnie to musi jeździć, drugi raz jakbym kupował zawiehe to zrobiłbym chyba tak samo, te wszystkie gwinty srinty za 1k zł są gówno warte jechałem kilkoma autami na gwincie i żadne mi nie podeszło..........nie jechałem tylko z Puckiem jeszcze chyba ---------- Post dopisany at 14:16 ---------- Poprzedni post napisany at 14:16 ---------- od Grześka nie pamiętam bo to raz i kawałek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się