efendi44 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 witam serdecznie.pytanie jak w temacie czy n75 mozna zastapic n18?pasowac pasuje ale czy pod wzgledem parametrow bedzie ok?mam tak zrobione i nie jestem co do tego przekonany.pozdrawiam serdecznie.
efendi44 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 1z-ta?mozesz rozwinac co to znaczy?
Arturoo Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 1z-ta?mozesz rozwinac co to znaczy? takie podmiany(n18 -> n75) się robi by wykluczyć uszkodzenie n75
Lukasz_N Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 W silnikach gdzie jest turbo z WG ( sterowane nadcisnieniem ) raczej ciezko podmienic N75 z N18.
efendi44 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 Cieżko?ale ze sie nie robi tego?nie powinno?bo pasowac pasuje.a
Lukasz_N Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Jest inna zasada sterowania. W slinikach z turbo WG zawór N75 sterowany jest nadcisnieniem, a w VGT podcisnieniem, wiec nie bedzie to chodzic poprawnie. Jaki masz silnik bo to podstawowe pytanie?
Lukasz_N Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 N18 i N75 sa tutaj takie same. Mozna zamienic.
efendi44 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Kazdy co innego pisze.heh trzeba bedzie samemu sie przekonac.
Lukasz_N Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Przecież wyraznie Ci napisalem: AWX ma turbo ze zmiennna geometria ( VGT ), sterowane podciśnieniem , wiec zaworki N18 i N75 sa takie same i mozna podmienic bez problemu.
wojtek26 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Są takie same oglądając je z zewnatrz a różnica jest w srednicy otworka w króćcu idącym w kierunku turbo, N-75 ma lekko wiekszy.
Sztomel Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Z powodzeniem można w AWX zamienić N18 z N75 - i turbo również będzie pompować jak trzeba mimo różnicy średnic otworów w dyszach tych elektrozaworów. Kolega speckom w innym dawnym temacie również udowodnił, że można N18 podmienić w miejsce sterującego ciśnieniem N75 w silniku 1Z (potwierdził to również specjalnie dla mnie kolega z forum elektrody przesyłając mi logi dynamiczne) - wystarczy tylko inaczej podpiąć wężyki ciśnieniowe do podciśnieniowego N75 (tego z białą główką).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się