piotrekyrtum Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Panowie dzis zastosowalem antykoks w celu odblokowania ewentualnie zapieczonych pierscieni, zaaplikowalem, poczekalem 15 minut nastepnie krecilem rozrusznikiem w celu pozbycia sie plynu z cylindrow na zewnatrz. przed aplikacja preparatu w cylindrach bylo czarno, teraz to sie rozpuscilo i mam pelno czarnych drobinek a takze malych platow tego nagaru. czy znacie jakis sposob aby pozbyc sie tych czastek ze srodka? moze nalac nafty lub benzyny i krecic rozrusznikiem aby to wyrzucilo na zewnatrz?? troche sie boje tak to zmontowac zeby te drobiny nie porysowaly mi scianek. Prosze o pilna pomoc bo mam wszytko na wieszchu w tej chwili. Pozdrawiam
ja74687 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 a po co ty ześ stosował to wogóle przecież jak dokładnie ci się ten nagar wyczyści to pierścieniami olej będzie leciał, ja bym w życiu tych specyfików do silnika nie nalał szkoda silnika, a miałeś jakieś objawy że to zrobiłeś ?? bo przejedziesz ok 500 km i znowu będzie nagar to normalne byś lepiej mu dobry olej wlał dobre paliwo i wszystko i już by było dobrze, a teraz tylko możesz patrzeć jak będziesz musiał olej dolewać. Mój kumpel zrobił co ty bo myślał że mu to mocy doda a skończyło się na wymianie pierścieni więc tylko sobie koszta narobił
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Odpal i raczej nic mu nie bedzie pójdzie w wydech:wink: nagar cylindra nie porysuje.
piotrekyrtum Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 nalałem bo bierze mi olej, być może przez zapieczone pierścienie, ten preperat ma za zadanie odblokowywanie takich pierścieni. Tak czy tak już złożyłem wszystko, ciężko do było odpalić ale jest już ok ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- Odpal i raczej nic mu nie bedzie pójdzie w wydech:wink: nagar cylindra nie porysuje. Dzięki, o taką odpowiedź mi chodziło
grzes1150 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Te silniki biorą olej bo to jest ich wada wrodzona... dolej nafty i kręć. 1
rafal9119 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Pewnie masz ALT jak tak to polecam ta lekture http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-alt-propozycja-rozwiazania-problemu-oleju-silniku-2-0-alt-149198/
darkle Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da
grzes1150 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da Nic nie da Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę
piotrekyrtum Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Pewnie masz ALT jak tak to polecam ta lekture http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-alt-propozycja-rozwiazania-problemu-oleju-silniku-2-0-alt-149198/ Kolego ja ten wątek na pamięć znam ---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak?? Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień.
mapelastik Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da Nic nie da Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę To się na Superolu opłaca jeździć 5L 60 zł ciągniki śmigają na tym to i ALT może da radę są różne wersje CB,CC-ten szlachetniejszy jest ---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ---------- Pytanie do znawców tematu,czy po przerobieniu tej odmy w sposób podany przez kolegę:[b6 ALT] Propozycja rozwiązania "problemu" OLEJU w silniku 2.0 ALT ów nieszczęsny problem znika na dobre.Więc czy to ogólnie jest dobry silnik i wart kupna bo zauważyłem że 2.0 są tańsze od 1.8 czy 1.9 i może warto kupić z tym motorem przerobić odmę i śmigać?
rafal9119 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 wiesz nie kupil bym auta z silnikiem ALT nawet po przerobionej odmie.
darkle Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Pewnie masz ALT jak tak to polecam ta lekture http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-alt-propozycja-rozwiazania-problemu-oleju-silniku-2-0-alt-149198/ Kolego ja ten wątek na pamięć znam ---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak?? Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień. Możliwe. Pojeździj trochę i gdzieś pojutrze powtórz zabieg, przejedź się i wymień olej. Możesz walić mu śmiało, ja wlałem mu tą puszke prawie na raz:decayed:
piotrekyrtum Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Pewnie masz ALT jak tak to polecam ta lekture http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-alt-propozycja-rozwiazania-problemu-oleju-silniku-2-0-alt-149198/ Kolego ja ten wątek na pamięć znam ---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da Według instrukcji, tj. gdzieś 20ml na cylinder.Ale nagar odchodził płatami. Tylko później przy kreceniu rozrusznikiem wylatywał syf z otworów, poza drugim cylindrem, dlaczego tak?? Myśle że może spłyneło wszystko przez pierścień. Możliwe. Pojeździj trochę i gdzieś pojutrze powtórz zabieg, przejedź się i wymień olej. Możesz walić mu śmiało, ja wlałem mu tą puszke prawie na raz:decayed: Wolałbym na razie oleju nie zmieniać bo ma nowy od miesiąca ---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ---------- Ile tego wlałeś? Możesz pojeździć z dzień dwa i zabieg powtórzyć. Zobaczymy czy i ile to coś da Nic nie da Te silniki tak piją oliwę że na dłuższą trasę trzeba brać ze sobą 1L oleju a wszystko przez odmę To się na Superolu opłaca jeździć 5L 60 zł ciągniki śmigają na tym to i ALT może da radę są różne wersje CB,CC-ten szlachetniejszy jest ---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ---------- Pytanie do znawców tematu,czy po przerobieniu tej odmy w sposób podany przez kolegę:[b6 ALT] Propozycja rozwiązania "problemu" OLEJU w silniku 2.0 ALT ów nieszczęsny problem znika na dobre.Więc czy to ogólnie jest dobry silnik i wart kupna bo zauważyłem że 2.0 są tańsze od 1.8 czy 1.9 i może warto kupić z tym motorem przerobić odmę i śmigać? Silnik ogólnie jest dobry i mało awaryjny, ale problemu znikającego oleju sie nie pozbędziesz.
darkle Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 No nie przemyślałeś sprawy. Ja to robiłem jak miałem już olej do wymiany. Jaki masz wlany teraz?
darkle Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 I Ile go wciąga? Nie wiesz na jakim jeździł do tej pory?
mapelastik Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Widzę że wypowiedzi bez przekonania jakoś więc daruję sobie 2.0 ALT.Najlepsze to jednak stare 1.8 1.8T i 1.9.
piotrekyrtum Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Do grudnia jeździł na Motulu 5W30, do końca był serwisowany na tym oleju. Po zmianie nie zauważyłem większej różnicy. ---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ---------- I Ile go wciąga? Nie wiesz na jakim jeździł do tej pory? Średnio 0,5l na 1000km
grzes1150 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Mobil 1 5W50 Ten olej to szit bo mi on ubywał w 1.8t a motua 5w40 nic nie ubywa i silnik pracuje ciszej .
piotrekyrtum Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Mobil 1 5W50 Ten olej to szit bo mi on ubywał w 1.8t a motua 5w40 nic nie ubywa i silnik pracuje ciszej . x-clean czy x-cess?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się