Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CAGA - Drgania, trzęsienie na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a4 2.0tdi Caga 143km 2011 Quattro

Koledzy Autko posiadam od jakis 2 tyg wczesniej tylko zawsze Benzynka  Turbo 

Czy delikatne wibracje na lewarku na postoju to normalna sprawa w tym autku 214 tys przebiegu 

Sprzegło pracuje bardzo lekko nie szarpie tu  jest ok 

Przy gaszeniu może i czuc czasami takie mikro szarpniecie ale byc moze jestem przewrażliwiony nie wiem .

Jade jutro na program i wywalenie dpf robie to celowo bo jezeli to dwumasa to po programie zaraz wyjdzie czy juz sie zaczyna konczyć 

a w połowie Wrzesnia czeka mnie trasa okolo 5 tys Km Wakacje 

Opublikowano

Drążę temat od dłuższego czasu i mam to samo. Ten typ chyba tak ma :)
Silnik CAGA 2008r przebieg 150kkm

W moim przypadku 2masa , wtryski, egr, przepustnica, sprawdzone i są ok.
Poduszki silnika i skrzyni wymienione, lewarek skrzyni biegów drga nieco mniej, ale na rozgrzanym i wolnych obrotach budą trzęsie dalej.
LM do czyszczenia wtrysków też zalałem  i bez zmian.
Sprzęgiełko alternatora też wymienione na nowe + wszystkie rolki i pasek.

Wszystko co wyżej wymieniłem poza poduszką skrzyni biegów nie  zmieniło nic w temacie drgań budy :)
Wgrany program 190km/400nm też zero zmian, przed i po programie trzęsie tak samo.

Co zauważyłem to jeśli na wolnych obrotach wyłączę klimatyzację to silnik pracuje nieco równiej, drga nieco mniej.
 

Opublikowano

U mnie znów trzęsie szarpie samochodem przy ruszaniu i podczas jazdy. Na lewarku zmiany biegów też odczuwalne sa drgania ale to pewnie dwumasa.

Opublikowano

Po ponad 2 latach trzęsienie w moim aucie ustało.  Nie wiem czy to komuś pomoże ale u mnie problemem był regulator ciśnienia na listwie common rail. Koszt 400zł i wreszcie spokój mam stojąc na światłach.

Opublikowano

U mnie też telepało na jałowym. 2tyś km na autostradzie z prędkościami 160km/h i więcej, silnik pracuje jak nowy :) Musiał się ładnie oczyścić, a i paliwo shell V-power diesel tankowany w Niemczech. Zobaczę jak zaleję polską vervę :) Nalatane mam prawie 290tyś

Opublikowano

Witam ! 

Mam b8 143 km 2.0tdi 2011r i wymieniłem sprzęgło z dwumasa a dalej mam wibracje na sprzegle i na biegu jałowym są drgania odczuwalne tylko w środku bo pod maska silnik pracuje wzorowo ... macie jakiś pomysł ? 

Pozdro

Opublikowano
W dniu 17.03.2017 o 12:14, resiak82 napisał:

Witam. Mam podobny problem jak w temacie. Kiedy auto stoi na biegu jałowym to lekko trzęsie budą i lata lekko drążek biegów. Nie dzieje się tak jednak zawsze. Co może być przyczyną? Dwumasa wymieniona 2 miesiące temu. Jeszcze jeden problem który mnie wkurza to podczas gaszenia silnika słyszę stuknięcie z okolic silnika. Nie jest to często, może 1/10 ale jednak wkurzające

jak rozwiązałeś problem z drganiami?

Opublikowano
W dniu 21.04.2018 o 00:24, Adrian Adamczyk napisał:

jak rozwiązałeś problem z drganiami?

Nic z tym nie robiłem. Przyzwyczaiłem się do tego

Opublikowano
8 godzin temu, resiak82 napisał:

Nic z tym nie robiłem. Przyzwyczaiłem się do tego

masz tak że zatrzymujesz sie wrzucasz luz i po chwili masz drgania (widać też ze maska lekko drga) i po chwili przestaje?

Opublikowano
W dniu 24.08.2017 o 16:01, mikemx napisał:

Po ponad 2 latach trzęsienie w moim aucie ustało.  Nie wiem czy to komuś pomoże ale u mnie problemem był regulator ciśnienia na listwie common rail. Koszt 400zł i wreszcie spokój mam stojąc na światłach.

jakie miałeś dokładnie objawy? jakies błędy w kompie miałes?

Opublikowano

Witam, mam takie same objawy, B8 po lifcie 150 koni 109tys przebiegu, w upał po trasie się nasiliło... Ktoś ma jakąś receptę? Wibruje na jałowym strasznie, mam start stop ale nie używam.

Opublikowano
W dniu 30.07.2018 o 17:51, Bartolomeo171 napisał:

Witam, mam takie same objawy, B8 po lifcie 150 koni 109tys przebiegu, w upał po trasie się nasiliło... Ktoś ma jakąś receptę? Wibruje na jałowym strasznie, mam start stop ale nie używam.

I jak rozwiazales problem?

Opublikowano
4 godziny temu, Adrian Adamczyk napisał:

I jak rozwiazales problem?

Generalnie doszedłem do wniosku, że to wina tego, że są tu poduszki olejowe. Po trasie i w upale trzęsło baaaaaaardzo, następnego dnia rano(a już wieczorem było lepiej) wibracje ustały. Myślę, że olej w poduszkach się rozrzedza i to dlatego. Ogólnie wibracje są większe bo jest silnik wzdłużny. 

Opublikowano

A czy wibracje u Was są regularne? Bo też mam problem z bujaniem, ale czasem zatrzęsie kilka razy, a czasem pojedynczo

 

Opublikowano

Ogólnie jakis czas temu miałem większy problem nawet jak stałem miałem drgania czasami przechodziło, na chwile obecna mam lekkie drgania karoserii przy dojeżdżaniu do świateł po chwili przechodzi.

Opublikowano
W dniu 1.08.2018 o 18:30, Bartolomeo171 napisał:

Generalnie doszedłem do wniosku, że to wina tego, że są tu poduszki olejowe. Po trasie i w upale trzęsło baaaaaaardzo, następnego dnia rano(a już wieczorem było lepiej) wibracje ustały. Myślę, że olej w poduszkach się rozrzedza i to dlatego. Ogólnie wibracje są większe bo jest silnik wzdłużny. 

to samo zaobserwowałem ?

Opublikowano
4 godziny temu, Adrian Adamczyk napisał:

to samo zaobserwowałem ?

Poduszki uszkodzone to auto cały czas trzęsie i to regularnie, morze być czasami bardziej i mniej nasilone ale musi być regularne.

Opublikowano
Teraz, arek252525 napisał:

Poduszki uszkodzone to auto cały czas trzęsie i to regularnie, morze być czasami bardziej i mniej nasilone ale musi być regularne.

W większości audi a4 b8 to wina układu wtryskowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...