Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Jaszczurowy dyliżans na flatach z jęzorem :P ==>> Sprzedam


j4s2c2vr

Rekomendowane odpowiedzi

Hyhy ;) No i nawet nie musiałem nic kupować. Przerobilem znaczek z mojego ;)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na blende z klapy proszę nie zwracać uwagi. Już się druga maluje proszkowo i będzie cacy na wieki w przyszłym tygodniu ;)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, 1.4 dobry patent, nie jeden się zdziwił :wink:

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś napisać jaki ma numer przeplywka od vr6? Ona jest 3 calowa tak?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 280 217 512 - to jest numer przepływki z sharana niestety nie udało mi się znaleźć jej wymiarów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź... muszę się jeszcze rozejrzeć w temacie.
Tymczasem przyszły kolejne cześci układanki:

1d10b7e93a65.jpg

c8a5d6a5664c.jpg

Może w weekend zamontuję :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa to EPMAN 320, nie wiedziałem, że to takie maleństwo jest :D
Pewnie niebawem moja pompa S4 bedzie na sell :D

 

Druga zabawka to alternatywa dla zaworka N75, od sterowania suszarką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czym ta pompa lepsza od tej S4? [emoji5]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie:

- Wydajniejsza
- Nowa
- Tańsza

Biorąc pod uwagę dwa pierwsze punkty, zakładam, że dłużej pochodzi, albo inaczej mówiąc dożywotnio dla mojego auta. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego widuję Twoja furke na lirowej. Widze ze masz oryginalny tlumik koncowy, czy srodkowy też?

Ciekawo mnie glosnosc wydechu gdzie zamiast kata jest dp, ja mam customowy wydech pelny i dp 3' i jest glosnawo od 110. Jak jest u Ciebie?

Edytowane przez Cpt.Ryan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak łącze elastyczne nie jest rozwalone, to jest cichutko. 
Owszem mam środkowy i końcowy w serii plus DP z kwasa.
Teraz niestety mam chyba przerwany łącznik elastyczny i wkurza trochę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałeś już ten zawór MAC , jakaś różnica podczas jazdy/pracy na nim, a n75 ? Kupowałeś w PL czy Chrl ;) ? Jakie koszty takiej zabawki ? Czy warto, co daje, mniejsza awaria - milion pytań :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend podszedłem do tematu, ale nie zdążyłem podłączyć.
Znowu mi wężyk między kolektorem dolotowym a trójnikiem odmy wyjebało.
Narazie znowu połatałem, ale mam już sylikonowy i będę rozgrzebywał całkiem. Łącznie z wyjmowaniem kolektora dolotowego, bo ten trójnik chyba też mam dziurawy.
Jak już MAC wleci, to oczywiście dam znać co i jak.
Dziś po robocie siądę do kompa, to zrobię małą relację z wymiany pompki paliwa. Też mam pytania :D

 

Taniej wychodzi od "majfrienda", ale dochodzi czas dostawy i słabo z gwarancją itp.

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w trasie nie meczy dzwiekiem przy 150? 

Nie pojawia sie rezonans?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to dość subiektywne wrażenia są, ale u mnie bardziej szum powietrza przy wyższych prędkościach przeszkadza niż dźwięk wydechu ;)

Pasażerowie też nie mają zastrzeżeń :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czasu wziąć się za ogarniecie zdjęć z wymiany pompki paliwa, ale już jest na pokładzie. Okazuje sie tylko, że fabrycznie nie miała zaworka zwrotnego i musiałem dokupić taki i założyć, żeby paliwo się nie cofało. MAC nadal czeka, bo chce zrobić wszystko za jednym zamachem łącznie z wywaleniem odmy starej i zamontowaniem oil catch tanka.

 

Z aktualności, wczoraj w drodze na południe na weekend, koleś wjechał mi w tył i mam dodatkową robotę dla blacharza i lakiernika :/ Klapa do wyprostowania, zderzak chyba raczej do wymiany, bo ślizg oderwany no i klosz lampy lewej do wymiany.
Generalnie jak to mówią jak nie urok to sraczka.
Zastanawiam się czy nie wyjdzie taniej cały samochód pomalować od razu, zwłaszcza, że ma gdzieniegdzie jakieś odpryski i inne zadrapania. :/

Co sadzicie?

 

5aeda1e29de4.jpg

Edytowane przez j4s2c2vr
zdjecie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maluj cały.. na jakiś ciekawy odcień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się brąz z bmw, ale kobieta mi zabroniła, chce taki kolor jak jest :/
Jakie ciemne ew. jeszcze warto rozważyć? może granatowy jakiś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brązowy też jakoś mi się nie widzi na Audi.. a może folia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...