Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Jaszczurowy dyliżans na flatach z jęzorem :P ==>> Sprzedam


j4s2c2vr

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie czuć jak turbo późno będzie wstawać jak będzie poniżej 18 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu? Myślę, że nie będzie tragedii.

Dziś już wpadły kratki na przód, także auto znowu wyglada zwyczajnie :D

Na tylna boczną szybe bagażnika dałem naklepke klubową, dla lepszego rozpoznawania w tłumie innych b5 na ulicy ;)

thumb-img-14380855771292152460.jpg

thumb-img-14380855761975355082.jpg

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko ładnie wygląda :thumbup1: jedynie tą czerwoną pętle usunąłbym, bo wg mnie wygląda słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski ogarnięte :D
W piątek zaczynam uzbrajanie na aucie ;)

thumb-img-14382492651375325732.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz prawie... Dzis wieczorem wrzuce fotorelacje z patentami :D

Co do stanika, to juz maski szukam do podmianki ;)

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz będą :P spamuje już internety :D
patience please master :D



Mała relacja ze zmiany hamowników w Audi A4 B5 na heble z S6 C5 :D

Co potrzeba:

- komplet tylnych zacisków z Audi S6 C5 lub Passata W8

- tylne tarcze Audi A8 D2 polift (średnica 269mm, grubość 22mm)
- komplet tylnych klocków Audi S4 B5
- dwa adaptery redukcyjne M12x1/M10x1
- 4szt. podkładek 2mm, do zrobienia dystansu, lub jakaś blaszka itp.
- dużo cierpliwości oraz dwie ręce sprawne :P

...Zaczęło się różowo, koło zeszło gładko :D
Obok leżała też wyjęta z opakowania nowa tarcza... Sądziłem, że będzie tak pięknie...

thumb-img-1438553403496562968.jpg thumb-img-14385533971721824366.jpg thumb-img-14385534511963547960.jpg

Podczas demontażu gratów starych zrobiłem małe spustoszenie w narzędziach typu "made in china"... Dopiero z pomocą przyszły narzędzia made in ZSRR, które do tej pory udawały eksponat muzealny :D
Uff!!! Udało się!!
thumb-img-1438557971968846743.jpg

Po zdemontowaniu rupieci wziąłem się, za przygotowywanie osłony tarczy, bo trochę przeszkadzała...
Jeśli okaże się, że szpara przeszkadza, to plan jest aby ją zasłonić fragmentem blachy i obspawać.
Kroczki były takie: podkładki dospawane dla usztywnienia w trzech miejscach, a następnie ścięcie diaksem tego garbiku po całości. Następnie oczyszczenie szczotą druciana mechaniczne oraz malowanie ocynkiem dla zabezpieczenia.

thumb-img-1438553457968890802.jpg thumb-img-14385535301751360494.jpg thumb-img-14385535441533725970.jpg

thumb-img-14385536031036131137.jpg thumb-img-1438554512319744508.jpg

kilka gramów na wadze mniej :D

Małe porównanie gratów biorących udział w modzie:
thumb-img-14385536181496074434.jpg thumb-img-143855364376270082.jpg thumb-img-1438554067839708520.jpg

jeszcze porównanie klocuszków oraz test pasowania klocka z S4 do A4 Q.
thumb-img-1438554127402904779.jpg

thumb-img-14385578061278420620.jpg

No to składamy...
thumb-img-1438554211388894504.jpg

Chwila zawahania, czy spasuje?
thumb-img-14385542541832713986.jpg

Kilka zbliżeń na potrzeby fotorelacji, widać np. spasowanie linki awaryjnego oraz przewodu hamulcowego z adapterem .
Na ostatnim zdjęciu widać dystanse 2mm z podkładek.
thumb-img-1438554276828076632.jpg thumb-img-1438554314132659622.jpg

thumb-img-14385543151812636118.jpg thumb-img-14385543511589247232.jpg

Skręcamy i sprzątamy :D
thumb-img-14385543711141876348.jpg thumb-img-1438554418340816790.jpg

Zbliżenie na drugi zacisk czekający w kolejce, z przykręconym już adapterem (redukującym).
thumb-img-14385544341464259728.jpg thumb-img-14385544881712004756.jpg

No i siedzi...
thumb-img-1438554565209191392.jpg thumb-img-14385546081090231121.jpg
Felgi nie umyte, foto tylko do celów naukowych :D


A takie coś mi z zacisków zostało... po co to jest?
thumb-img-14385546201093867963.jpg


UWAGA: Po wykonaniu moda standardowe stalowe 15" można sprzedać :P Nie włazi na zacisk.

Wielkie dzięki dla piterosa, za zainspirowanie tematem i pomoc w zrozumieniu co i jak :D



Testy drogowe wkrótce, bo auto jeszcze inne sprawy ma rozgrzebane :D

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no 15 nie wejda ale 16 z kazdym et ci wejdzie, mialem 16 z et50 do przycierala przez pierwszych 100m i sie dotarla sama :D

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pomyślę o zmianie :D
Albo poczekam jak będzie z przodem i wtedy zacznę kombinować...

Teraz po mieście już nie wożę koła zapasowego, a w trasie mogę zamienić koła przód tył w razie czego :P
Dzięki mistrzu, za całe info niezbędne do konwersji hebli :D

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srubki niewiem po czym zostaly a blaszki powinny byc tam gdzie siedza klocki. W niektorych autach tak jest.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinowalem, ale nie wymyslilem jak te blaszki wsadzic... Moze ma ktos foto? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blaszki sa do kllockow ale do nowszych aut, srubki od prowadniczek razem z klockami sa zawsze nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez rozrzadu to kilka chwil. Zobaczylem, ze sa popekane i musze cos z tym zrobic. Jak rozrzad robilem, to jeszcze nie byly w takim stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...