sowin90 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam Od wczoraj w moim samochodzie zaczął się cyrk - zapaliła się 3 lub 4 krotnie kontrolka sygnalizująca ESP (wywinięta strzałeczka) ABS działał poprawnie, ESP już nie. Kontrolka gasła po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta. Dzisiaj zapaliła mi się istna "choinka" - na liczniku miga kontrolka ręcznego, świeci się kontrolka ABS, wyskakuje napis "BREMSE" z wykrzyknikiem, świeci się kontrolka silnika, prędkościomierz raz działa raz nie działa. Zdarza się że nie da się go połączyć z sterownikiem Hamulce/ABS i w tym momencie pompa ABS wydaje cykliczne "bzyczenie" (mam film, jeżeli to konieczne wrzuce). Zauważyłem także że zaraz po odpaleniu pedał hamulca wpada w podłogę, jednak po podpompowaniu jest już ok. Podpowiem że zaczęło się to po wczorajszym umyciu samochodu - jeżeli to istotne, tarcze + klocki były zmieniane tydzień temu (przód). Zczytałem błędy silnika oraz ABS i oto one : Hamulce : Błędy - 01424, 65535 po skasowaniu, przejechaniu się kawałek postanowiłem odczytać jeszcze raz i wtedy wyskoczyły te : Błędy - 01420, 18256 Silnik Błędy - 18057, 18062 po skasowaniu powróciły te same. Zdjęcia : 20130208_193958.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Proszę o pomoc. Pozzdrawiam ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 20:27 ---------- Podejrzenie z mojej strony padło na sterownik ABS - jak to się ma do prędkościomierza który raz działa raz nie?
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak bedzoe wracał blad 65535 to ABS kaput bedzie VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
sowin90 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 co rozumiesz przez abs? abs nie dziala mi juz w tej chwili. chodzi o pompe? sterownik?
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Chodzi o sterownik , sprawdz w podszybiu co sie tam dzieje moze masz tam duzo wody .
sowin90 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 w tej chwili błąd który jest stale to 1420 : 1420 Zawór przełączający wysokiego ciśnienia dla ESP - N227 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Sterownik mam już wyjęty z auta, czy jest szansa sprawdzić go domowym sposobem?
Dev Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 nie musisz wysłac go do kogos kto to ogarnia na allegro jest kilka osób Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
sowin90 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Przełożyłem sterownik od brata gdyż też ma A4, numery pompy wszystko się zgadza. Po zamontowaniu u siebie chciałem przeprowadzić adaptację sterownika oraz czujnika G85 (skrętu) jednak gdy wchodzę w 08 blok pomiarowy i grupa 005 i w pozycji steering angle jest cały czas -2,5 st (nie zmienia się gdy kręcę kierownicą) i nie mogę dokończyć adaptacji. Proszę o pomoc gdyż u mojego brata w samochodzie jest tak samo i nawet w jego samochodzie już nie mogę uruchomić sterownika. Proszę o pomoc! ---------- Post dopisany 10-02-2013 at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2013 at 16:26 ---------- Ok brata auto udało mi się zrobić, wszystko bangla . Mam tylko ciągle wątpliwości że błąd 1420 dotyczy sterownika ABS w moim aucie... Co to jest konkretnie N227? wujek google nie może mi dostatecznie naświetlić. ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2013 at 23:05 ---------- Sterownik wymieniony, adaptacja zrobiona, wszystko bangla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się