Jay_Z Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 Sitko jest na miejscu. Na zapalonym silniku nic nie bulgocze ani się nie pieni. Jak go zgaszę to idą przez moment delikatne bąbelki.
kamil031 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Musisz zrobić tak żeby pompa nie zasysała powietrza ze zbiorniczka, jak się w nim pieni bo będzie się cały czas zapowietrzał, najlepiej to unieść auto do góry 2 koła powietrzu odpiąć od zbiorniczka wężyk powrotny zaślepić zbiorniczek od powrotu zalać zbiorniczek do pełna odpalić silnik i kręcić kierownicą prawo lewo i dolewać płynu zanim zniknie całkiem, kręcić tak długo aż pojawi się na wężyku powrotnym. Włożyć wężyk powrotny od zbiorniczka tak żeby leciał do niego płyn z góry tak żeby się nie pieniło jak nie będzie powietrza zapiąć go z powrotem do zbiorniczka ale tak żeby jak najmniej uleciało ze zbiorniczka wyrównać stan i będzie działać. A olej trzeba było kopić oryginalny i nie był by problemów ORYGINALNY OLEJ DO WSPOMAGANIA SKODA VW AUDI SEAT (3001071776) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Dev Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 A olej trzeba było kopić oryginalny i nie był by problemów ORYGINALNY OLEJ DO WSPOMAGANIA SKODA VW AUDI SEAT (3001071776) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ten od citroena bije ori audi na głowe :grin:
Jay_Z Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Kolego devastation masz jakieś pomysły związane z moim problemem ;d ?
Dev Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 nie do konca sprawna pompa to że wymieniłes płyn po tak długim czasie spowodowało jej nadmierne zuzycie wymiana mineralnych płynów nie może nastepowac rzadziej jak co 2 lata teoria swoje a życie swoje, niestety
Jay_Z Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Ja nie wiem kiedy był wymieniany płyn, to auto mam dopiero pół roku, a jeszcze 20 tys temu było serwisowane w ASO w Niemczech także trudno powiedzieć.
Dev Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 na pewno nie jest to wina płynu, bo jest dokłądnie taki jak powinien tam trafić od 20 lat leje ten płyn do wszystkich układów które wymagają mineralnego płynu i nic sie nie dzieje, niesprawnosc ukłądu to juz co innego
Jay_Z Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 No nic będę tak jeździł aż pompa padnie. Oby tylko przekładnia nie padła bo to już większe koszta.
Dev Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 przekłądnia Ci nie zdechnie tylko pompa stosowanie oleju mineralnego lub syntetycznego jest uzalezniona tylko i wyłacznie od rodzaju zastosowanych uszczelnień
Jay_Z Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 No to tyle dobrze. ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2013 at 16:53 ---------- Uspokoiła się ta pompa jak trochę pojeździłem. Już płyn się nie pieni a pompa chodzi cicho, pewnie się odpowietrzyła do końca. Co prawda kierownica dalej dość ciężko chodzi, ale tak było od początku. Jak się trochę pogoda poprawi to spróbuję popuścić trochę śrubę regulacyjną na maglu.
radi Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Panowie a taki plyn do audi bedzie dobry Carlube Olej do wspomagania VW, Audi, Seat, Skoda (2966691602) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. w Irlandii jest tylko taki dostepny
Jay_Z Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Ja pierwsze słyszę o czymś takim,butelka wygląda jak "Motor Doktor" . Do wspomagania powinieneś zalać płyn mineralny.
Dev Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Panowie a taki plyn do audi bedzie dobryCarlube Olej do wspomagania VW, Audi, Seat, Skoda (2966691602) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. w Irlandii jest tylko taki dostepny będzie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się