sumoss Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam tak jak wyzej mam 1.9 tdi afn i sprawa wyglada nastepojaco swiece nowe grzeja sie elektryka silnika jest ok brak jakich kolwiek bledow paliwo jest rozrzad jest ok na znakach podczas krecenia gdy popuszcze delikatnie werzyki wtryskow paliwo podaje ladnie ale nie idzie go zapalic za zadne skarby cczasem ale zadko gdy jest w miare cieplo uda sie go zapalic po ok 1,5min ciaglym kreceniu bez przerwy odpali chodzi ladnie a po chwili traci moc i silnik odrazu staje i juz nie idzie w zaden sposob go zapalic dodam jeszcze ze jedyny blad w sterowniku silnika jest od czujnika temp wody pomocy!!!!!
trepek Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Daj na zapłon, podłącz VAGa, grupa 001, kolumna 3, odczytaj napięcie.
tomek20stencel5 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Jeżeli jest błąd od czujnika temp. wody to go wymień pierwszego, potem będziemy myśleć.
sumoss Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 A mam takie pytanie powiedzcie mi gdzie w tym jest regulacja konta wtrysku ??
goldi Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Wdziale warsztat zrób to sam jest opis jak ustawić kąt wtrysku ale to sobie zostaw na pózniej według mnie auto się zapowietrza odpalałeś go np. na plaka i jeszcze jedno odkręć śrube na filtrze paliwa na klucz 10 i zobacz ewentualnie wlej paliwo to że leci na wężykach nie oznacza że w filtrze jest paliwo
sumoss Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 w filtrze jest paliwo na 100% sprawdzalem ale na plaku nie odpalalem
blabson Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 mój brat jadąc sharanem afn,zgasł mu na trasie i więcej nie odpalił,miał problemy z odpalaniem bo musiał go kręcić pare sekund aż silnik zapali,zholowaliśmy go i podstawowe rzeczy posprawdzaliśmy i d..pa,silnik kręci nie odpala,wyciągnełem rozrusznik,po rozkręceniu okazało się że szczotki kończą żywot,pojechałem do IC kupiłem szczotkotrzymacz boscha z tulejkami,silnik odpalił od szczała,brat za każdym razem jak mnie widzi mówi że tak jeszcze nigdy nie odpalał,ja też miałem kilka przypadków że auto nie odpala albo odpala ciężko na plaka,moja teoria to dobry aku i w dobrej kondycji rozrusznik
Lukasz_N Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 A co ma rozrusznik do gasniecia silnika? Ja tutaj zwiazku z problemem raczej nie widze.
sumoss Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 Szczerze mowiac raki nie dam sb uciac ze rozrusznik jest w idealnej kondycji poniewaz nawet na idealnym aku kreci ale tak jak by nie do konca dobrze ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ---------- zrobilem screen vaga : dodam ze czujnik tem wymieniony na newke brak bledow w ecu
blabson Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 za szczotkotrzymacz boscha dawałem 51zł więc wydatek mały,Lukasz_N zdziwyłbyś się co ma rozrusznik do gaśnięcia silnika,ja pare lat temu w golfie miałem tą samą sytuacje 100metrów i auto gasło gdzieś na forum vw wyczytałem że to rozrusznik był przyczyną,i nie raz trafiłem w 10 przy naprawach takich usterek,kręcący się rozrusznik a sprawny rozrusznik to co innego a w naszych klekotach potrzebny jest dobry rozruch
Lukasz_N Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Z tym, ze do uruchomienia TDI potrzebny jest zdrowy rozrusznik, to sie zgadzam w 100 %, ale jakos nie moge sobie wyobrazic w jaki sposob mialby on wplywac na to, ze auto gasnie ?
wojtek26 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zobacz czy otwiera sie zawór gaszenia przy pompie, byc może sie przywiesza i dlatego nie odpala.
sumoss Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 odpalilem i dziala na bance z ropa tylko teraz jest chy6ba problem z kontem wtrysku bo jest poza wartosciami granicznymi dorzuce kilka fotek i powiedzcie mi co i jak :
andrzej1706 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 mi to wyglonda na zapowietrzanie się układu kiedy był wymieniany filterek paliwa spróbuj podać napięcie na ten zaworek o którym pisał wojtek ---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- spózniłem się ustaw bs druga kolumna na 55 pozdawiam
sumoss Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Wszystko jest juz jak nalezy tylko mam dwa problemy jeszcze nie moge przekodowac esp z automatu na manual oraz swieci mi sie sensor oil a nie mam kostki w instalacji ani sensora w misce a we wczesniejszym 2.5 byl jest jakas mozliwosc ominiecia tego ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się