radioo11 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam Mam takie dziwne objawy w samochodzie dotyczącę odpalania mianowicie jak auto stoi w garazu problemu nie ma, garaz jest nie ocieplony wiec to nie wina temp. a jesli auto postawie pod domem przodem w dół zeby zapalic musze troche pocheltac tak 5-8 sekund o co kaman,czyzby lapal powietrze do ukl,paliwowego?filtr zmieniony w listopadzie.na zewnątrz jak stoi na równym problemu nie ma.
prezesik18 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Jak masz problem z odpaleniem po postoju to możesz mieć problem z zaworkiem zwrotnym paliwa który jest umieszczony na przewodzie paliwowym nad filtrem paliwa.
radioo11 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 problem jak pisalem tylko jak stoi z gorki ,a nie zapowietrzal by sie zawsze?
prezesik18 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Kwestia sprawdzenia, ale jak diesel ciężko pali po postoju to najczęściej jest to winny właśnie zaworek zwrotny paliwa.
andrzej22 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Sprawdz prawidłowość grzania świec żarowych.
radioo11 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 swiece grzeja,kat wtrysku 51 aku troche kulawy ale objaw tylko wystepuje ja przod auta stoi z gorki mocno pochylony,jesli stoi na rownym jest ok,dlatego mnie to dziwi i wydaje mi sie to science fiction
janusz_stg Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Ustaw samochód z tej samej górki tylko odwrotnie. O ile zapali to szukaj na forum jest o tym.
radioo11 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 no wlasnie jest ale dotyczy to silnikow pd a ja mam na pompie,w tamtych przypadkach podobno pompka siada w baku czy cóś a u mnie w baku nie ma pompki,ale test zrobie.
janusz_stg Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Jeżeli masz zwykłą pompę wtryskową odpowiedzialny może być elektrozaworek na pompie. Jak jest nieszczelny to paliwo się cofa i zaczyna sie problem.
radioo11 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 filtr wymieniony w listopadzie ogladalem wezyki nie wygladaja zle opaski podokrecalem, pasuje sprawdzic jeszcze zaworek zwrotny na obudowie filtra,tylko jak? zaloze moze przewod przezroczysty. aha przodem do gory pali ok,tylko przdem w dol problem jest! hi hi
radioo11 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 w baku okolo 30 l ON,jest połowa,no nic dopóki zapala w garazu to nie bede kombinowal az zrobi sie cieplej.
piotrsob1 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 aha przodem do gory pali ok,tylko przdem w dol problem jest! hi hi Toż to wbrew logice i fizyce Szczęka mi opadła i nic mądrego nie przychodzi do głowy
radioo11 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 tak jak mowilem thriller science fiction. ale sprawdzalem kilkakrotnie i problem tylko jak przod w dole.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się