Klejk Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 aaaa mianowicie... podlaczylem autko dzisiaj pod vaga i tu takie bledy.... 575 - Cisnienie w ukladzie dolotowym przekroczona wartosc kontrolna - BLAD SPORADYCZNY co do tego o co tu kaman i skad on o tym wie skoro moj AEB nie ma zadnych czujnikow w ukladzie doladowania? 544 - Przekroczona max cisnienie doladowania brak sprzetu/ nie zwiazane ze sprzetem ogolnie wydaje mi sie ze mam N75 do wymiany boo robi rozne dziwne rzeczy... tak jak np przeladowania... jestem w trakcie zamawianie i montaz MACa.... ale o co chodzi z bledem 575? ---------- Post dopisany 13-02-2013 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2013 at 22:23 ---------- i co zadnych sugesti? ---------- Post dopisany at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ----------
CCCO_fan Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 575 to tryb awaryjny, jeden z drugim są powiązane.
bialy986 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Daniel,co było powodem u Ciebie błąd 544? Mam to samo,logów jeszcze nie robiłem,nawet chyba nie da rady,bo powyżej 3500obr/min to tylko szarpanie jest(przy wciśniętym pedale w podłoge)
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 n75 zajmuje sie sterowaniem gruszka i klapka wg, gdy niepoprawnie dziala powoduje brak otwierania tej klapki lub opoznienie w jej otwieraniu i wtedy auto przeladowuje, klapka nie upuszcza spalin ktore ida w wiekszej ilosci na wirnik turba, ewentualnie jest to nieszczelność w wezyku idacym od n75 do gruszki turba ot to cala historyja, kup jakis uzywany n75 lub podmien od kogos i sprawdz
Klejk Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Daniel,co było powodem u Ciebie błąd 544? Mam to samo,logów jeszcze nie robiłem,nawet chyba nie da rady,bo powyżej 3500obr/min to tylko szarpanie jest(przy wciśniętym pedale w podłoge) tak jak pisal Piotrek glownie to N75.... gdzies na forum jest jak to diagnozowac.. a teraz wrocmy do tematu... o co chodzi z moim bledem?
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 twoj blad tyczy sie wlasnie tego, nie ma czujnika doladowania ale jest w stanie obciac doladowanie w wyniku przeladowania i stad te bledy
Klejk Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 no dobra rozumiem blad o przeladowaniu, a ten o przekroczeniu w ukladzie dolotowym? przerobilem juz temat przeladowan i wiem jak blady z tym zwiazane wygladaja.. ten mam po raz pierwszy...
german81 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 zrób logi przynajmniej z bloku 2 25 bo AEB wylicza doładowanie z przpływki, czujnika temperatury w kolektorze i wysterowania n75 .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się