Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala, brak komunikacji VAG


Obsession

Rekomendowane odpowiedzi

Audik się zbuntował i nie odpala. Ale po kolei...

Na początku miałem problemy z falującymi obrotami po rozładowaniu akumulatora oraz zapach paliwa po zgaszeniu samochodu. Obroty uspakajały się po 2 dniach jazdy. Być może mapy się ustawiały przez ten czas.. Podejrzenie padło na zasysane lewe powietrze. Ze 3 tygodnie temu po dłuższej jeździe odstawiłem samochód i rano już nie odpalił. Kręcił długo i tylko raz na jedno kręcenie kaszlnął. Ściągnąłem górną obudowę kolektora ssącego, obejrzałem uszczelkę, ale nie wyglądało na to, że są jakieś przedmuchy.. Zauważyłem natomiast, że brakuje o-ringu na jednym wtryskiwaczu. Dekiel kolektora uszczelniłem delikatnie czarnym silikonem, odczekałem ze 4 h po czym dokręciłem śrubki. Założyłem brakujący o-ring i wsio popodpinałem. Wiele prób odpalenia i nic... tak jak było tak zostało - jedno kaszlnięcie podczas kręcenia. Wyszedłem z samochodu i znów zapach benzyny. Okazało się, że jest wyciek na dole. Z braku kanału wstawiłem samochód do mechanika gdzie zmienili mi filtr paliwa i sparciały przewód - nieszczelość usunięta.

I tu został problem, z którym męczę się do dziś - Audik jak postoi to odpali na 1.. 2.. sekundy tak jakby trzymał immo. Ale już jak próbuję jeszcze raz odpalić to tylko kaszlnie, a nie odpala. Po dłuższej przerwie znowu złapie i wejdzie w obroty (ok 2tys.) i gaśnie.. No i dziwne bo VAG nie komunikuje się ze sterownikiem. Klemę odpinałem na dłużej w celu zresetowania i nic.

Ręce opadają :wallbash: macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A własnie z tym immo nie masz problemów ?? Jak przekręcisz zapłon to kontrolka od immo gaśnie czy miga ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audik się zbuntował i nie odpala. Ale po kolei...

Na początku miałem problemy z falującymi obrotami po rozładowaniu akumulatora oraz zapach paliwa po zgaszeniu samochodu. Obroty uspakajały się po 2 dniach jazdy. Być może mapy się ustawiały przez ten czas.. Podejrzenie padło na zasysane lewe powietrze. Ze 3 tygodnie temu po dłuższej jeździe odstawiłem samochód i rano już nie odpalił. Kręcił długo i tylko raz na jedno kręcenie kaszlnął. Ściągnąłem górną obudowę kolektora ssącego, obejrzałem uszczelkę, ale nie wyglądało na to, że są jakieś przedmuchy.. Zauważyłem natomiast, że brakuje o-ringu na jednym wtryskiwaczu. Dekiel kolektora uszczelniłem delikatnie czarnym silikonem, odczekałem ze 4 h po czym dokręciłem śrubki. Założyłem brakujący o-ring i wsio popodpinałem. Wiele prób odpalenia i nic... tak jak było tak zostało - jedno kaszlnięcie podczas kręcenia. Wyszedłem z samochodu i znów zapach benzyny. Okazało się, że jest wyciek na dole. Z braku kanału wstawiłem samochód do mechanika gdzie zmienili mi filtr paliwa i sparciały przewód - nieszczelość usunięta.

I tu został problem, z którym męczę się do dziś - Audik jak postoi to odpali na 1.. 2.. sekundy tak jakby trzymał immo. Ale już jak próbuję jeszcze raz odpalić to tylko kaszlnie, a nie odpala. Po dłuższej przerwie znowu złapie i wejdzie w obroty (ok 2tys.) i gaśnie.. No i dziwne bo VAG nie komunikuje się ze sterownikiem. Klemę odpinałem na dłużej w celu zresetowania i nic.

Ręce opadają :wallbash: macie jakieś pomysły?

Ja mam lekkie problemy z IMMO bo ja mam problemy z pierścieniem bo mi nie odpali za każdym razem tylko kontrolka IMMO świeci ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem czasem problemy z immo, ale to na przestrzeni 2 lat przytrafiał sie taki problem powiedzmy raz na kwartał. Ale wystarczyło wyjąć kluczyk, poczekać chwilę włożyć i odpalał. No i jak trzymało immo to za każym razem po odpaleniu wchodził w obroty i gasł (z tego co mi wiadomo to tak powinno być) Teraz objawy są jakieś dziwne bo za drugim razem nie odpala tylko coś odksztusi, a za trzecim i kolejnym już w ogóle głucho...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale kontrolka miga czy gaśnie ?? Zrób jeszcze tak odłącz mu aku na noc wiem że odłączałeś już ale zrób to jeszcze raz tylko że jak rano go podłączysz to przekręć mu zapłon na ok 40 s, wyłącz zapłon odczekaj kolejne 30 s, i postaraj się odpalić a jak by zapalił to nie dodawaj mu gazu ni nic tylko na luz i niech sobie chwilkę na swoich obrotach pochodzi. Zobacz też to co większość opuszcza czyli bezpieczniki może nie łączy ci dlatego się z ECU bo bezpiecznik mu padł :) Posprawdzaj bezpieczniki zrób jak ci napisałem jak nie pomoże to napisz dalej będziemy główkować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr. połączenie i czujnik Hala na lewej głowicy ( od kierowcy) z tyłu przy ścianie grodziowej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega tak miał że samochód dziwnie chodził ale w A6 1.8T a potem za jakiś czas już nie odpalił i okazało się że siad sterownik gdy go wymieniła i załatwił resztę rzeczy związanych z jego wymianą auto odżyło i wszystkie problemy znikły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...