thenaturat2 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Czy ktoś miał podobny przypadek a mianowicie. Jak trzymam nogę na hanulcu i wrzucę D lub R to czuć jak szarpie autem. Jak wracałem z łodzi skrzynia normalnie zmienia biegi nie czuć szarpnięć ani nic. Po przyjeździe do domu i jeździe po mieście nic takiego nie było. Dzisiaj objaw wrócił. Rozmawiałem z Bartkiem i powiedział że skrzynia jest uszkodzona. Jadę na podłączenie do kompa i zobaczymy jakie pokaże błędy. Czy ktoś miał podobny przypadek , wiem że przyczyn może być wiele. auto ma przejechane 101tys i olej był wymieniany przy 60 tys. Szlak mnie chce trafić Panowie i padła skrzynia jechałem do Bart-s na sprawdzenie i dojechałem do łodzi. Czyli 100km. Z powrotem do domu na lawecie.Znajomy podłączył vaga i wyszło: P1741- adaptacja ciśnienia sprzęgła, osiągnięta granica zakresu adaptacji. P0730- nieprawidłowe położenie biegu- bieg nie odpowiada położeniu drążka. Kod sterownika 8e491055a status oprogramowania 0010. Czy wiecie co może być??
kiko79 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Czy ktoś miał podobny przypadek a mianowicie. Jak trzymam nogę na hanulcu i wrzucę D lub R to czuć jak szarpie autem. Jak wracałem z łodzi skrzynia normalnie zmienia biegi nie czuć szarpnięć ani nic. Po przyjeździe do domu i jeździe po mieście nic takiego nie było. Dzisiaj objaw wrócił. Rozmawiałem z Bartkiem i powiedział że skrzynia jest uszkodzona. Jadę na podłączenie do kompa i zobaczymy jakie pokaże błędy. Czy ktoś miał podobny przypadek , wiem że przyczyn może być wiele. auto ma przejechane 101tys i olej był wymieniany przy 60 tys. Szlak mnie chce trafić automaty całego koncernu VW borykają sie z takimi problemami. Tak jest z multitronikiem i skrzynią DSG. Mój znajomy ma DSG w Superbie, zaczęło szarpać, pojechał do ASO i tam mu powiedzieli że przy przebiegu 150tyś. (miał ok.180tyś. - jest właścivielem od nowości) na DSG przychodzi czas...koszty remontu dość wysokie
onsork Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 co wiemy o bledach z diagnostyki komputerowej? bez informacji o bledach przychodzi mi do glowy wlacznik, czujnik (brake pedal switch) swiatel stop przy pedale hamulca, to on daje informacje skrzyni multitronic kiedy sprzeglo wsteczne lub do jazdy do przodu ma byc rozlaczone troche dla aulatwienia mozna to sobie wyobrazic jak w manualnej skrzyni, ale nie do konca: trzymajac noge na hamulcu i przesuwajac lewarek w pozycje D lub R komputer skrzyni a nastepnie elektrohydrauliczny sterownik inicjuje wszystkie elementy skrzyni do jazdy w przod czy tez w tyl ale poza sprzeglem i wlasnie wtedy zwalniajac hamulec do gry wchodzi wlacznik swiatel stop ktory daje informacje komputerowi skrzyni o delikatnym zesprzegleniu napedu jezeli nie dziala wlacznik swiatel stop odbywa sie to zdecydowanie brutalniej poniewaz brakuje tej informacji, to tak jakby przesunac lewarek z N na D lub R bez wciskania hamulca oczywiscie rozlanczanie napedu odbywa sie tylko przy predkosci zerowej nie podczas jazdy, a takie informacje dla komputera sa juz z czujnikow predkosci
thenaturat2 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Auto zawiozłem na lawecie do Sosnowca do Auto -Max. Trochę najpierw poszukałem i doradziłem się. Znalazłem ich jeszcze na stronie PRND.W poniedziałek lub we wtorek będę wiedział co się dokładnie stało ze skrzynią. Jeśli ktoś robił u nich auto niech da znać. Jak tylko się dowiem co jest napiszę na forum i powiem czy można ich polecić pozostałym:wink: Spytałem się ile kosztują bieżnie i powiedzieli że nowa kosztuje 3700 albo 2700 być może źle zrozumiałem:wallbash:Dzwoniłem do serwisu i wiem ile co kosztuje.
onsork Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 NOWY MULTITRONIC ŁAŃCUCH DO SKRZYNI AUTOMATYCZNE (3023756190) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ŁAŃCUCH 35 mm MULTITRONIC 01J CVT Audi - ORYGINAŁ (3025877265) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czci do automatycznych skrzy biegw: acuch ale bieznia a lancuch to dwie rozne rzeczy
thenaturat2 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Wyszła usterka. Wyrwało tulejkę z przewodem olejowym z chłodnicy i olej wypłynął. Auto tak pisałem zawiozłem na lawecie do auto-max w Sosnowcu. Usterkę zdiagnozowali i usunęli. Sprawdzali auto i nie ma żadnego szarpania jak pisałem wcześniej, wszystko jest ok. Olej zalali nowy z tego co wiem to firmy FuCHS. Za naprawę krzyknęli 1800zł. Czy to aby nie za dużo jak za pierdołę. Skrzynia nie była wyciągana i nie sprawdzili czy bieżnia i pozostałe podzespoły są w porządku?? Czy może ktoś doradzić, czy w takim przypadku powinni sprawdzić skrzynie od wewnątrz?
cougarr2 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 chyba Cię chcą wydymać, prawie 2 tys. to chyba nie mało musisz popytać znawców
onsork Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 na pytania czy nie za duzo jest juz za pozno, kasa poszla w kieszen, bez urazy ale podlozyles sie sam jak na patelni, rozumiem ze wygladalo to tak ze zostawiles auto, ONI naprawili, powiedzieli cene a Ty dales kase bo i tak juz nie miales wyjscia najpierw pyta sie przez telefon ile za diagnoze, potem przywozisz auto, nastepnie pytasz o cene naprawy i wtedy akceptujesz lub nie to jest wlasnie ta chora Polska ktora sie kieruje jedna zasada wyj..bac na kase ile sie tylko da, po bandzie olej to koszt powiedzmy 70 w detalu za litr mogles go stracic maksymalnie 5-6, czyli maks 500pln ...i to tyle z kosztow bo reszta to nie sadze aby byl nowy przewod lub chlodnica, wiec pokombinowali z uszczelnieniem przewodu czyli za 2-3 godziny uslugi 1300pln na czysto nie ma szans aby sprawdzic skrzynie, ocenic kondycje bez rozbierania skrzyni
thenaturat2 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Jeszcze im nie zapłaciłem i na pewno im nie zapałce tyle. O tym że mam wyrwany przewód nie wiedziałem. Panowie puki co nie polecam tego warsztatu Auto- max w Sosnowcu. Omijajcie go z daleka
onsork Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 ups, to dobrze bo mimo ze nie moje pieniadze to mnie zabolalo. proponuje zapytaj co zrobili i to na zasadzie pokazywania palcem a nie jakies opowiesci z narni bardzo wazne, przejedz sie autem przed daniem kasy, zapewne z kims z warsztatu bo beda sie obawiac ze uciekniesz, bo to ze powiedzieli ze jest ok o niczym nie swiadczy !!! pozdrawiam
Rafal-L Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 ja napewno po takiej usterce chcialbym rozebrac skrzynie i sprawdzic czy brak oleju inenarobil kipiszu w skrzyni....
thenaturat2 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 Panowie dzisiaj odebrałem auto. Totalna porażka, owszem skrzynia już nie szarpie jest ok ale zobaczymy. Dzisiaj się dowiedziałem że do mojej skrzyni zalali 9 litrów oleju:facepalm:! Tuleja co wchodzi do chłodnicy z przewodem została zrobiona. Cena za wszystko 1600zł!!! Ch...j mnie strzelił, dwie stówy utargowałem. Olej firmy Fuchs po 100zł za litr tyle co w serwisie, a reszta robocizna. Jak zacząłem się kłócić to powiedzieli że to i tak oni są uczciwi że nie rozebrali skrzyni i nie zwiększyli mi kosztów do około 4-5 tyś. A jeśli nie zapłacę to spuszczą olej i mogę zabierać auto.!!! Wychodzi że 700zł to sama robocizna. za***isty warsztat naprawy, sami zdziercy. Nikomu go nie polecam i omijajcie go z daleka Auto- max. Jeszcze mnie rozbawili że skrzynie multitronik są jedne z najlepszych:decayed:. Czekam na Bart-s i jadę do niego
onsork Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 dobre i te dwiescie. "i tak oni są uczciwi że nie rozebrali skrzyni i nie zwiększyli mi kosztów do około 4-5 tyś" coz za wspanialomyslnosc polskiego mechanika-biznesmena, ot Polska w pelnej krasie, biznes po polsku rzygac sie chce nie lepiej bylo dla nich Cie skasowac w granicach 1000 (500olej,500robocizna za te 2godzinki) ...i wrocilbys kiedys ...i moze nawet polecil ? teraz to juz nie ma co kombinowac i szukac problemu jezeli go nie ma, jezeli nie masz zastrzezen do pracy skrzyni jezdzij i tyle, dbaj o poziom oleju, patrz na wycieki, podlacz diagnostyczny sprzet sprawa jest prosta, skrzynia szarpala bo miales za malo oleju bo byl wyciek az do momentu kiedy calkiem go straciles, szacuje ze okolo polowy a nie te 9 litrow bo jest to ilosc jaka zalewa sie kiedy skrzynia jest pusta po naprawie i to razem z chlodnica ktora jest przedmuchana lub wyplukana wiem, potrzebujesz pewnosci po takiej przygodzie aby jezdzic ze spokojna glowa, ale ani nie oplaci sie jej rozebrac zeby popatrzec do srodka, ani zadna madra glowa podpinajac urzadzenie diagnostyczne nie powie Ci ze mechanicznie skrzynia jest ok, bo jezeli powie to bedzie klamac
Magdalenah Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Czy ktoś miał podobny przypadek a mianowicie. Jak trzymam nogę na hanulcu i wrzucę D lub R to czuć jak szarpie autem. Jak wracałem z łodzi skrzynia normalnie zmienia biegi nie czuć szarpnięć ani nic. Po przyjeździe do domu i jeździe po mieście nic takiego nie było. Dzisiaj objaw wrócił. Rozmawiałem z Bartkiem i powiedział że skrzynia jest uszkodzona. Jadę na podłączenie do kompa i zobaczymy jakie pokaże błędy. Czy ktoś miał podobny przypadek , wiem że przyczyn może być wiele. auto ma przejechane 101tys i olej był wymieniany przy 60 tys. Szlak mnie chce trafićPanowie i padła skrzynia jechałem do Bart-s na sprawdzenie i dojechałem do łodzi. Czyli 100km. Z powrotem do domu na lawecie.Znajomy podłączył vaga i wyszło: P1741- adaptacja ciśnienia sprzęgła, osiągnięta granica zakresu adaptacji. P0730- nieprawidłowe położenie biegu- bieg nie odpowiada położeniu drążka. Kod sterownika 8e491055a status oprogramowania 0010. Czy wiecie co może być?? na forum Zakup kontrolowany okazało się dzisiaj że skrzynie Multitronik w B7 są totalnie bezawaryjne i że to jest cud techniki a przykłady można mnożyć. Jedna z pań działających na forum napisała nawet że to niemożliwe że multitronik jest awaryjny bo przecież montowany jest w takich drogich autach :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: A najlepsze jest to że niektórzy "znawcy" tematu piszą kocopoły o awaryjnych multitronikach w B6, które zostały zastąpione przez całkowicie nieawaryjne multitroniki w B7. Jasne poczekam na wersję B9 to poprawią wszystko co jest skopane w B8:facepalm: w sumie to może lepiej poczekam na B10...dla pewności Zanim mi zaczniesz tyłek obrabiać szanowny kolego to znajdź ten cytat o którym piszesz i tu go wklej. Twoja wypowiedź jest żenująca. Tyle w temacie znawco multitronika z gazet i garaży kolegów. Na tym forum w temacie multitronika siedzi BartS i jeśli ktos cos moze o tym napisać to jest to on. Twoje zdanie i sianie plotek na temat moich wypowiedzi jak baba z rynku pozostawiam bez komentarza.
onsork Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 dalem d*py, do multitronica wchodzi 7,5 (siedem i pol) litra na pusta skrzynie z pusta chlodnica
jesper74 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Ale zenada...,co moze powiedziec osoba w temacie,jesli tylko czyta wywody jemu podobnych znawcow .Najwiecej do powiedzenia maja osoby co nawet multi nie widzieli,a wlasciwosci jezdne znaja z fotela przed monitorem ogladajac filmik na necie. Wiekszoc z pseudo doradcow nawet nie wie jak wyglada multi rozebrana. A co do Bartka- to kolegi w temacie multi i nie tylko nie trzeba reklamowac. sorry za odstep od tematu-u mnie multi smiga okay,oczywiscie Bart-S poprawil po partaczach ze Szczecina Kisielnicki(totalna amatorszczczyzna) Pz widze ze "zielony"usunal post jednego z pseudo znawcow
kiko79 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 no cóż skoro krytyka boli...? Kasowanie niewygodnych komentarzy jest wbrew demokracji!!!
Magdalenah Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 dalem d*py, do multitronica wchodzi 7,5 (siedem i pol) litra na pusta skrzynie z pusta chlodnica Na przyszłość polecam wątek o Multi wyczerpująco omawia wszelkie przypadki oraz serwisowanie tej skrzyni, łącznie z tym jaki olej, ile i kiedy wymieniać http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/all-b6-and-b7-multitronic-encyklopedia-80905/
onsork Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 ...bardzo dziekuje za informacje na temat tego watku, bardzo przyda mi sie podczas mojej codziennej pracy naprawy i remontu automatycznych skrzyn biegow CVT, DSG, standardowych, sterowanych elektronicznie i hydraulicznie, prawie wszystkich modeli samochodow, wozkow widlowych, samochodow dostawczych roznych marek pomijajac autobusy i ciezarowki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się