Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wybór napinacza ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mój napinacz zakończył żywot, pochodził rok i się wykończył, nie ukrywam kupowałem wtedy najzwyklejszy z allegro za 80 zlotych. i teraz moje pytanie czy warto zainwestować w lepszy typu febi czy isc w ori? Jest w ogóle sens inwestowania w drozszy czy po prostu kazdy wysiadzie predzej czy pozniej ?

Opublikowano

Wlasnie patrzylem w InterCarsie i widze ze nie ma jakiejs zajebistej roznicy cenowej w np. INA- z intercarsu i INA ze znaczkiem Audi. Pisalem wlasnie w innym temacie ze zasadniczo przeciagam wymiane paska i nigdy po sciagnieciu nie wygladal na zmeczony (lub rolki) , ale u mnie ida czesci tylko z ASO...

Opublikowano

A ile kosztuje taki napinacz INA do B5?

---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:12 ----------

już mam na allegro

INA 210 zł

Febi 220 zł

zamienniki od 60 zł

warto zainwestować juz te 200 zł i mieć pewność że to pochodzi o ile można taka pewność mieć, czy kupić najtańszy i po prostu jak padnie to założyć nowy?

Opublikowano

Jezeli masz silnik 1Z to tam niema sprzegla alternatora i kazdy napinacz czy ten za 60zl czy za 200zl predzej czy pozniej sie skonczy,ja mialem tak u siebie ze co rok nowy napinacz,zalozylem sprzeglo jednokierunkowe od AFN na alternator i napinacz jakis taki sredniej jakosci i mam juz spokuj kilka lat,sprzegielko alternatora ok 100zl

Opublikowano

Ja powiem troszkę nie na temat ale też chodzi o łożyska ;)

Dzisiaj wymieniałem mocowanie górne amortyzatorów.

Zamówiłem LEMFORDERA.

Na pudełku było MADE IN BRAZIL, ale łożysko było INA Germany.

Opublikowano

specjalnym kluczem

Opublikowano

Ja miałem 1z bez sprzęgła i napinacz chodził bez problemów.Jest różnica w jakości ja zawsze biorę ine i takie klientom polecam.

Opublikowano

ja taż mam 1z i kupiłem napinacz za 100 z allegro (jeszcze w 2009r) zrobiłem 30kkm i sie ukręcił jego rdzeń. na tym napinaczu pasek mi popiskiwał na zimnym silniku i nic sie z tym nie dało zrobić. teraz założyłem za 250zł i nic nie piszczy. zrobiłem dopiero 5kkm a co bedzie dalej to sie zobaczy. czasami to co tanie okazuje sie drogie

Opublikowano

no mi tak samo na tym najtańszym hałasował pasek, wczoraj jak zapiąłem szybciej drugi bieg i przeciągnałem kopciucha na obrotach napinacz powiedział dość ukręcił się pasek został w kawałkach na ulicy. założyłem stary napinacz i pasek żeby przejeździć z tydzień i zaraz zamawiam ten napinacz INA i te sprzęgło na alternator i pasek i mysle że bedzie ok.

przy okazji jaki pasek polecacie? Gates?, Bosch?, Conti?

---------- Post dopisany at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:40 ----------

KOŁO PASOWE SPRZĘGŁO ALTERNATORA AUDI A4 1.9TDI (3004701137) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

takie sprzęgło będzie dobre?

Opublikowano

potwierdzam po zalozeniu sprzegiełka altka napinacz ani drgnie,nie skacze i pasek nie piszczy,ja kupilem napinacz skf i sprz.ina przy zmianie trzeba sprawdzic czy nowa rolka siedzi dobrze w tej samej odleglosci od obudowy altka,u mnie byl z tym maly problem ale sie uporalem przy pomocy tokarki.

pasek polecam continental.

co do tej rolki sprawdz numer altka

Opublikowano

Ta to sprzeglo z aukcji bedzie dobre,ale kup sobie w sklepie wrazie czego zeby mozna bylo wymienic jak by nie pasowlo,ja u siebie zalozylem sprzeglo i spokoj juz dlugi czas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...