Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbine czyściłem u sprawdzonego mechanika: boramot.eu :whistling:, który stwierdził, że w jednym miejscu się zacinała i teraz już będzie hulać. Nie wiem czy nie olał on sztangi od gruszki, którą rzekomo sprawdzał. Nie wiem czy dobrze interpretuję, ale patrząc na BS 011 to jakby ona...

---------- Post dopisany 15-03-2013 at 12:20 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2013 at 21:54 ----------

Jakby kogoś interesowało to wątek jest kontynuowany tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/logi-przeladowanie-blad-17965-a-265242/#post3405545

Opublikowano

niestety mam takie same problemy z Moim AWX czeski film spadek obrotów straszny muli do 2 tysięcy obrotów po wyżej nie jedzie wcale ,jesli go zgasze wraca wszystko do normy i po jakimś czasie jak znowu mu dam to odłancza go szczególnie pod górkę ,ciężko pali rano i biały dym jak z poloneza pytanie czy jak wejdzie w tryb awaryjny wam to wyskakuje coś na desce jakaś informacja ?

Opublikowano

Na desce nic nie wyskakuje. Podpinaj kompa i rób logi, bo nikt Ci nic sensownego nie doradzi ;)

Opublikowano

tylko powiec mi kto mi zrobi te logi w okolicy grudziądza lub kwidzyna bo z tego co wiem to tu żadnego fachowca od Audi nie ma tylko sami 'szamani' i wiedzą tyle co ja albo i mniej ?

Opublikowano

Witajcie, piszę także z powodu braku mocy w A4 b6. Sprawa wygląda następująco, użytkuje ten samochód od około miesiąca jest to mój pierwszy samochód wiec nie bylem w stanie stwierdzić ze brakuje mu mocy. Dopiero po przejechaniu 'oesa' przez mojego kolegę który użytkuje także to samo audi doszliśmy wspólnie do wniosku ze samochód nie przyspiesza jak powinien i postanowiłem to sprawdzić. Podstawiłem samochód do jednego mechanika, także po przejechaniu kawałka stwierdził ze brakuje tej mocy +\- 50 KM, wymienił zawór Egr, ponieważ był zalany olejem, wymienił także filtr paliwa, powiedział ze trochę się poprawiło lecz dalej tej mocy brakuje dość sporo. wiec zalecił wymianę turbiny. Zabrałem auto i podstawilem do innego mechanika, podpial samochod pod komputer, wg. niego z danych wynika, że z samochodem jest wszystko w porządku, lecz jednak tej mocy brakuje. Zalecił wymianę elektrozaworu, a jeśli to nie załatwi sprawy to wymieniłby pompowtryski. Powiedział także ze samochód mógł być w taki sposób użytkowany i jest tak zamulony. Pytanie czy istnieje taka możliwość ? Z tego co wiem wymiana turbiny jak także pompowtrysków to kosztowna sprawa, wiec co mam zrobić ? Wiadomość może mało konkretna, ale sam jestem totalnie zielony i nie jestem w stanie nic konkretniej powiedzieć. załączam zdjęcia z diagnozy.

diagnoza_1.jpg

diagnoza_2.jpg

diagnoza_3.jpg

Opublikowano

wg wydruku pompki są ok ,ja bym sprawdził przepływomierz

Opublikowano

Są to odczyty chwilowe, które tak naprawdę nie pokazują jak parametry zmieniają się w czasie rzeczywistym w trakcie przyspieszania samochodu na pełnym gazie czyli pod pełnym obciążeniem i szczerze powiedziawszy niewiele można na ich podstawie stwierdzić. W tym konkretnym przypadku niezbędne byłyby nie odczyty chwilowe ale pełne logi zarówno statyczne jak i dynamiczne a jak one wyglądają to zapewne już widziałeś w niejednym temacie w dziale Diagnostyka. Zadaj pytanie w Twojej grupie regionalnej czy ktoś byłby Ci je w stanie wykonać z forumowiczów. Istotny też jest odczyt zapisanych w sterowniku silnika błędów i przynajmniej informacja czy błąd odczytany ze sterownika silnika 65535 daje się skasować lub czy pojawia się po kolejnym dniu/dniach jazdy samochodem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...