GGabriel Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Konwerter warsztaty przeważnie zrobią twój i odeślą z powrotem. a kiedyś nie byłem zadowolony z regeneracji w Polsce bo sprzęgło szybko się skończyło, ale jakość regeneracji przez te lata się poprawiła, są nowe maszyny, know-how itp. w niektórych firmach możesz dostać nawet 3 lata gwarancji na zregenerowany u nich konwerter. Czyli generalnie regeneracja jest OK tzn spełnia swoje zadanie? Bo słyszałem opinię że nikomu nie udało się poprawnie zregenerować konwertera i koniecznie trzeba zakupić nowy.
majkel_majki Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Większość ludzi regeneruje sprzęgła i samochody jeżdżą, więc raczej się sprawdza. Konwerter w naszej skrzyni 5hp19 to jest stara technologia i serwisy mają temat opanowany.
GGabriel Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Konwerter warsztaty przeważnie zrobią twój i odeślą z powrotem. a kiedyś nie byłem zadowolony z regeneracji w Polsce bo sprzęgło szybko się skończyło, ale jakość regeneracji przez te lata się poprawiła, są nowe maszyny, know-how itp. w niektórych firmach możesz dostać nawet 3 lata gwarancji na zregenerowany u nich konwerter. Żeby nie uciekło kopiuje tu: Skrzynia 5HP19FLC spięta z ASN-em Jestem po regeneracji konwertera który nie spinał sprzęgła co powodowało m.in. podwyższone zużycie paliwa. Był bład w sterowniku skrzyni: 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred P0741 - 003 - Mechanical Failure Był problem z sprzęgłem konwertera Najpierw wymieniłem olej + filtr ale to nie pomogło (olej 27złLitr (6litrów) filtry w okolicach 60-100) Ale olej był bardzo brudny z kawałków gumy z uszczelnienia sprzęgła oraz okładzin. Pojeździłem trochę ale zapadła decyzja o naprawie usterki. Zdecydowałem się na regeneracje w midparts bo dają 3lata gwarancji. (polecam artykuł o regeneracji konwerterów w tego tygodniowym motorze) Poleciało uszczelnienie co spowodowało nie pełnie dociskanie sprzęgła i po czasie spalenie okładzin. Koszty: 1150 mechanik z simeringiem (przy okazji) 1L oleju brakło 8L(dałem) oraz płynem chłodniczym i wymianą tylnich klocków przy okazji 800 konwerter z uszczelką i filtrem 8*27 olej 30 za wysyłkę konwertera. 100zł wymiana plecionki w wydechu - przy okazji (znaczy żal nie zrobić). Razem około 2300zł AAA nowy konwerter 1850zł... jakby ktoś nie chciał regenerować. G Edytowane 25 Września 2014 przez GGabriel
karollo95 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) witam mam podobne objawy w swojej audicy .czy powodem może tez być zbyt mało oleju w skrzyni i drugie pytanie co mają do tego świece? audi a4 b5 2.4 v6 5v Edytowane 13 Października 2014 przez karollo95
majkel_majki Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Ani jedno, ani drugie, skrzynia pojedzie prawie sucha, wystarczy że pompa da radę zaciągnąć olej i wypełnić banię, najwyżej będzie się ślizgać. Świece to raczej wypadające zapłony, ale to jest inny rodzaj szarpania niż od sprzęgła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się