12pawel12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Objawy na początku występowały tylko na zimnym silniku, teraz również i na ciepłym się to zdarza. Co może być przyczyną tego problemu?
tomcrack27 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Moze to być dwumas.ile km masz nalatane i czy było robione już sprzeglo?
trzmi3lu Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Napisz dokładniej jak to szarpanie wyglada, w którym momencie zaczyna szarpac i czt tylko na 1 biegu. pozdrawiam
12pawel12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 Szarpanie występuje w momencie gdy puszczam powoli sprzęgło tylko i wyłącznie podczas ruszania. Nie wiem jak to określić, może tak jakby sprzęgło pracowało skokowo w tym momencie. Przebieg to 280 kkm, co do tego czy sprzęgło było wymieniane to bladego pojęcia nie mam. Do dam, że przy zejsciu na zbyt niskie obroty słychać też wibracje i takie szarpanie. Ale jest to zupełnie inne niż to o którym mowa wyżej. Występuje na 1, 2 biegu w okolicy obrotów biegu jałowego, może do 1200-1300 max.
OLI_B5 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Słychać jakies harczenie? Ja miałem wczoraj to samo i sprzęgło rozsypało sie w drobny mak:facepalm:
12pawel12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 takie ratatatata, z tym, że ten dźwięk toważyszy mi dobre pół roku
OLI_B5 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Mi towarzyszył wczoraj, pewnie cięzko sie rusza na 1 i 2 a reszta dobrze wchodzi?
12pawel12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 Z 1 i 2 najlepiej się zmienia około przy 5,5 - 6k rpm. Poniżej czuć pewien opór. Reszta biegów ok wchodzi. Jakichś tam problemów z ruszaniem nie ma, jedynie czuć to szarpnięcie i to nie zawsze się zdarza.
trzmi3lu Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 5,5-6k rpm To przy takich obrotach to napewno szarpania nie poczujesz A na 5 biegu nie slizga Ci sie sprzegło ? Masz 2 wyjscia albo jezdzic az sie rozsypie całkiem albo zdjac skrzynie i zobaczyc co jest, ale odrazu przygotuj sobie około 1500zł na komplet sprzegła z dwumasą. pozdrawiam
wampir Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Ja mam u siebie nowe sprzeglo i dwumas i bierze strasznie szybko, juz u dołu. Mam wrażenie ze tak szybko i mocno zakleszcza, ze az słychac taki głuchy pojednczy stuk. Musze bardzo delikanie puszczać sprzęgło aby nie było tego słychać. Czy to nomalne na nowym zestawie?
trzmi3lu Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 To chyba wiekszosc tak ma u mnie jest dokładnie tak jak piszesz. Puszczam sprzęgło(nowe sprzegło LUK) ładnie bierze od dołu i w pewnym momencie poprostu sie "odkleja" i wtedy nastepuje takie jakby szarpniecie/uderzenie z tego co sie dowiadywałem to wiele osób tak ma a winowajcą jest luz na dwumasie. Podczas szybkiej jazdy i szybkiej zmiany biegów tez czuc to uderzenie podczas puszaczania sprzegła, tez mnie to denerwowało ale dałem sobie spokój z tym bo szkoda kase pakowac i wymieniac klamoty które i tak nic nie pomogą
wampir Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Do mnie to pisales? Ja mam nowe sprzęgło luk i nowy dwumas sachs i nic mi się nie slizga ani nie drga. Jedyne co to w momencie zlapania jest taki niby głuchy stuk. Sprzęgło szybko bierze. To normalne?
Chadury89 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Mam to samo w afnie, jak zmieniam z 1 na 2 bieg slychac stuk. Czasami nie slychac jak przekrocze 2500 obrotow i wtedy zmienie bieg na 2.
trzmi3lu Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Tak wampir do Ciebie pisałem bo mam dokładnie tak jak to opisujesz, tez mam nowe skrzegło LUK ale starą dwumase i do tej pory stawiałem na luzy własnie dwumasy, ale skoro piszesz ze masz nową to juz sam nie wiem co o tym myslec . Jak cos bedziesz wiedział na ten temat wiecej to daj znac, sam jestem ciekawy o co biega. A moze to nie od sprzegła tylko cos innago ma luzy (dyfer?) Nie wiem, nie znam sie na tym az tak . pozdrawiam
kicker Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Panowie a nie stuka wam wał? Sprawdzić trzeba luz na wale, sprawdzić jaki luz na dyfer. Mi tak stuka podczas zmiany od 1 do 3 biegu, chyba że bardzo wolno wrzucam. W manualach szybko pada wał, luz jest na przegubach później dyfer dostaje w kość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się