Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Będzie jeden wielki wałek :-)

Naciapane z sedesu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kowi szybko z Szarakiem działa :decayed: jestem ciekawy nowego wykresu :whistling:

nie mam czasu żyć bez auta, kiedy za oknem deszcz sie zapowiada:decayed:

W pedekach nie daje zadnych rezultatów, mod tylko dla VP:naughty: a im wiecej w aucie namodzony tym lepszy efekt:wink:

róznica wzgledem seryjnego jest taka że, otwarcie jest 211stopni, gdzie w serii ledwo 189), tak samo wyjscie ma dłuższy czas, wiec dół sie wzmocni i góra:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1400zł:decayed: a ja mam za 100zł i w sumie mogłem go taniej zabrać bo tylko ode mnie cena zależała:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam za 100zł i w sumie mogłem go taniej zabrać bo tylko ode mnie cena zależała:grin:

jakbyś słyszał o jeszcze jednym w dobrym stanie to wiesz gdzie uderzać na pw:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi szybko z Szarakiem działa :decayed: jestem ciekawy nowego wykresu :whistling:

nie mam czasu żyć bez auta, kiedy za oknem deszcz sie zapowiada:decayed:

W pedekach nie daje zadnych rezultatów, mod tylko dla VP:naughty: a im wiecej w aucie namodzony tym lepszy efekt:wink:

róznica wzgledem seryjnego jest taka że, otwarcie jest 211stopni, gdzie w serii ledwo 189), tak samo wyjscie ma dłuższy czas, wiec dół sie wzmocni i góra:kox:

A czemu nic nie da? Jak spasuje to czemu ma nic nie dac?

Naciapane z sedesu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zaluje ze rozrzad u mnie wlasnie zrobiony gdybym slyszal o tym to tez by walek wpadl do mnie

Wyslane z mojego audi za pomoca wydechu TypeR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1400zł:decayed: a ja mam za 100zł i w sumie mogłem go taniej zabrać bo tylko ode mnie cena zależała:grin:

:kwasny: kuzwa liczylem na maxx 800zl to bym nowy kupil...tak trza w uzywkach szukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast jakiś smętnych wałków:decayed:, zrobiłbyś byś jakiegoś moda z "jajem":

Bez_tytu_u_1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi szybko z Szarakiem działa :decayed: jestem ciekawy nowego wykresu :whistling:

nie mam czasu żyć bez auta, kiedy za oknem deszcz sie zapowiada:decayed:

W pedekach nie daje zadnych rezultatów, mod tylko dla VP:naughty: a im wiecej w aucie namodzony tym lepszy efekt:wink:

róznica wzgledem seryjnego jest taka że, otwarcie jest 211stopni, gdzie w serii ledwo 189), tak samo wyjscie ma dłuższy czas, wiec dół sie wzmocni i góra:kox:

jak Fejka robilem to czegos nie pucowal ze tak mozna :facepalm:

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. :wink:

jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać?:naughty:

wypowiem sie za saszke, mysle ze tak, malolat mi imponuje co wyprawia :naughty: sklada przeklada doklada koduje cuduje, dogaduj sie kowi bedziesz zadowolony i na pewno bedziesz mial zrobione pokodowane odpalone na fest :thumbup1:

PS saszka jak tam angelski Twoj?:decayed::decayed:

ja juz rozpoczalem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi szybko z Szarakiem działa :decayed: jestem ciekawy nowego wykresu :whistling:

nie mam czasu żyć bez auta, kiedy za oknem deszcz sie zapowiada:decayed:

W pedekach nie daje zadnych rezultatów, mod tylko dla VP:naughty: a im wiecej w aucie namodzony tym lepszy efekt:wink:

róznica wzgledem seryjnego jest taka że, otwarcie jest 211stopni, gdzie w serii ledwo 189), tak samo wyjscie ma dłuższy czas, wiec dół sie wzmocni i góra:kox:

jak Fejka robilem to czegos nie pucowal ze tak mozna :facepalm:

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. :wink:

jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać?:naughty:

wypowiem sie za saszke, mysle ze tak, malolat mi imponuje co wyprawia :naughty: sklada przeklada doklada koduje cuduje, dogaduj sie kowi bedziesz zadowolony i na pewno bedziesz mial zrobione pokodowane odpalone na fest :thumbup1:

PS saszka jak tam angelski Twoj?:decayed::decayed:

ja juz rozpoczalem :naughty:

tia teraz to już zapóźno, od czwartku temat kręciłem o swapach, gdyby sie wczesniej sasza odezwał to moze i by co z tego było, na dzień dzisiejszy swapu juz nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi szybko z Szarakiem działa :decayed: jestem ciekawy nowego wykresu :whistling:

nie mam czasu żyć bez auta, kiedy za oknem deszcz sie zapowiada:decayed:

W pedekach nie daje zadnych rezultatów, mod tylko dla VP:naughty: a im wiecej w aucie namodzony tym lepszy efekt:wink:

róznica wzgledem seryjnego jest taka że, otwarcie jest 211stopni, gdzie w serii ledwo 189), tak samo wyjscie ma dłuższy czas, wiec dół sie wzmocni i góra:kox:

jak Fejka robilem to czegos nie pucowal ze tak mozna :facepalm:

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. :wink:

jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać?:naughty:

wypowiem sie za saszke, mysle ze tak, malolat mi imponuje co wyprawia :naughty: sklada przeklada doklada koduje cuduje, dogaduj sie kowi bedziesz zadowolony i na pewno bedziesz mial zrobione pokodowane odpalone na fest :thumbup1:

PS saszka jak tam angelski Twoj?:decayed::decayed:

ja juz rozpoczalem :naughty:

tia teraz to już zapóźno, od czwartku temat kręciłem o swapach, gdyby sie wczesniej sasza odezwał to moze i by co z tego było, na dzień dzisiejszy swapu juz nie będzie

Kowi, a ja już się napaliłem na dłubanko. :banan:

Mrogal, co do angola to 15 wyniki. Co do szkoły gratuluje. Nie będziesz juz Ryj Andrzej tylko RyL Andrzej :decayed: P.s. u Zośki i u Heńka na zaliczeniach bez sciag sie nie pokazuj. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi szybko z Szarakiem działa :decayed: jestem ciekawy nowego wykresu :whistling:

nie mam czasu żyć bez auta, kiedy za oknem deszcz sie zapowiada:decayed:

W pedekach nie daje zadnych rezultatów, mod tylko dla VP:naughty: a im wiecej w aucie namodzony tym lepszy efekt:wink:

róznica wzgledem seryjnego jest taka że, otwarcie jest 211stopni, gdzie w serii ledwo 189), tak samo wyjscie ma dłuższy czas, wiec dół sie wzmocni i góra:kox:

jak Fejka robilem to czegos nie pucowal ze tak mozna :facepalm:

---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. :wink:

jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać?:naughty:

wypowiem sie za saszke, mysle ze tak, malolat mi imponuje co wyprawia :naughty: sklada przeklada doklada koduje cuduje, dogaduj sie kowi bedziesz zadowolony i na pewno bedziesz mial zrobione pokodowane odpalone na fest :thumbup1:

PS saszka jak tam angelski Twoj?:decayed::decayed:

ja juz rozpoczalem :naughty:

tia teraz to już zapóźno, od czwartku temat kręciłem o swapach, gdyby sie wczesniej sasza odezwał to moze i by co z tego było, na dzień dzisiejszy swapu juz nie będzie

Kowi, a ja już się napaliłem na dłubanko. :banan:

Mrogal, co do angola to 15 wyniki. Co do szkoły gratuluje. Nie będziesz juz Ryj Andrzej tylko RyL Andrzej :decayed: P.s. u Zośki i u Heńka na zaliczeniach bez sciag sie nie pokazuj. :grin:

trochę inaczej, ale w temacie :wink:

ps Kowi ładny hak :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik wyleciał, aktualnie sie zbroi, musiałem kupić łape alternatora, bo moja uszkodzona, przez co sie przedłuzyła robota, głowica juz uzbrojona, moze dzisiaj jeszcze silnik wleci na bude:whistling:

DSC09004_zpsa188f8b1.jpg

tu fotka porównująca wałki, ogólnie nie widać róznicy, dopiero jak sie przyjrzy krzywkom, to widać róznice:wink: te z 38E są łagodniejsze

DSC09003_zps0ca37da9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie:kwasny: dzisiaj silnik w południe siedział na swoim miejscu, wałek zamontowany, rozrząd i wszystko założone, czekali na 1 poduszke silnika, musza pospawac mi jedno mocowanie wtyczek koło króćca wody na bloku, bo moje było uszkodzone... dzisiaj mieli zalać silnik olejem, ogarnać wszystkie płyny, jutro ma być pierwsze odpalenie, później szukają nieszczelnosci klimy, naprawiają usterke, składają przód bez zderzaka, sprawdzaja wahacze, jak cos nie tak wymiana.. przed tym sprawdzą czy ich sprzęt ogarnie zbierznosć bez zderzaka(ze zderzakiem nie ma szans) jak da rade to robią zawieche i składają auto do kupy noi odbiór, mysle że w poniedziałek odbiore:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...