Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zrobiłes swapa bo afn zdychal czy poprostu nie chcesz juz wiecej go meczyc i dajesz pdka??

Znajac Cie to pewnie na serii sie nie skończy,co planujesz z moca pod pd??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, wesz82 napisał:

Zrobiłes swapa bo afn zdychal czy poprostu nie chcesz juz wiecej go meczyc i dajesz pdka??

Znajac Cie to pewnie na serii sie nie skończy,co planujesz z moca pod pd??

Nie tego oczekiwałem od tego silnika:wink: decyzja zapadła z dnia na dzień, dosłownie pojechałem poprawić zderzak, bo strąciłem psa jakis czas temu, noi zderzak wymagał naprawy(sie robi własni) i tak od słowa przez myśl do czynu, na trzeci dzień dorwaliśmy dawce.

Auto wraz z silnikiem na pace pojedzie w ciągu 2 tyg do krzyśka1606, a co dalej mozecie sie domyśleć:decayed: Moze w końcu będzie to ostatni silnik w tej budzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, makosQUATTRO napisał:

SWAP na pd to jakaś większa rzeźba czy mając sprawnego dawce nie trzeba nic więcej kombinować? 

i tak i nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Arturoo napisał:

A co z afn’em ?

rozbieram, to co tunnigowe będzie na sprzedaż niebawem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22220071_1436420809768715_52396970005019

zastanawiam sie czy nie wrzucić zwrotnic z B6ki wraz z silnikiem, tam chyba tylko jeden wahacz sie róznił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś dolny, była różnica w wielkości sworznia, czyli jak rozumuję dolny prosty ;)

Z A6 chyba też coś pasuje tylko przedlift ma żeliwo jak w B5 a polift A6 ma zwrotnice alu jak dobrze zrozumiałem gościa, który głównie to sprowadza i miał mi szukać Lema fabrycznego w dobrym stanie zanim wziąłem RTS od Wandeja, u siebie mam zaciski i zwrotnice z S4 B5 i zastanawiałem się czy podejdą zaciski 345mm z S4 B6, chociaż pewnie bardziej powinienem się zainteresować fabrycznym tyłem w quattro z migracją na A6 Allroad lub Passerati 4motion :)

Edytowane przez dr4gonix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dr4gonix napisał:

Któryś dolny, była różnica w wielkości sworznia, czyli jak rozumuję dolny prosty ;)

Z A6 chyba też coś pasuje tylko przedlift ma żeliwo jak w B5 a polift A6 ma zwrotnice alu jak dobrze zrozumiałem gościa, który głównie to sprowadza i miał mi szukać Lema fabrycznego w dobrym stanie zanim wziąłem RTS od Wandeja, u siebie mam zaciski i zwrotnice z S4 B5 i zastanawiałem się czy podejdą zaciski 345mm z S4 B6, chociaż pewnie bardziej powinienem się zainteresować fabrycznym tyłem z quattro :)

Zaciski S4 b5 lezą od kilku lat w piwnicy wraz z zwrotnicami B6, tu mam kolejny zestaw zwrotnic z B6, mam też możliwosć kupienia zwrotnic z S4. Na pewno nie załoze zacisków z S4 B5 to jest pewne, teraz zastanawiam sie nad załozeniem tych z b6ki i na to prawilny zacisk. Czy darować sobie te kombinacje i załozyc zwrotki zeliwne, napewno na korzysc wyszła by waga przechodząc na alu. Ale to sie wiąze z ryzykiem niespasowania felg z błotnikiem wtedy. 

 

Drugi temat to skrzynia 6B, czy musze zmieniać dyfer tylny przy swapie na 6b z 2,5TDI? czy przełozenia sie powielają z dyfrem z 5ki? Bo jesli tak to wystarczy wymienić wał na ten z wersji 6B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem zorientowany ze skrzynią, ale jak studiowałem to wydawało mi się lepszym pomysłem wsadzić z 2,5 TDI zamiast z 2,7 biturbo.

 

Trochę poza tematem co jest nie tak z zaciskami z S4 B5 ? Myślałem, żeby je opchnąć jak się już trochę tarcze i/lub zaciski znoszą. Są jakieś awaryjne czy chodzi o problem z dostaniem zestawów naprawczych ? Obecnie zrobiły trochę KM z poprzednim właścicielem jak i ze mną i nie wyglądają specjalnie na znoszone :) Jak jeździłem 1.9 TDI AFN quattro to 0 porównania jeśli chodzi o hamowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są drogie w ekspluatacji, a ich efektywnośc jest bardzo słaba, lepiej załozyć zaciski z B7 jednotłoczkowe z tarcz 320mm, ja docelowo myśle o 345

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...., u siebie mam zaciski i zwrotnice z S4 B5 i zastanawiałem się czy podejdą zaciski 345mm z S4 B6, chociaż pewnie bardziej powinienem się zainteresować fabrycznym tyłem w quattro z migracją na A6 Allroad lub Passerati 4motion [emoji4]

 

1 ) na zwrotnice , które masz bez problemu podejdą zaciski esowe z b6/7

2 ) tył bierz również z s4 b6/7 ... te wymienione przez Ciebie autka miały słabe tylne hebelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pietrek daruj sobie te alu z malysza.

Jak masz zwroty na zeliwie z esy b5 to je wsadzaj.

Koles w a8 d2 fl zmienial na zeliwo bo popekaly jak chcieli zmienic wahacze.

Tak jak pisales z malysza zmieniaja et i wysokosc.

Ale ty masz z esy te zeliwo czy w8???

Zaciski z s4b5 tak jak pisales szkoda pakowac w ogole.

 

Patrzac na calosc to w sumie mozna bylo od razu zrobic taki swapewk lare latek temu zaoszczedzilbys duzo talarow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wesz82 napisał:

Pietrek daruj sobie te alu z malysza.

Jak masz zwroty na zeliwie z esy b5 to je wsadzaj.

Koles w a8 d2 fl zmienial na zeliwo bo popekaly jak chcieli zmienic wahacze.

Tak jak pisales z malysza zmieniaja et i wysokosc.

Ale ty masz z esy te zeliwo czy w8???

Zaciski z s4b5 tak jak pisales szkoda pakowac w ogole.

 

Patrzac na calosc to w sumie mozna bylo od razu zrobic taki swapewk lare latek temu zaoszczedzilbys duzo talarow.

Zwroty z S4B5/W8/S6 mają ten sam numer wg. etki, niewiem dokładnie z czego siedzą te zwrotnice, wiem ze są zeliwne, ale jest tam zacisk S4 wiec pewnie kpl z S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Arturoo napisał:

Obdarował by ze 3 fury gratami z garażu emoji3.png

Jak bym rozebrał tego pascia to wyprzedaż była by z długiej listy:grin:

Jak coś pompa hybrydowa 11mm będzie na sprzedaż, wtryski też, mam dwa komplety 0,240 i 0,250 oddam za połowe ceny nowych. Turbo AWX tez sie znajdzie. Noi chyba bedzie gotowy set 312 zacisk+jarzmo+tarcze. Wałek tez pogonie

Turbo GTB sprzedane

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...