denveco Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam serdecznie. Jakies pol roku temu postanowilem wymienic komplet tarcz i klockow hamulcowych. Kupilem w sklepie typowo motoryzacyjnym gdzie zapewniali ze owe tarcze i kocki sa dobre. Co do klockow nie mam zastrzezen natomiast tarcze to jedna wielka porazka. Tarcze jak i klocki sa firmy "Road House" Wystraczylo jedno solidne hamowanie na autostradzie z predkosci 200 km.h do 100km.h by tarcze szlag trafil. Od tego czasu czuje pod pedalem ze bija. Jadac do 100km/h i hamujac jeszcze jakos mozna zahamowac i nie czuc bicia ale powyzej setki no zwyczajnie nie da sie hamowac. Nie chce nic rzezbic w sensie wiekszych zaciskow czy tez tarcz, chce zalozyc zestaw o standardowych wymiarach ale by skutecznosc hamwania byla zdecydowanie lepsza niz jak wyjechalo auto z fabryki. Dlatego chce byscie poradzili mi w dwoch kwestiach; Czy nawiercane i nacinane tarcze, sa na prawde w przypadku naszych B5 skuteczne i czy warto je zakladac a jesli tak to jakiej firmy?? No i druga kwestia, Jesli nie nacinane i nawiercane to jakie gladkie zalozyc?? Przede wszystkim maja byc to wytrzymale tarcze, nie jakies cienkie dziadostwo ktore znowu mi sie powygina. Chce miec takie hamulce ze jak depne przy 200km.h to kola stana w miejscu a cala karoseria poleci do przodu Dziekuje za pomoc
Dev Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 jak chcesz śmigac po dwie stówy to proponuję zmianę przodu na 312/25mm, Perforowane tarcze Otto Zimmermann plus Ferodo DS Performance nic innego nie wytrzyma
denveco Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 Ogolnie to na hamulce chce wydac tak do 1000 zl. a te ferrodo czy zimmermanny to sa klasyczne czy nacinane i nawiercane?? Bo przyznam ze calkiem ciekawie, wygladaja takie tarcze. A co do wieksych tarcz niz seria to i pewnire bede musial zacisk dac wiekszy. Dlatego szczerze mowiac nie chce bawic sie w jakies przerobki a zalozyc cos na prawde dobrego i skutecznego a nie jakis szmelc.
Dev Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 jak Otto Zimmermanny to tylko perforowane i w wymiarze 312mm, 288 to za mało nawet na DS-ach no i nie wystarczy Ci 1000zł na solidny kpl
Tommy Gun Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Ciekaw jestem jak często w naszych warunkach pójdzie te 200.... 312 + zestaw tarcze/klocki Ferodo + Ferodo Racing 5.1 i będziesz spokojny. Ja posłuchałem deva w tej kwestii i jest bajka.
denveco Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 To tak jak jest ze sprzetem grajacym. Zeby wykorzystac cala moc wzmacniacza musisz miec glosniki o wyzszej mocy ktore nie beda ci charczaly, tak samo jak w hamulcach. Niby zbyt czesto nie jezdzisz 200km/h ale gdy sie juz zdazy musisz miec hamulce ktore pewnie zatrzymaja Ci auto w razie sytuacji awaryjnej. Nadmiar dobrego systemu hamulcowego nigdy nie zaszkodzi. A co do tego jak czesto pojade te 200 oj czesto kolego Jadac do swojej kobiety polowa drogi to autostrada czyli jakies 20 km. tak wiec dosyc czesto A na allegro zobaczylem ze jest "sportowy zestaw tarcze wiercone i nacinane serii GTR + klocki hamulcowe firmy TRW-Lucas." Jak to sie sprawuje czy nie bedzie mi to pozniej bilo, nie przegrzeje sie?? Co mozecie o nich powiedziec??
Wandej Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 jak chcesz śmigac po dwie stówy to proponujęzmianę przodu na 312/25mm, Perforowane tarcze Otto Zimmermann plus Ferodo DS Performance nic innego nie wytrzyma Brembo ORO:wink: Nie miałem zimmermanów ale z tego co widzę działanie tej tarczy u siebie + DS`y jest bajka:kox: Ta tarcza nawet nie jest nawiercana tylko robiony jest odlew z dziurami od razu czy jakoś tak.
denveco Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 A powiedzcie czy mieliscie stycznosc z tarczami EBC turbo groove. Czy one sa dobre bo szczerze mowiac tematu tarcz jeszcze nie ogarnalem. Ale zaczynam znow powoli do niego wracac.
denveco Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 Cena samych tarcz na przod EBC kosztuja 1000zl. Moglo by sie wydawac ze sa one przyzwoite. Opinie na ich temat w necie tez sa nawet pozytywne. Kolego devastation na czym "powiedz" polega problem w tych tarczach?? Wczesniej wymienilem tez taka firme jak "sportowy zestaw tarcze wiercone i nacinane serii GTR + klocki hamulcowe firmy TRW-Lucas". Co o tym sadzisz?? Czy faktycznie te zimmermany nawiercane sa az tak dobre??
Dev Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 tarcze EBC powinny chodzic tylko na klockach EBC minimum RedStuff inaczej zaorzesz tarcze lub klocki Otto Zimmermann to solidna niemiecka marka nigdy nie miałem z nimi problemów, sam jezdze na nich plus FDSP
denveco Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2013 A gdyby wybierac miedzy tarczami Otto Zimmermann nawiercane a Brembo nawiercane to ktore najlepsze??
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Nie widzialem OZ-tow ani Brembo nawiercanych tylko perforowane, nawiercane są EBC.
bart1907 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 A co powiecie o niemiecki Meyle?
Frimuś Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Panowie mamy jakis wachlarz mozliwosci z tylnymi hamulcami do a4 b5 oska ? Chodzi o wieksza srednice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się