wielki1980 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Problem polega na tym że świruje mi wskaźnik temp silnika: Jak zapalę auto i jadę to temp dochodzi normalnie płynnie do 70 i nagle spada na sam dół i tak stoi jakiś okres czasu aby później nagle bardzo szybko wskoczyć na 90. Nie wiem co może być vag żadnych błędów nie pokazuje. Wygląda to tak jakby czujnik temp miał jakieś martwe pole w swej charakterystyce. Do 70 pokazuje normalnie a po przekroczeniu jego oporność spada do zera i między 70 a 90 ma martwe pole a jeżeli temp silnika dojdzie do 90 to on nagle podnosi się z zera na 90. Panowie doradzcie co to może być.
feniks Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 uszkodzony kup nowy w ASO, żadnych zamienników jak chesz dokładnie sprawdzić to vagiem w engine i instruments porównaj wskazania G2/G62
wielki1980 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 uszkodzony kup nowy w ASO, żadnych zamienników jak chesz dokładnie sprawdzić to vagiem w engine i instruments porównaj wskazania G2/G62 Właśnie porównywałem tak jak mówisz i różnica była 2-3 stopnie ---------- Post dopisany at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany at 08:17 ---------- Tylko może to porównanie było w zakresie w którym on działa poprawnie. Może jak go sprawdziłbym w całym zakresie to zauważył bym większe różnice.
feniks Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 rozumiem, że wskazówka opada szybko (nie przez jakiś tam czas-to by oznaczało walniety termostat) i tak czy siak masz walnięty czujnik, ewentualnie zrób test licznika i zobacz czy wskazówki płynnie się ruszają, a wracając do czujnika to musiałbyś sprawdzić od powidzmy 50' vagiem co się dzieje przy magicznych 70'
wielki1980 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 rozumiem, że wskazówka opada szybko (nie przez jakiś tam czas-to by oznaczało walniety termostat)i tak czy siak masz walnięty czujnik, ewentualnie zrób test licznika i zobacz czy wskazówki płynnie się ruszają, a wracając do czujnika to musiałbyś sprawdzić od powidzmy 50' vagiem co się dzieje przy magicznych 70' Robiłem test licznika i wszystko płynnie działa jak należy. ---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:27 ---------- Na jakimś forum czytałem że możliwe że to jeszcze coś w liczniku nie tak ale nie wiem. Jakieś zimne luty albo coś upalone. Stało się to nagle. Może mi ktoś podać nr katalogowy tego czujnika?
feniks Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 prawdopodobnie 059919501A podaj kod silnika (110PLN) wg IFI :: Free services klikasz carprog2 wybierasz marka/model czujniki są w grupie 9 (6ta kolumna) później rysunek 919-40 (7ma kolumna)
wielki1980 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 Fajna stronka podobna do etki. Sprawdzę jeszcze całą charakterystyka tego czujnika w pełnym zakresie temp i zobaczę czy nie ma gdzieś skoku temp.
juby_p Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 miałem tak samo wymieniłem na nowy i jest ok
zbijar5 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Miałem podobne objawy . Wymieniłem ten czujnik 3 tyg. temu .W serwisie Skody cena tego czujnika ok.75,- zł.
juby_p Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 uszkodzony kup nowy w ASO, żadnych zamienników jak chesz dokładnie sprawdzić to vagiem w engine i instruments porównaj wskazania G2/G62 u nas w ASO trafiły jakieś marne chińczyki i każdy je oddawał, ja mam jakiś włoski zamiennik i dział prawidłowo
wielki1980 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 U mnie jest koloru czarnego ten czujnik - podobno w oryginale były czarne a później wprowadzono zielone.
pakotomasz Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 U mnie takie objawy świrującej wskazówki były przy walniętym czujniku temperatury cieczy. Sprawdzałem vagiem na ciepłym silniku i żadnego błędu dopiero jak sprawdziłem na zimny wyrzuciło mi błąd właśnie czujnika.
wielki1980 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 U mnie takie objawy świrującej wskazówki były przy walniętym czujniku temperatury cieczy. Sprawdzałem vagiem na ciepłym silniku i żadnego błędu dopiero jak sprawdziłem na zimny wyrzuciło mi błąd właśnie czujnika. właśnie u mnie też nie ma żadnego błądu aż dziwne , wydaje mi się że powinien być sporadyczny.
r.kuderawiec Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam, Ja mam nieco podobny problem tylko ze u mnie jest tak ze jak odpale auto pojade w trasę zegar temperatury ani sie nie ruszy dojade na miejsce zgasze auto odczekam chwile wł zapłon i pokaże mi temperature wsadziłem nowy czujnik i nic Czego może być przyczyna ?
Fr0styyy. Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam, Ja mam nieco podobny problem tylko ze u mnie jest tak ze jak odpale auto pojade w trasę zegar temperatury ani sie nie ruszy dojade na miejsce zgasze auto odczekam chwile wł zapłon i pokaże mi temperature wsadziłem nowy czujnik i nic Czego może być przyczyna ? Bo to nie czujnik tylko wina wskazówki temp.
Mariusz_7 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Witam szanownych forumowiczów, mam małą prośbę do posiadaczów Audi A4 B6 2.5 TDI Quattro, czy są tacy na tym forum? Prosiłbym Was o odczyt kodowania licznika w Waszych autkach tj. odczyt parametrów w grupie 17:cool:
jankes85 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 witam! mam podobny problem. do ok. 70 stopni idzie wskazówka normalnie po czym zaczyna świrować i nagle spadnie. z reguły po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka wchodziła na 90 i było wszystko dobrze. zdarzyło się kilka razy że było te 70 i jak spadła tak już wcale się nie podniosła. myślałem że to termostat i nawet wymieniłem. okazuje się że dalej to samo. z tego co tutaj czytam wiem że nie potrzebnie zmieniałem termostat a trzeba było zająć się czujnikiem. pytanie jest proste. sam w garażu wymienię ten czujnik czy potrzebna będzie wizyta w jakimś warsztacie?
pakotomasz Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Dasz radę sam, opis znajdziesz na forum.
duch1989 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Witam, mam podobny problem tylko ,że u mnie wskazówka zegara max dojdzie do 75*. i się zatrzymuje. Sprwdziłem VAGiem temperture na silniku i wygląda na prawidłową: a w tym momencie na zegarach była temperatura ~12* mniejsze. Czujnik jak i termostat był wymieniany. Czy to jest kwestia kalibracji czy coś jest uszkodzone?
Fr0styyy. Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Co to za VCDS że tak pokazuje wszystko np, 80-110 temp?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się