Toldi2123 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam,i przyszedł czas na moją A4 143KM,u tunera zaproponowano mi nie usuwać DPF i zrobić na 177KM jakie macie odczucia po Remapie?Jest spora różnica?Auto się zachowuje OK?Nie sypie się?jestem umuwiony na czwartek
skrab Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ja z dpf miałem 185km i było ok. tąpniete z LG F60
bodas Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Nie usuwaj dpf, póki jest sprawny. W momencie jak się zaczną z nim problemy pojedziesz do tunera jeszcze raz i go wytniesz, a póki co ciesz się czystą rurą wydechową.
M4RK0 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Planuję zrobić program w masters tuning w piasecznie. Ktoś z Was był u nich? Jakieś opinie?
bodas Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opinie mają dobre. Ja rozważałem pomiędzy nimi, a r-performance. Druga z opcji okazała się tańsza więc tam się skierowałem.
dieselchip_ Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 W praktyce najlepsze przyrosty są w 143 136 i 120 konnej wersji czyli +- 175 i 410 nm ,kompletnie bez awaryjnie ,a do tunera jedz najbliższego ,silniki mają już kilka lat wieć chyba każdy ogarnięty tuner wystroi taki silnik ps.każdego vaga w 2.0 tdi już sie robi po obd
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) każdy orginalny sprzęt ma od kilku miesięcy wszystkie vagi po obd ,Ty w 2011 roku masz ostatnią cahe na sterowniku edc17cp20 z podwyższonym momentem 380nm zamiast 350nm i te sterownik fakktycznie idzie po obd dopiero od 3 miesięcy Edytowane 2 Lutego 2016 przez dieselchip_
bodas Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 każdy orginalny sprzęt ma od kilku miesięcy wszystkie vagi po obd ,Ty w 2011 roku masz ostatnią cahe na sterowniku edc17cp20 z podwyższonym momentem 380nm zamiast 350nm i te sterownik fakktycznie idzie po obd dopiero od 3 miesięcy Kolego, a skąd masz informacje o podwyższonym momencie obrotowym? Na hamowni faktycznie tyle wyszło, ale nigdy o czymś takim nie słyszałem.
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 bo zajmuje się tym zawodowo i wyrzeżbiłem ponad 200 samych cagów cahów i wiem na co można trafić w danym roku i co idzie z tego ugrać
Sensei Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) bo zajmuje się tym zawodowo i wyrzeżbiłem ponad 200 samych cagów cahów i wiem na co można trafić w danym roku i co idzie z tego ugrać Skoko taka przeróbka mnie ? A4 2.0 CAGA 143 + Turbo CGLC 177 +soft = 203 KM i 412 NM Moje to A4 2.0 CJCA 143 Edytowane 2 Lutego 2016 przez SenseiAdik
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 popraw literówke bo nie rozumiem kontekstu turbina od cgl koszt koło 1 tys +montaż u mechanika + strojenie i 420 nm i 215 km powinno być realne
Sensei Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) popraw literówke bo nie rozumiem kontekstu A masz rację nie Skoko tylko ile taka przeróbka u mnie ? A4 2.0 CAGA 143 + Turbo CGLC 177 +soft = 203 KM i 412 NM Moje to A4 2.0 CJCA 143 turbina od cgl koszt koło 1 tys +montaż u mechanika + strojenie i 420 nm i 215 km powinno być realne A jednak wisz co to skolko A ty nie robisz z Turbo. Robisz tylko programy? To ile bezpiecznie i za ile u mnie. Edytowane 2 Lutego 2016 przez SenseiAdik
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) myśle ze do 2.5 uda sie ogarnąć , ale cjca ma naprawde wydajne wtryski i bez wymiany turbiny 180 km bez problemu kawałek do mnie masz moge to zrobić na gotowo z turbiną lub mój oddział w małopolsce Edytowane 2 Lutego 2016 przez dieselchip_
Sensei Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 mój oddział w małopolsce Gdzie to macie ?
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 na pw nie chce robić reklamy na forum
skrab Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 popraw literówke bo nie rozumiem kontekstu turbina od cgl koszt koło 1 tys +montaż u mechanika + strojenie i 420 nm i 215 km powinno być realne Jeszcze zapomniałeś dodać nowego sprzęgła bo org na pewno nie wytrzyma.tąpniete z LG F60
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) każde sprzęgło w 2.0 tdi cr wytrzymuje do 400 nm (manual) prócz 110(2.0 tdi cr) konnego golf vi ale tam jest słabsza skrzynia i 5 biegowa Edytowane 2 Lutego 2016 przez dieselchip_
skrab Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Myślę że się mylisz ,ale niech Ci będzie musi być wzmocnione to wtedy jestem pewny ,a tak to wcześniej czy później będzie się slizgac ,pozdrawiam . tąpniete z LG F60
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) 2.0 tdi 120 i 143 i 170 ma te same sprzęgła - zapytaj w każdej hurtowni , a 170konna wersja po 7.2010 ma 175km i 370-380 nm w serii ... to są fakty a nie moje domysły ,widziałem 120 po przebiegu 150 tys i już sprzęgło potrafiło się uślizgnąć ,lata dużo 2 litrowych cr-ów z momentem powyzej 430 nm i jakoś nie słyszałem o nadmiernie zużywających się sprzęgłach ps. moim po modzie zrobiłem ze 130 tys i non-stop but w podłodze ,uślizgów brak.... DSG czy multitronic to faktycznie trzeba ostrożnie z momentem ,a zwłaszcza mutli - a znowu s-tronic - mega sprzynia ,według danych producanta do 500 nm w 2.0 tdi ,choć felerna z innego powodu zwłasza wersja do 2010 Edytowane 2 Lutego 2016 przez dieselchip_
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się