palel Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 witam, mam problem gdyż samochód mam cały czas w trybie awaryjnym. Sztanga turbiny od zmiennej geometrii działa normalnie, nie jest nic zapieczone. Ma ma ktoś jakieś pomysły ?
Bartollo Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 :vaglogi: I dzial diagnostyka atak BTW to ze sztanga chodzi nie musi oznaczać ze kierownice się nie zapiekły Logi powiedzą wszystko:)
Sztomel Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Jeśli sterownik silnika pracuje cały czas w trybie awaryjnym od razu po uruchomieniu silnika to jest to wina usterki elektrycznej np. brak napięcia na elektrozaworze N75 lub czujniku ciśnienia doładowania G71. Odczytanie zapisanego błędu Vagiem wskaże w czym tkwi problem.
palel Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 jest błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania
Sztomel Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Więc nie może być prawdą to co podałeś w pierwszym poście, że samochód masz cały czas w trybie awaryjnym. Nie jest wykluczone, że najpierw jest niedoładowanie w początkowej fazie rozpędzania samochodu, które daje poczucie jazdy w trybie awaryjnym zatem tylko i wyłącznie logi dynamiczne dają wgląd jak u Ciebie wygląda ciśnienie doładowania turbo. Gdyby od razu po odpaleniu silnika sterownik pracował w trybie awaryjnym to w logu statycznym grupy 011 miałbyś w ostatniej kolumnie stałe wskazanie 92,4%.
Ossek Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 A może spadł jakiś wężyk podciśnienia, a błąd pozostał po jakimś wcześniejszym notlaufie?
palel Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 sprawdzę jutro wężyki, to że był by jakiś błąd w zapisie to bym się nie przejmował, ale samochód nie chce jeździć jak przed usterką
Sztomel Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zasada jest taka, że błąd 00575 nie pojawia się od razu po odpaleniu silnika (jeśli wcześniej był kasowany) i zawsze ten błąd daje się skasować - nie wraca od razu po jego skasowaniu. Nie mając Vaga można się posiłkować patrząc na zakres i swobodę ruchu sztangi po odpaleniu silnika i jego pracy na wolnych obroach - sztanga wtedy powinna zostać maksymalnie wciągnięta w górę w stronę sztangi i opadać o około 1.5 cm w dół po odpięciu od gruchy wężyka podciśnienie. Nie jest to oczywiście miarodajne sprawdzenie pracy zmiennej geometrii ale przynajmniej wtedy wiadomo czy podciśnienie dochodzi na gruchę przy turbo.
palel Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 tak, bo błąd pojawia się dopiero gdy przejadę się samochodem. ale dźwięk silnika po odpaleniu i przegazowaniu jest inny niż zawsze
Bartollo Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgadywać i wymieniać w ciemno mozna w nieskończoność Kolego zrób logi i będzie wiadomo co jest 5
palel Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 to zrobię logi na dniach, bo nawet po odpaleniu i nie jechaniu turbina się nie odzywa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się