Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła DRL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciary po plecach mi przechodza jak widze jak ktos rzeza zderzaki i kratki zeby wmontowac te idiotyczne ledy. W 90% ludzie jeszcze nie potrafia ich poprawnie podlaczyc i auto swieci jak choinka. Typu dzienne z swiatlami mijania. Zywotnosc takich ledow tez nei jest zbyt dluga. Nie rozumiem celu zakupu takiego wynalazku. Bo oszczednosc jest zerowa w przypadku takich ledow. Zarowki zwykle nie pala sie codziennie a koszt ich nie jest tragiczny, auto nie spala miliona litrow paliwa wiecej jak jedzie na swiatlach mijania a w przypadku aut z ksenonem z reguly jest funkcja drl. A te ledy nie wazne czy tanie chinskie czy jakies philipsy umieraja bardzo czesto bardzo szybko, Glownie od myjek cisnieniowych :)

Opublikowano

witam,

czy mając włącznik świateł z funkcją AUTO i czujnik zmierzchu można z VAGA tak zakodować światła mijania, że przy włączeniu zapłonu świeci się tylko przód (czyli mamy światła drogowe do jazdy w dzień) a jak się zrobi ciemno to automatycznie włączają się pozostałe światła (tył, deska)?

robił ktoś tak?:decayed:

Opublikowano
witam,

czy mając włącznik świateł z funkcją AUTO i czujnik zmierzchu można z VAGA tak zakodować światła mijania, że przy włączeniu zapłonu świeci się tylko przód (czyli mamy światła drogowe do jazdy w dzień) a jak się zrobi ciemno to automatycznie włączają się pozostałe światła (tył, deska)?

robił ktoś tak?:decayed:

podpinam się do tematu ;)

Opublikowano

UWAGA - BARDZO PRZYDATNA INFORMACJA!

jak zrobic swiatła dzienne z długich tzw skandynawskie - Audi A4 / S4 / RS4 B7 (2004-2008)

już po zmianie, dałem jako ksenon i dzienne są teraz z długich ale bez żadnych dodatkowych modułów (sprawują się bardzo dobrze) podobnie jak ustawienie przełącznika w poz. AUTO.

Polecam jako alternatywę stosowania modułów do świateł długich

Opublikowano

nie mów że ci się to podoba.:facepalm:

Opublikowano

Można je całkiem fajnie założyć:

4e0718dd22b4ff60med.jpg

Opublikowano

Witam. Przerobiłem w moim b7 światła przeciwmgielne na światła dzienne. Zrobiłem to ze względu na niewykorzystywanie tych lamp w codziennej eksploatacji auta a juz dwa razy mnie załapali za nie włączone światła. Włożyłem zamiast zwykłych H11 żarówki ledowe z diodami firmy Cree. Świecą bardzo jasno. Moc pobierana przez taką żarówkę to ok.29 W. Zainstalowałem moduł firmy Logic włączający światła dzienne po uruchomieniu silnika. Do instalacji wciąłem się za modułem centralnej elektryki. Na wszelki wypadek wmontowałem dwa przekaźniki, sterujące prądem do ledów , aby odseparować zasilanie z modułu centralnej elektryki i plusa przy włączonych światłach dziennych . Światła dzienne są wyłączane oddzielnym wyłącznikiem albo po włączeniu świateł mijania. Włacznik świateł mam ustawiony na poz. auto, aby światła dzienne gasły i zapalały się mijania, gdy na zewnatrz robi się ciemno. Sterowanie działa poprawnie. Jednak pokazują się komunikaty o niesprawności żarówek świateł p.mgielnych. Zastanawiam się czy na tyle jest czuły układ nadzorujący stan żarówek, które mają mniejszą moc niż zwykłe H11, czy też zastosowane przekaźniki rozłączające moduł centralnej elektryki zakłócają jego pracę. Czy ktoś to przerabiał i miał podobne problemy?

Opublikowano

Komunikat pojawia sie pewnie w momencie rozłączenia świateł przeciwmgielnych? Jeśli tak to musisz zastosować dodatkową parę oporników 7om/ 25w.

Ja mam podobnie załączony układ i chcąc wykorzystać LEDy do CLH musialem oszukać MCE.

Opublikowano

Podłączyłem żarówkę 21W na wyjścia z MCE bez włączania p.mg. na prawą stronę i ten komunikat od prawej strony się nie pojawia (żarówka zamyka tylko obwód kontroli, jeszcze nie są włączone p.mg.). Zastanawiam się czy nie wyciąć tych przekaźników separujących i podłączyć bezpośrednio wyjście przekaźnikowe z modułu Logica dające plus do p.mg. (oznaczane są CLH?). Nie znam układu MCE i boję się czy go nie uszkodzę podając + na wyjście zasilające p.mg. Może dać diody na wyjściu z MCE a potem podłączyć się z +zasilającym p.mg. ?

Opublikowano

Mozesz jeszcze zastosowac inny trick. Zakoduj sobie światła na wersję USA. Zmieniając cyfrę na 5 lub 8. Już nie pamiętam, pisałem o tym w którymś wątku.

To kodowanie wyłącza światła p. Mgielne i kontrolę również. Niestety tylnego też nie załączysz.

Jeśli nie masz CLH to jest jakieś wyjście.

Ale jeśli chcesz się bawić powinieneś zastosować 2 rezystory i odseparować zasilanie MCE i świateł dziennych

Opublikowano

Zrobiłem próbę obciążając wyjscie na p.mg. z MCE żarówką H4 ale 24 voltową. Wykorzystałem dwa włókna jako rezystory na lewą i prawą stronę. Błędy zniknęły. Pojeżdżę trochę na tej wersji rozwiązania problemu i jak będzie dobrze to kupię te dwa oporniki i je zamontuję. W moim przypadku układ działa tak, że można włącznikiem świateł włączyć p.mgielne przednie. Na te rezystory pójdzie 12-14V. Czy 25W mocy traconej to wystarczająco? Przy 7 omach prąd płynący może dochodzić do 2A. Moc wydzielana na oporniku może przewyższać dopuszczalną. Dziękuję za zainteresowanie i pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...