Kamillo1992 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Koledzy posiadam Audi a4 1.9 TDi 90 Km Lecz mam problem który, polega na tym iż dodam gazu wydobywa za mną się niebieski dym który pachnie ropą :co nie wiem co się dzieje jak ktoś by mi pomógł bym był wdzięczny Spalanie mam za 100 zł czyli jakieś 18 L robię 250 km przy jeździe do 80- 90 Km/H
Kamillo1992 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 też tak myślę ale nie wiem jak je sprawdzić
radioo11 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 no do pompiarza jakiegos podjedz ,wykreci i wrzuci na maszyne i ci powie wszystko.
Kamillo1992 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 a czy może byc wina tez pompy ??
radioo11 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 moze to rowniez oznaczac ze pali olej silnikowy a przyczyn moze byc kilka od turba poprzez uszczelniacze zaworowe,po pierscienie. mysle ze pompa dala by o sobie znac przy paleniu glownie.
janusz_stg Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Spalanie jak na tą porę roku do przyjęcia. Gdyby lały wtryski to miałbyś bardzo czarny dym z komina.Ale niebieski wróży większe kłopoty bo to kolor spalin oleju silnikowego. A tu przyczyn może być kilka .kolega radioo11 wyżej już je wymienił.
Wajsik86 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 kolega twierdzi,że czuje ON czyli pewnie miał na mysli kolor niebiesko stalowy czyli dużo paliwa a chodzi normalnie na jałowym i jak dodajesz gazu czy słyszysz coś czego nie było wcześniej?
wojtek1430 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 U mnie było dokładnie to samo. Pojechałem na warsztat, została ustawiona pompa i zapłon. (120zł) Wszystko wróciło do normy
qndziu88 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Kolega też miał kiedyś tak i też własnie ustawiana pompa była:decayed:
Lukasz_N Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Kąt wtrysku rozjechany, stad ropka nie do konca sie spala i dlatego tak kopci.
trepek Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 U mnie było dokładnie to samo.Pojechałem na warsztat, została ustawiona pompa i zapłon. (120zł) Wszystko wróciło do normy Ale ceny:shock3: Do autora tematu, za późny kąt wtrysku, ropa spala się w zbyt niskiej temperaturze.
grzegorzmen Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 przyczyn zapachu niespalonej ropy może być kilka , ale zacznij od podpięcia Vaga i sprawdzeniu statycznego Kąta wtrysku a później dynamicznego . A jak stało się to nagle to jeszcze sprawdził bym znaki na rozrządzie -napoczątku Stan wtrysków można wstępnie określić po logach korekcji.
sumoss Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 kolego tylko i wyłacznie obstawial bym kąt wtrysku mialem to samo w swojej drugiej a4
Kamillo1992 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 Dzięki podjadę do mechanika i mi powie może wszystko ale na co byście obstawiali Oleju nic nie ubyło od wymiany która była 7000 Km temu więc wszystko ok Przyspieszenie w pożądku tylko paliwo ucieka za szybko
qndziu88 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 najprawdopodobniej kąt wtrysku, ale możliwe też, że leją wtryski:kwasny:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się