Adriangd Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam. Próbowałem dzisiaj wyciągnąć licznik ponieważ przepaliły mi się żarówki i zdjąłem osłonkę nad kierownicą odkręciłem dwie śruby i zacząłem wyciągać licznik ale w pewnym momencie zablokował się ponieważ przewody po prawej ani drgną i trzymają, a nie ma na tyle miejsca żeby odczepić je, szczelina na 2cm. Pytanie czy trzeba coś odczepić bo na siłę to raczej nie da rady, próbowałem ruszać, lekko szarpać ale nic ani drgnie. Pozdrawiam.
darko Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 trzeba troszeczkę pokombinować z licznikiem,odczepić wtyczki z lewej strony i idzie go tak ustawić,że można dostać się do wtyczki z prawej strony,wyciągałem już parę razy i pierwszy raz był najgorszy a na wtyczkach jest takie plastikowe zabezpieczenie,które trzeba odciągnąć-troszkę cierpliwości kolego i się dostaniesz
rafal9119 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 wymienialem to 2 tygodnie temu i to jest 5 minut roboty tak jak kolega wyzej napisal troche cierpliwosci .
bediks Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 najpierw lewa wtyczka, odchylasz licznik tak zeby mozna bylo wlozyk reke do przestrzeni gdzie siedzi licznik, wkladasz łape i wyjmujesz prawa wtyczke, nie da sie wyciagnac licznika zeby dostac sie od razu do prawej wtyczki
machina Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 I pamiętaj by podczas całej operacji dla świętego spokoju odłączyć aku, mój znajomy uwalił zegary nie odłączając zasilania:facepalm:
bediks Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 A one nie dostają plusa po zapłonie dopiero? Ja nigdy nie odlaczalem aku przed zabawa z licznikiem
horny devil Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 ja przez ostatnie 2 tygnie wyciągałem ze 30razy cyferblaty i tylko raz miałem wypięte zasilanie ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ---------- Tak jak poprzednicy pisali kierat w dół i do siebie. Licznik ja wyciągam tak z 5cm do przodu i kładę go na plecy obracam lewą stronę do siebie wypinam olej i lewą wtyczkę całość w przesuwam w kierunku manetki wycieraczek i wypinam prawą wtyczkę
machina Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Zasilanie dochodzi do zegarów nawet na wyłączonym zapłonie
bediks Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Teraz ja dałem d*py Faktycznie po otwarciu drzwi przed wejściem licznik kilometrów i godzina się zapala
miki Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Jak nie będzie gmerał kluczykiem to się nic zegarom nie stanie Tapnięte z SGS III
bell23 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 wielokrotnie wyciągalem zegary bez wypięcia aku zawsze było ok najlepiej jak pisał kolega wcześniej lekko wysunąć położyc na plecy na kierownicę wypiąć wtyczki i bokiem wyjąć zegary
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się