Pepin Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 cześć Dzisiaj troche dłubałem przy autku i tak wypatrzyłem, że jest jakiś ruchomy plastikowy element połączony z jednej strony z drążkiem stabilizatora a z drugiej wędruje do czegoś co wyglada jak czujnik ... bo dochodzą do niego jakies kabelki. Napewno występuje toto z lewej strony auta ... może jutro zgram zdjęcia to pokażę o co chodzi a może już teraz Ktoś mi powie co to za czujnik ?
bogi Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 masz xenon ?? Jezeli tak to strzelam ze to wlasnie czujnik poziomowania
lukaszek13ns Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 masz xenon ?? Jezeli tak to strzelam ze to wlasnie czujnik poziomowania dokladnie tak nie musisz strzelac, bo masz racje
Pepin Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2008 cześć, dzięki ... i chyba on jest podłączony do wahacza ... muszę zgrać zdjęcia
mcm Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 na 100% układ poziomowania reflektorów xenonowych :th:
Pepin Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 tak ku uzupełnieniu - z tyłu też jest taki czujnik po lewej stronie auta no i z przodu też jest to lewa strona po prawej stronie nie ma juz czujników
KrzyHo Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Zależnie jak masz obciążone auto to i z tyłu i z przodu musi być czujnik, jak załadujesz bagażnik to automatycznie przód idzie do góry, a przedni czujnik by ci tego nie "wykrył", dlatego są 2 z przodu i z tyłu. Są tylko po jednej stornie bo z drugiej nie było by potrzeby ich montować, one mają regulować tylko góra dół.
Pepin Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2009 czy ktoś wie jaka jest zasada działania czujnika poziomowania - to jest potencjometr? czy w B6 i B7 jest ten sam czujnik z tyłu ?
KrzyHo Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Tak jest to potencjometr, w zależności od zmiany oporu, zmienia się napięcie, które jest "przypisane" do wysokości świecenia świateł i w razie potrzeby silniczki opuszczają lub podnoszą lampy.
Pepin Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2009 dzięki, no to chyba trza kupić .. bo stary kuleje
ono Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zależnie jak masz obciążone auto to i z tyłu i z przodu musi być czujnik, jak załadujesz bagażnik to automatycznie przód idzie do góry, a przedni czujnik by ci tego nie "wykrył", dlatego są 2 z przodu i z tyłu. Są tylko po jednej stornie bo z drugiej nie było by potrzeby ich montować, one mają regulować tylko góra dół. Poziomowanie działa też przy hamowaniu i dodawaniu gazu
Pepin Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Ono, to zależy jak kto dodaje gazu PS. Tak, żeby był komplet informacji Tuesday,14,April,2009,19:02:02:59303 VAG-COM Version: Release 704.1 Address 55: Xenon Range Control Module Part Number: 8P0 907 357 D Component and/or Version: Dynamische LWR H01 0010 Software Coding: 0000005 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00497 - Sensor for Vehicle Leveling; Rear 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Time Indication: 6 Symbol czujnika: 8E0 907 503 Hella 6PM 008 161-50 140605 H7S1 Do demontażu potrzebny klucz 10 i torx męski później podam rozmiar
Musashi Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 uszkodzony czujnik, lub zerwany przewod
variocustoms Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Dokładnie może być kabelek tak jak ja miałem zanim się rozleciał, ja miałem przygody z przednim i niestety wymiana po gwarancji 450 zyla. Lepiej sprawdzić na VAGu najpierw jakie wartości daje i będzie wiadomo czy się zepsuł.
Pepin Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Dokładnie może być kabelek tak jak ja miałem zanim się rozleciał, ja miałem przygody z przednim i niestety wymiana po gwarancji 450 zyla. Lepiej sprawdzić na VAGu najpierw jakie wartości daje i będzie wiadomo czy się zepsuł. nie wiem jeszcze jak na VAGu to sprawdzić .. w sensie jakiś zakres wartości dynamicznych kabelek wygląda OK, szybko "wchodzi" w jakieś osłonięte elementy karoserii
marmaj Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 Mi jakiś czas temu zapalił się czujnik poziomowania ksenonów. pojechałem na komputer, stwierdzili że to czujnik z przodu, jak podnieśli samochód kabelki w nadkolu były troche jakby nadto wyciągnięte, ale po wyjęciu kostki okazało się jest w niej wilgotno, dostała się woda. w serwisie mimo pomiarów kabli nie udało się ustalić czy to czujnik czy kable, więc pozostawiłem temat nie rozwiązany. albo kupię czujnik w ASO i sprawdzę. Ale równie dobrze może to być kabelek. Może ktoś wie czy ten czujnik-potencjometr mógł się uszkodzić przez wilgoć. A może ktoś ma taki żeby wypożyczyć w celu sprawdzenia czy to czujnik tak żeby nie kupować bez potrzeby.
variocustoms Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 Wilgoć zabija te czujniki, woda wchodzi przez jeden PIN i jesteś na minusie ok 400 zł, instalację można sparwdzić VASem jak się chce mechanikowi to zrobić.
marmaj Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 no właśnie próbowali vasem ale nie wyszło, zapewne tak jak mówisz to czujnik bo była w kostce wilgoć, no nic kupię nowy czujnik i będzie prawdopodobnie kłopocie
Pepin Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 Mi jakiś czas temu zapalił się czujnik poziomowania ksenonów. pojechałem na komputer, stwierdzili że to czujnik z przodu, jak podnieśli samochód kabelki w nadkolu były troche jakby nadto wyciągnięte, ale po wyjęciu kostki okazało się jest w niej wilgotno, dostała się woda. w serwisie mimo pomiarów kabli nie udało się ustalić czy to czujnik czy kable, więc pozostawiłem temat nie rozwiązany. albo kupię czujnik w ASO i sprawdzę. Ale równie dobrze może to być kabelek. Może ktoś wie czy ten czujnik-potencjometr mógł się uszkodzić przez wilgoć. A może ktoś ma taki żeby wypożyczyć w celu sprawdzenia czy to czujnik tak żeby nie kupować bez potrzeby. demontaż tylnego czujnika i montaż zajmuje 20 minut ze zdjęciem koła ... przód też chyba podobnie .. zatem ja też chętnie przyjmę czujnik na test .. a przy okazji można pomierzyć stary - i dokupić potencjometr można to demontować z blachą mocującą - wtedy wystarczą tylko klucze 10tki lub sam czujnik to dodatkowo torx męski na razie mam wyłączone piszczenie ... w ASO chyba ok. 500PLN .. a na allegro znalazłem jeden .. w dodatku ktoś go rozwalił - nie jest kompletne ramię @marmaj .. szkoda ze się nie zgadaliśmy .. byłem w czwartek w Wawie byśmy podmienili sobie przód i tył a i bekaena porównali
variocustoms Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 W ASO czujnik ok 380 PLN, Pepin czujnik jest nie rozbieralny i nie naprawialny więc potencjometr odpada. Mam jeden zepsuty w domu który próbowałem rozebrać ale odpuściłem sobie bo gra nie warta świeczki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się