bartekzks 4 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Tylko w tym problem ,że VIN G... da bo po vinie wyjedzeni ,że pod maską powinno być 2.0 TFSI BPG a nie 1.8 T AJQ i tu jest pies pogrzebany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 trafił się swapik...058133753D to jest chyba właśnie najnowsza. Kiedyś była końcówka "b" a teraz "d" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elegancko 1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 ja kupiłem zamiennik za 35 zl i u mnie pomoglowiec nie koniecznie trzeba wydawac ponad 100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 U mnie jest tak że wszystkie połaczenia w odmie sa zapocone. są to oznaki zatkanej odmy???? wszystko jest poskrecane tak jak być powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 6 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 ZAPOCONE ??to jest normalne osiadają ,że tak napisze opary na przewodach gorzej gdyby sie z nich lał olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 ale aż tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 1 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Może są jakieś mikro pęknięcia których na pierwszy rzut oka nie widać. Moja odma rozpadła się podczas demontażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 podczas zmiany wtrysków wymienie cały układ odmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszTurysta 0 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Witam. Podpinam sie do tematu. Zauwazylem ze kolanko nr 2 mam uszkodzone i zabieram sie za wymiane i przyokazji wyczyszczenie tych wszystkich rurek. Mam pytanie odnosnie tych uszczelek oringu nr 3 i 4. Juz wiem ze oring kupuje sie osobno 34,2x3 ale co z ta druga uszczelka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 nr 4 to nie jest oring tylko metalowa zawleczka, zabezpieczajaca przed wypadaniem kolanka z podstawki filtr. ten element masz zapewne u siebie na aucie, wiec nie ma potrzeby go kupowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 6 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 tylko uwaga przy wyjmowaniu kolanka jest to plastik niejednokrotnie ori co powoduje ze jest bardzo kruchy i niektóre czesci mogą dostaś cie do środka silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 tylko uwaga przy wyjmowaniu kolanka jest to plastik niejednokrotnie ori co powoduje ze jest bardzo kruchy i niektóre czesci mogą dostaś cie do środka silnika potwierdzam,u mnie w byłej B6 kolanko rozsypało się w palcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszTurysta 0 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Faktycznie jest zawleczka i to nawet juz troche wyskoczyla chwila i by znikla a te kolanko jak juz patrze to jest rozsypane ale i troche wyzej tez pisali ze powpadaly kawaleczki do silnika ale to chyba tylko do miski zleci i nie ma takeigo wielkiego problemu. a apropo oringa to tez jest prawda? i do wymiany odrazu nie zawracac sobie glowy starym Edytowane 8 Grudnia 2015 przez JanuszTurysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 1 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Oring też trzeba wymienić u mnie powpadało trochę ale cześć wyciągnęliśmy odkurzaczem, resztę niestety przerobiło ale przed miesiącem mechanik ściągnął miskę i aż takiej tragedii nie było więc spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszTurysta 0 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zakupione juz mam oring i to co popekalo. No właśnie mnie też na pewno czeka zrzucenie miski i czyszczenie smoka ale to mam zamiar robić przy wymianie oleju za 8tyś także zobaczymy no jak dużo tam wpadnie☺także póki co dziękuję panowie za wyczerpujące odpowiedzi. W sobotę zabieram się do roboty jak już będę po dam znać co i jak wyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 1 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Nie koniecznie ale możliwe że jak wyjmiesz to kolanko odmy to trójnik za nim będzie uszkodzony - u mnie powstała 4ta dziura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszTurysta 0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) No jak to zwykle przy takiej robocie wszystko może się zdarzyć porobimy zobaczymy ☺ Więc jestem już po wymianie. Tak jak mówiłeś trójnik również miał takie mikropekniecie a kosztował 25zł zamiennik także warto było wymienić bo gimnastyki na prawdę jest przy tych rurkach mnóstwo. Zapchane miałem strasznie same czyszczenie mi zajęło "pol" dnia. Natomiast te zaworki oba sprawne☺po testach auta nie ma falowania obrotów. Zauważyłem że korek oleju po odkreceniu podskakuje znacznie bardziej niż przed wymianą ale nie wyrzuca go więc to chyba dobrze i znak ze poprostu jest szczelniejszy układ dochodzi więcej powietrza czy to trafna teza ? Edytowane 12 Grudnia 2015 przez JanuszTurysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaudi 0 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 też miałem problem zassanego korka . okazał się uszkodzony zaworek 035 103 245g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszTurysta 0 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Mój chodzi o to zassany nie był wręcz lekko podskakiwal a po wymianie kolanka nr2 i wyczyszczeniu całej reszty poprostu podskakuje jeszcze bardziej wręcz prawie wypada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 zwlekałem z wymiana i cała odma jest w oleju. . to teraz?? jest gdzieś zatkana??? da rade to jakoś sprawdzić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się